Gå til innhold

Hva gjør den nakne fyren her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Irriterende reklame det der, en halvfeit naken mann med skilt foran sine edlere deler på toppen av alle KG sine sider. Teiteste reklamen jeg har sett på lenge. Ser ut som han har vondt i tillegg... Ikke spesielt sexy og det skal være reklame for SOL sex og samliv eller noe slikt! :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Gjest solangelica
Skrevet

Lurte jeg også på. Ser ut som om han har magesmerter/magesjau eller noe- ikke god, hvertfall. :ler:

Skrevet

Ja, ikke sant? Ikke særlig sexy... Like sexy som han fyren i Kongen av Queens... :sprettoy:

Skrevet

Jeg syntes den var søt å ha på jobben, men Kg er veldig glad i den fikk jeg beskjed om.. Hmph.. Jeg vil ikke ha han der, takk gud for ad-block og tips på den..

Skrevet

Har du prøvd å klikke på han? :hoho:

Skrevet

Hm, nå er han ikke her... Hva skjer når jeg klikker på han? Vet ikke om jeg tør...

Skrevet
Har du prøvd å klikke på han? :hoho:

:skratte: "Du måtte klikke ja... YES...!" :hoho:

Skrevet

Stakkaren har akutt blindtarmbetennelse, og dere forventer at han skal være sexy???

Skrevet

Jeg hater den reklamen!

Skrevet
:frustrert: Det der var en luretittel på et lureinnlegg! Jeg trodde det skulle være bilde av en naken mann her! :snurt:
Skrevet
:frustrert: Det der var en luretittel på et lureinnlegg! Jeg trodde det skulle være bilde av en naken mann her! :snurt:

And here she comes to save the day :kosteskaft:

Jeg har alltid ment at menn tar seg best ut bakfra i fart... Eller ikke. Èn ting er ihvertfall sikkert, og at det er at det er bedre med ti menn på taket, enn to nakne i fullt firsprang over fjellheimen.

Skrevet
And here she comes to save the day :kosteskaft:

Jeg har alltid ment at menn tar seg best ut bakfra i fart... Eller ikke. Èn ting er ihvertfall sikkert, og at det er at det er bedre med ti menn på taket, enn to nakne i fullt firsprang over fjellheimen.

:skratte::skratte::skratte: Consider your mission completed. Fantastisk, supert. Det er en stund siden jeg har sett en kliss naken mannekropp (.... :trist:..), så slike bilder varmer en stakkars skrott. Jeg vil i natt drømme om to nakne menn i fullt firsprang over fjellheimen. Jeg ser dem forfra jeg...i natt.. Det blir en god natt.. I can feel it..

Skrevet
Irriterende reklame det der, en halvfeit naken mann med skilt foran sine edlere deler på toppen av alle KG sine sider. Teiteste reklamen jeg har sett på lenge. Ser ut som han har vondt i tillegg... Ikke spesielt sexy og det skal være reklame for SOL sex og samliv eller noe slikt! :gjeiper:

Må nakne menn være sexy? Kan du se på en naken mann uten å tenk sex? Må også nakne kvinner være sexy?

Skrevet

JA! Det må de! Iallefall når de er på en reklame som vises på et kvinneforum! :lol:

Skrevet

Jeg har klikket på den får lengst :P

Og den nakne mannen, han ligner på en pølse:P (ikke pga utseendet, men hvordan han ligger der)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...