Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 Jeg kjøpte meg ny mobil for noen uker siden med djuice control-abonnement, og fikk visstnok da 3000 gratis sms i 2 mnd framover, altså tilsammen 6000 stk. Lurer bare på om de meldingene jeg ikke bruker opp i løpet av denne perioden blir liggende igjen da, og jeg har dem tilgode for nårsomhelst? Eller blir de resterende gratis smsene bare borte når måneden er over?
Noli Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 De blir borte når mnd er over. Hele poenget er o å lokke folk til å få et skyhøyt sms- forbruk slik at de tjener mer når sms-ene ikke lenger er gratis.
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 Jeg kjøpte meg ny mobil for noen uker siden med djuice control-abonnement, og fikk visstnok da 3000 gratis sms i 2 mnd framover, altså tilsammen 6000 stk. Lurer bare på om de meldingene jeg ikke bruker opp i løpet av denne perioden blir liggende igjen da, og jeg har dem tilgode for nårsomhelst? Eller blir de resterende gratis smsene bare borte når måneden er over? Det er da ikke 6000 tilsammen? Det er 3000 fordelt på to måneder...
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2008 #5 Skrevet 21. september 2008 3000 stk pr mnd.. Det har du rett i. Men hvem i all verden sender 3000 sms i måneden?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå