Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Syntes det var dårlig med brukerveiledning på flaska på denne. Noen her som vet hvor ofte daglig / evt ukentlig man skal bruke denne? Og skal produktet skylles bort etterpå? Og ansiktet fuktes før påføring? Forresten noen her som har prøvd produktet og har gode eller dårlige erfaringer å dele?
laperla Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Syntes det var dårlig med brukerveiledning på flaska på denne. Noen her som vet hvor ofte daglig / evt ukentlig man skal bruke denne? Og skal produktet skylles bort etterpå? Og ansiktet fuktes før påføring? Forresten noen her som har prøvd produktet og har gode eller dårlige erfaringer å dele? Hei:) Hm, vet ikke om dette er til noe hjelp, men. Jeg brukte denne serien for noen år siden. Var plaget med veldig fet og uren hud. Brukte det ansiktsvannet morgen og kveld. Brukte det skummet først som jeg ikke husker navnet på, også det ansiktsvannet du nevner etterpå. Syns ikke dette produktet gjorde noe verdens ting, bortsett fra å si som helsike og gjøre huden min tørr. Om jeg ikke husker feil, så brukte jeg den oljefrie gel'en etterpå. Jeg satt igjen med uttørka hud enkelte steder, og desto mer fet og blank hud andre steder.
Gjest TS Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 Men måtte du skylle det av etterpå? Jeg har hørt at den skal virke kjempebra mot kviser og uren hud jeg da men. Det er jo selvfølgelig indivduelt også sikkert, etter hva slags hud man har osv. Ingen med gode erfaringer?
laperla Skrevet 21. september 2008 #4 Skrevet 21. september 2008 Men måtte du skylle det av etterpå? Jeg har hørt at den skal virke kjempebra mot kviser og uren hud jeg da men. Det er jo selvfølgelig indivduelt også sikkert, etter hva slags hud man har osv. Ingen med gode erfaringer? Det skal ikke skylles av. Ja, den serien er jo for uren hud. Men som sagt, den gjorde ingen verdens ting for min hud.
Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 29. september 2008 #5 Skrevet 29. september 2008 Directions for use: Use mornings and evenings. Dispense a small amount with pump applicator into the palm of your hand and massage gently into the skin, avoiding the eye area. Allow it to penetrate the skin for 5 min. to combat bacteria before rinsing thoroughly with water. Dette er skrevet rett fra flaska. Kort sagt på Norsk betyr dette at du skal masere kremen/skummet inn i huden din å la den virke i fem minutter før du skylder den av med vann. Håper dette hjelper deg. Jeg har selv ikke brukt den, men min bror har og han sier det fungerer veldig bra, det sees. Huden blir ikke tørr men mindre "fettete" og han får nesten ikke kviser lengre. Men det kan jo selvfølgelig hende at individuelle "bivirkninger" forekommer.
Crash Skrevet 30. september 2008 #6 Skrevet 30. september 2008 Directions for use: Use mornings and evenings. Dispense a small amount with pump applicator into the palm of your hand and massage gently into the skin, avoiding the eye area. Allow it to penetrate the skin for 5 min. to combat bacteria before rinsing thoroughly with water. Dette er skrevet rett fra flaska. Kort sagt på Norsk betyr dette at du skal masere kremen/skummet inn i huden din å la den virke i fem minutter før du skylder den av med vann. Håper dette hjelper deg. Jeg har selv ikke brukt den, men min bror har og han sier det fungerer veldig bra, det sees. Huden blir ikke tørr men mindre "fettete" og han får nesten ikke kviser lengre. Men det kan jo selvfølgelig hende at individuelle "bivirkninger" forekommer. Det er for ansiktsrensen (skummet), ikke for det ts spør om.
Gjest dalieo Skrevet 30. september 2008 #7 Skrevet 30. september 2008 Jeg har kjempegod erfaring med sebamed-serien!! Eneste som funker på min hud, i hvert fall. Var litt plaget med kviser og følsom hud før, men etter jeg begynte med renseskum og gel fra dette merket har jeg aldri kviser. Den roer ned huden og irriterer ikke. Kjempedeilig å endelig ha funnet noe som funker. Men hvis du har veldig tørr hud burde du bruke en fuktighetskrem i tillegg, for den gel'en gir ikke huden så mye fuktighet.
Crash Skrevet 30. september 2008 #8 Skrevet 30. september 2008 http://www.sebamedusa.com/423.html To cleanse the face sebamed Clear Face Deep Cleansing Facial Toner should be applied to a cotton wool pad and smoothed evenly over the face. http://www.shc.no/Sebamed/ClearFace/Dyptvi...nsiktsvann.aspx Bruk: Ta litt CLEAR FACE Dyptvirkende Ansiktsvann på en bomullspad og fordel over ansiktet, eller annet aktuelt område som bryst og rygg.
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2009 #9 Skrevet 3. desember 2009 Det skal ikke skylles av. Ja, den serien er jo for uren hud. Men som sagt, den gjorde ingen verdens ting for min hud. Den skal skylles av! Det står på baksiden at skummet skal være på huden i 5 min og så skylle det av med vann. Ikke rart du ikke har merket noen ting! Jeg har bare gode erfaringer med sebamed og av pleie gelen får jeg supermyk hud under øynene også! :D hett tips!
Crash Skrevet 3. desember 2009 #10 Skrevet 3. desember 2009 Den skal skylles av! Det står på baksiden at skummet skal være på huden i 5 min og så skylle det av med vann. Ikke rart du ikke har merket noen ting! Jeg har bare gode erfaringer med sebamed og av pleie gelen får jeg supermyk hud under øynene også! :D hett tips! Skummet skal skylles av ja, men IKKE ansiktsvannet som er det TS spør om!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå