Gå til innhold

London, Camden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det brant jo i Camden for en tid tilbake. Er det noen som vet om hele markedet brant ned? Er det som brant ned bygd opp igjen?

Har ikke lyst på noen bomtur, så jeg lurer på om det er like greit å stikke til andre markeder i steden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://www.camdenlock.net/index.html

VISITORS PLEASE NOTE THAT CAMDEN MARKET COVERS A LARGE AREA

AND MOST OF THE STALLS AND SHOPS ARE VERY MUCH OPEN.

THE RECENT FIRE HAS AFFECTED THE CANAL MARKET ONLY.

WE LOOK FORWARD TO SEEING YOU AS USUAL.

Skrevet

Er bare ett par kvartaler som ble påvirket av brannen, mesteparten er fortsatt oppe, og det er absolutt verdt å ta turen dit.

Skrevet

Hei.

Jeg var i London og Camden i slutten av august. Det er et stort marked. Vi fikk ikke med oss alt selv om vi var der lenge.

God tur.

Skrevet

Når dere er i Camden, pass på å spise på fantastiske Gilgamesh! En utrolig restaurant (de serverer asiatisk mat) med utrolige utskjæringer på tak, vegger og møbler.

Fint sted å ta en pause fra mas og kjas på markedet.

Gilgamesh

Skrevet

Tusen takk for tipset! Den restauranten så spennende ut. Absolutt overkommelig pris også. Jeg skal notere meg adressa i boka mi. Setter stor pris på gode Londontips. Jeg har vært i London før og erfaring tilsier at man rekker ikke halvparten av det man har lyst til. Jeg elsker London og vurderer ny tur på forsommeren.

Sist jeg var i London var jeg helt alene og hadde ingen å dele opplevelsene med. Denne gangen drar jeg sammen med min kjære. Gleder meg vilt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...