Gjest Tanita Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 Irriterende reklame det der, en halvfeit naken mann med skilt foran sine edlere deler på toppen av alle KG sine sider. Teiteste reklamen jeg har sett på lenge. Ser ut som han har vondt i tillegg... Ikke spesielt sexy og det skal være reklame for SOL sex og samliv eller noe slikt! :gjeiper:
Gjest solangelica Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 Lurte jeg også på. Ser ut som om han har magesmerter/magesjau eller noe- ikke god, hvertfall.
Gjest Tanita Skrevet 20. september 2008 #3 Skrevet 20. september 2008 Ja, ikke sant? Ikke særlig sexy... Like sexy som han fyren i Kongen av Queens...
Gjest Skrevet 20. september 2008 #5 Skrevet 20. september 2008 Jeg syntes den var søt å ha på jobben, men Kg er veldig glad i den fikk jeg beskjed om.. Hmph.. Jeg vil ikke ha han der, takk gud for ad-block og tips på den..
Gjest Tanita Skrevet 20. september 2008 #7 Skrevet 20. september 2008 Hm, nå er han ikke her... Hva skjer når jeg klikker på han? Vet ikke om jeg tør...
Gjest Tanita Skrevet 20. september 2008 #8 Skrevet 20. september 2008 Har du prøvd å klikke på han? "Du måtte klikke ja... YES...!"
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2008 #9 Skrevet 25. september 2008 Stakkaren har akutt blindtarmbetennelse, og dere forventer at han skal være sexy???
Bomullstrusa Skrevet 25. september 2008 #11 Skrevet 25. september 2008 Det der var en luretittel på et lureinnlegg! Jeg trodde det skulle være bilde av en naken mann her!
milla-mor Skrevet 25. september 2008 #12 Skrevet 25. september 2008 Det der var en luretittel på et lureinnlegg! Jeg trodde det skulle være bilde av en naken mann her! And here she comes to save the day Jeg har alltid ment at menn tar seg best ut bakfra i fart... Eller ikke. Èn ting er ihvertfall sikkert, og at det er at det er bedre med ti menn på taket, enn to nakne i fullt firsprang over fjellheimen.
Bomullstrusa Skrevet 25. september 2008 #13 Skrevet 25. september 2008 And here she comes to save the day Jeg har alltid ment at menn tar seg best ut bakfra i fart... Eller ikke. Èn ting er ihvertfall sikkert, og at det er at det er bedre med ti menn på taket, enn to nakne i fullt firsprang over fjellheimen. Consider your mission completed. Fantastisk, supert. Det er en stund siden jeg har sett en kliss naken mannekropp (.... ..), så slike bilder varmer en stakkars skrott. Jeg vil i natt drømme om to nakne menn i fullt firsprang over fjellheimen. Jeg ser dem forfra jeg...i natt.. Det blir en god natt.. I can feel it..
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2008 #14 Skrevet 25. september 2008 Irriterende reklame det der, en halvfeit naken mann med skilt foran sine edlere deler på toppen av alle KG sine sider. Teiteste reklamen jeg har sett på lenge. Ser ut som han har vondt i tillegg... Ikke spesielt sexy og det skal være reklame for SOL sex og samliv eller noe slikt! :gjeiper: Må nakne menn være sexy? Kan du se på en naken mann uten å tenk sex? Må også nakne kvinner være sexy?
Gjest Tanita Skrevet 25. september 2008 #15 Skrevet 25. september 2008 JA! Det må de! Iallefall når de er på en reklame som vises på et kvinneforum!
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2008 #16 Skrevet 26. september 2008 Jeg har klikket på den får lengst Og den nakne mannen, han ligner på en pølse:P (ikke pga utseendet, men hvordan han ligger der)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå