Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Heisann!

Håper dere kan hjelpe meg. Skal bytte til ny sminkefjerner for øynene, men er usikker på hva. Liker å handle på Strawberrynet, så jeg har sett litt der og lurer på hva dere vil anbefale av disse produktene.

Akkurat nå er øynene mine ganske rød/sår/tørr i øyevikene. Trenger derfor en sminkefjerner som er mild og ikke tørker ut huden min.

Her er de jeg ha rå velge mellom:

1: Shiseido - The Skincare Instant Eye & Lip makeup remover.

2: Estee Lauder - Take it away Long wear Eye & Lip makeup remover.

3: Elisabeth Arden - All gone Lip & Eye makeuo remover.

4: Christian Dior - Magique Duo Phase Eye makeup remover.

5: Biotherm - Biocilis Waterproof Eye makeup remover.

6: Academie - Hypo Sensible Two Phase eyemakeup remover.

Hvis dere har noen andre gode tips, så er det bare å komme med dem.

Håper på rask hjelp!

Mvh

Endret av Namara
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Säljs inte La Roche Posay på Era Apotek i Norge?

I så fall kan du vara glad för Deras Toleriane dermocleanser är den bästa jag någonsin haft för ögonmakeup-remover.

jag brukar köpa den från www.skin-etc.com Den är verkligen ultramild vilket inget av de märken du radar upp är, för ömma ögon.

Ändå hemskt effektiv, men man ska givetvis bruka sin ordinarie rengöring över hela ansiktet efteråt.

MVH

Jean

www.skindeepbyjean.blogg.se

Skrevet

Precleanse fra Dermalogica :) Supereffektiv, mild og du får den hos SN! Det er den beste jeg noensinne har hatt!

Skrevet

Jeg bruker ikke øyesminke fast, men når jeg gjør det er det jojobaoljen som får gjennomgå.

Skrevet
Precleanse fra Dermalogica :) Supereffektiv, mild og du får den hos SN! Det er den beste jeg noensinne har hatt!

Dermalogica har også en utrolig god og mild øyesminkefjerner. Men med Precleanse så får man jo litt mer for penga ettersom den kan brukes på hele ansiktet.

Dermalogica er jo spesielt basert på de med sensitiv hud, og er favoritten blant hudpleiere (har jeg blitt fortalt). Og definitivt favoritten min :)

Skrevet

Jeg har akkurat kjøpt La Roche Posay's Physiological eye makeup remover, og den er kjempe go'. Den er for sensitive øyne.

Er plaga med tørr hud rundt øyene, og denne her svir ikke i det hele tatt. Og det beste, den fjerner faktisk mascaraen. Det gjør jo slettes ikke alle.

Skrevet
Jeg har akkurat kjøpt La Roche Posay's Physiological eye makeup remover, og den er kjempe go'. Den er for sensitive øyne.

Er plaga med tørr hud rundt øyene, og denne her svir ikke i det hele tatt. Og det beste, den fjerner faktisk mascaraen. Det gjør jo slettes ikke alle.

Hvor kjøpte du denne?

Skrevet

Den sista från LRP låter oxå fin! Ska kika på den jag med.

MVH

Jean

www.skindeepbyjean.blogg.se

Skrevet
Hvor kjøpte du denne?

Jeg kjøpte den på et Vitusapotek. Prisen var vel forresten ikke noe å grine av, 122 kr tror jeg for 125 ml. Den virker drøy, også forresten.

Skrevet

bruker babyolje jeg:) bruker ganske mye sminke, så tar tid å gnu av, dermed unngår jeg å bli sår. også blir man myk i ansiktet. vasker selvfølgelig av med bittelitt mild såpe etterpå.

dog så er dette kun når jeg skal legge meg. om du skal ha på sinke etterpå så kreves det litt mer rengjøring da det fortsatt er litt fett som kan være vanskelig å få sminke på igjen.

Skrevet

Anbefalar øyenmakeupfjernar-gel frå Yves Rocher og Avene.

Skrevet
bruker babyolje jeg:) bruker ganske mye sminke, så tar tid å gnu av, dermed unngår jeg å bli sår. også blir man myk i ansiktet. vasker selvfølgelig av med bittelitt mild såpe etterpå.

dog så er dette kun når jeg skal legge meg. om du skal ha på sinke etterpå så kreves det litt mer rengjøring da det fortsatt er litt fett som kan være vanskelig å få sminke på igjen.

Er den god til å fjerne sminke med? Vannfast også? Er ikke så dyr heller den... :)

Skrevet
Er den god til å fjerne sminke med? Vannfast også? Er ikke så dyr heller den... :)

Og hva heter den du bruker, forresten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...