Gjest Mollis! Skrevet 25. september 2008 #21 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg eeeelsker pusekatten min! Når jeg kommer hjem fra jobb møter hun meg alltid for å kose. Og når jeg ser på henne å sier "suss" kommer hun løpende og kysser meg på munnen(Eller jeg må kysse henne på panna da.. ) Og hvis hun ikke får all oppmerksomhet noen ganger legger hun ser foran Tv`en eller oppå tastaturet så jeg bare skal kose med hun. Bortskjemt?? HERLIGE skapninger!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2008 #22 Del Skrevet 26. september 2008 Ja.... skal jeg lese avisa, sitte på datan eller se på tv VIL hun ha oppmerksomhet og legger seg og åler over her.... ;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2008 #23 Del Skrevet 21. november 2008 Tenkte å lage en tråd der folk kan skrive inn Historier om dyrene sine, enten det er på godt eller vondt. Har ett par artige her. Jeg har en undulat som vi har hatt i 12 år nå, jeg tok den med meg da vi flyttet og har den boende hos meg nå også. Jeg har en venninne som er kjent for å banne hver gang hun skal understreke noe, det skjer ikke så ofte, men en kveld hadde jeg henne på besøk og vi delte ett par flasker vin og satt og lo og pratet. Så hører jeg svake lyder og grynt fra fuglen, så ett skikkelig høyt og skarpt "faen!" fra ham. Han lærte seg ordet og nå kvitrer han det av full hals hver gang han ikke blir lagt merke til. Gleder meg til juleselskap med familien for å si det slik En annen gang fant jeg ham inne hos marsvinet mitt der han hadde presset seg gjennom sprinklene i buret. Marsvinet mitt er veldig rolig og konfliktsky, så da fuglen begynte å løpe etter ham og kjefte for å få maten for seg selv, løå også marsvinet klynkende, stakkar liten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2008 #24 Del Skrevet 21. november 2008 har et marsvin som løper bot til enden av buret og piper som en gal bare jeg har gått et skritt opp trappe...' så går jeg et skritt til bake igjen og da blir det heeelt stille hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AM Skrevet 21. november 2008 #25 Del Skrevet 21. november 2008 Hunden jeg passer på bjeffer i søvne.. kjempeskjønt! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2008 #26 Del Skrevet 21. november 2008 Ene hesten min ligger og sover om natta, og ofte galoperer den i søvne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adila Skrevet 22. november 2008 #27 Del Skrevet 22. november 2008 Kattepusen min har en merkelig vane med å skulle drikke vann ut av et krus jeg har stående på nattbordet mitt. Hun må virkelig presse hele hodet nedi for å slikke i seg noe vann. Jeg liker å ha vann litt tilgjengelig om natten, men så fort jeg skrur av lyset så hører jeg noen som slurper i seg vann, hehe. Så det kan jeg visst bare glemme fra nå av. Litt pussig at hun gjør det egentlig, siden jeg har hørt at katter gjerne vil spise og drikke av flate fat for de ikke liker at værhårene berøres. Så har hun blitt helt besatt på å skulle kikke ned i do når vi gjør bimmelim eller bommelom. Det er vel helst når vi skyller ned som er spennende, men det er litt slitsomt å plutselig kjenne værhår på rumpa når man skal gjøre sitt fornødne Vi har doen litt klemt mellom vasken og veggen, så det er ikke alltid lett å se at hun har gjemt seg der før vi kommer inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 22. november 2008 #28 Del Skrevet 22. november 2008 Kattepusen min har en merkelig vane med å skulle drikke vann ut av et krus jeg har stående på nattbordet mitt. Hun må virkelig presse hele hodet nedi for å slikke i seg noe vann. Jeg liker å ha vann litt tilgjengelig om natten, men så fort jeg skrur av lyset så hører jeg noen som slurper i seg vann, hehe. Så det kan jeg visst bare glemme fra nå av. Vannflaske! Min ekskjærestes foreldre hadde en irsk ulvehund som ikke har noen hale. Høres ikke noe fint ut, men grunnen var rett og slett at hun hadde logret for mye! Så halen hadde slått borti mye og hun hadde blitt skadet, og i tillegg dratt på seg en senebetennesle eller noe sånt. Litt søtt, hun var rett og slett for glad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LanaLane Skrevet 22. november 2008 #29 Del Skrevet 22. november 2008 Kattene som jeg er fosterhjem for nå mangler sosiale antenner. De har funnet ut at senga vår er mye mer behagelig en kattekassa og vi fant herlig kattediare utover dyna og måtte bare kaste hele greia. Dette har skjedd 2 ganger. Når vi har besøk så er det ingen som gidder å lukke badedøra etter seg av en eller anna grunn. Døra svinger da utover og blir helt åpen. Og kattene digger da å gå inn på badet, oppi søppelbøtta(med lokk!!) og dra med seg innholdet ut i stua, aller helst brukte tamponger i dopapir som de tygger på. Kommer sikkert på fler, forhåpentligvis ikke så ekle historier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 22. november 2008 #30 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Verdens tristeste og søteste historie... Når jeg var baby hadde vi en katt som het Pia pus. Mamma trodde hun var stum, for hun mjauet ALDRI. Hun pleide å ligge ved siden av senga mi når jeg sov på dagtid, og med en gang jeg begynte å lage våkne-lyder, løp hun og klorte på buksa til mamma for å si ifra at jeg var våken... Så ble hun syk, og dyrlegen konstanterte med at det beste var om hun ble avlivet, for medisinen de måtte gi henne var også mulig at tok livet av henne.. Mamma orket ikke være der, så hun gikk ut av rommet før de ga Pia sprøyta. Hun snur seg i døra og ser på pusen, og pusen ser tilbake, og mjauer... For første og eneste gang. Som om hun sa hadet, eller takk. Endret 22. november 2008 av Grafica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2008 #31 Del Skrevet 22. november 2008 Verdens tristeste og søteste adresse... Når jeg var baby hadde vi en katt som het Pia pus. Mamma trodde hun var stum, for hun mjauet ALDRI. Hun pleide å ligge ved siden av senga mi når jeg sov på dagtid, og med en gang jeg begynte å lage våkne-lyder, løp hun og klorte på buksa til mamma for å si ifra at jeg var våken... Så ble hun syk, og dyrlegen konstanterte med at det beste var om hun ble avlivet, for medisinen de måtte gi henne var også mulig at tok livet av henne.. Mamma orket ikke være der, så hun gikk ut av rommet før de ga Pia sprøyta. Hun snur seg i døra og ser på pusen, og pusen ser tilbake, og mjauer... For første og eneste gang. Som om hun sa hadet, eller takk. For en trist slutt, nesten så jeg begynte å grine her men også veldig fin samtidig, søte pusen tok farvell. Regner med moren din husker dette for resten av livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 22. november 2008 #32 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Ja, hun får fortsatt tårer i øynene når hun snakker om det. Er selv veldig trist for at jeg ikke husker Pia, hun var en ganske uvanlig og herlig pus. Edit: ser jeg har skrivi adresse i introen på forrige post, det skulle da være historie... *rette opp* Endret 22. november 2008 av Grafica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2008 #33 Del Skrevet 22. november 2008 Ja, hun får fortsatt tårer i øynene når hun snakker om det. Er selv veldig trist for at jeg ikke husker Pia, hun var en ganske uvanlig og herlig pus. Edit: ser jeg har skrivi adresse i introen på forrige post, det skulle da være historie... *rette opp* Ja, sann som du skriver så var hun jo en barnevakt for deg og passet på så moren din fikk beskjed med en gang du våknet. Utrolig søtt når dyr gjør slikt, nærmest tar på seg en ansvarsrolle for små barn og babyer. Husker venninnen min hadde en golde retriever som fungerte som barnevakt for barna hennes til de ble 12 og 15, fra de var små ble de fulgt nøye med på og den sov ved siden av sengene deres, fulgte til og fra skolen og var generellt som en barnevakt. Var en utrolig trist dag for alle da den ble avlivet hos dyrlegen pga sykdom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 22. november 2008 #34 Del Skrevet 22. november 2008 Ikke bare det, hun hadde ett "hengeøre", det ene øret hennes brakk hun var kattunge, så det var skjeivt for alltid. Også sov hun på ryggen. Og likte ikke boksmat eller annen delikatessemat i det hele tatt, kun tørrfor. Merkelig og sær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 22. november 2008 #35 Del Skrevet 22. november 2008 For en nydelig (og trist) historie, Grafica! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2008 #36 Del Skrevet 22. november 2008 Moren min kjøpte meg en hundevalp da jeg var 9 år gammel, da jeg var 15 skilte foreldrene mine seg, og jeg dro for å bo sammen med mamma 2 timers kjøring fra barndomshjemmet. Hunden ble hos pappa pga vi ikke fikk ha hund i ny leilighet og pappa bor dessuten på gård, men jeg fikk ha ham på besøk. En dag ringer pappa og sier at han dessverre har dårlige nyheter, hunden har stukket av og kom ikke tilbake samme dag. Vi lette over alt dagen etter at han hadde forsvunnet, og da jeg kom grinende hjem sammen med mamma den dagen, satt hunden på trappa til den nye leiligheten vår! Han hadde faktisk gått gjennom skogen på siden av veien, og fulgt den hjem til meg. Han var sliten, skitten og kald og våt, men han logret opp da han så oss. Sjelden vært så glad i hele mitt liv som da vi fant ham, etter det skaffet mamma oss en leilighet der vi kunne ha dyr og han har bodde med meg resten av livet sitt. 5 år senere fikk jeg ham avlivet pga alderdom og sykdom, tyngste jeg noen gang har gjort, men noe annet hadde vært inhumant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adila Skrevet 22. november 2008 #37 Del Skrevet 22. november 2008 Mange morsomme og triste historer her Jeg kom på en til: Pus sover sammen med oss på soverommet. Men hun har skjønt at når alarmen ringer så er det morgen. Jeg liker å slumre litt før jeg står opp, men det har ikke pus tid til. Noen ganger prøver jeg å kaste meg over tlf så det ikke rekker å ringe noe særlig så pus kan sove litt til. Men neida, etter 10 sekunder hører jeg et mrrrauu og en skygge som begynner å strekke på seg. Så 1 sekund etter dette har jeg blitt til et hoppeslott for kattepuser Samboern gidder hun ikke å hoppe på fordi hun har funnet ut det er jeg som tilslutt står opp med henne, hehe. Derfor frydet jeg meg litt i dag når hun satte tenna i stortåa hans så han hylte, da var det bare for han å stå opp også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2008 #38 Del Skrevet 23. november 2008 Elsker å lese sånne historier! Fikk tårer i øynene når jeg leste om katten til Grafica, hørtes ut som en veldig herlig og spesiell katt. Er en forresten en dyrehistorie-tråd her også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2008 #39 Del Skrevet 23. november 2008 Mange morsomme og triste historer her Jeg kom på en til: Pus sover sammen med oss på soverommet. Men hun har skjønt at når alarmen ringer så er det morgen. Jeg liker å slumre litt før jeg står opp, men det har ikke pus tid til. Noen ganger prøver jeg å kaste meg over tlf så det ikke rekker å ringe noe særlig så pus kan sove litt til. Men neida, etter 10 sekunder hører jeg et mrrrauu og en skygge som begynner å strekke på seg. Så 1 sekund etter dette har jeg blitt til et hoppeslott for kattepuser Samboern gidder hun ikke å hoppe på fordi hun har funnet ut det er jeg som tilslutt står opp med henne, hehe. Derfor frydet jeg meg litt i dag når hun satte tenna i stortåa hans så han hylte, da var det bare for han å stå opp også hehe så søøtt av pus, på tide samboer tar sin del av kaka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 23. november 2008 #40 Del Skrevet 23. november 2008 Trådene om morsomme/triste/artige dyrehistorier er flettet sammen. Jo flere historier jo bedre mrs_bond, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå