vestlandet8 Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 Heisan! Kjæresten min reiste for noen uker siden til en sydhavsøy for 3 måneders studier. jeg stoler på henne, men jeg stoler overhodet ikke på dem som er der, det er ei øy med KUN unge folk. ho er veldig omgjengelig (ikke noe galt med det) men ho er litt vel gutteglad for min smak. jeg går rundt å tenker på om noe kan skje, om dem som garantert kommer til å prøve seg på hun, for det kommer til å skje.. egentlig burde det ikke plage meg, men det gjør det. har hadd drømmer (mareritt) samtlige netter siden hun dro at noe kom til å skje. prøvde å snakke med hun om det her før hun dro, da sa hun at jeg burde bare være glad for hennes skyld at hun kommer til å få det fint der.. ikke får jeg snakket så mye med henne, dem har knapt nok internett der, å det koster jo 20,- min å snakke.. holder på å bli gal.. idag snakket jeg henne for første gang, gråt som en liten unge etterpå... nå føler jeg meg som en skikkelig tøffel, men jeg vil ikke miste den jenta
Lissi Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 Hei:) Hvor gamle er dere og hvor lenge har dere vært sammen?
vestlandet8 Skrevet 20. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2008 Hei:) Hvor gamle er dere og hvor lenge har dere vært sammen? jeg er 26 og hun 25, å det blir 7 måneder snart
Lissi Skrevet 20. september 2008 #4 Skrevet 20. september 2008 jeg er 26 og hun 25, å det blir 7 måneder snart 7 mnd? Da er sikkert hun like forelsket i deg som du er i henne. Du har ingen garanti for hva som kan skje, men du må stole på henne. Ikke ødelegg hver dag for deg selv med slike vonde tanker.
vestlandet8 Skrevet 20. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. september 2008 7 mnd? Da er sikkert hun like forelsket i deg som du er i henne. Du har ingen garanti for hva som kan skje, men du må stole på henne. Ikke ødelegg hver dag for deg selv med slike vonde tanker. ja jeg veit, går bare rundt å håper det skal bli bedre når hun har vært der litt lengre orker ikke klage til henne om det her mens hun er der, så jeg ødelegger "ferien" hennes. men godt å få det ut her iallfall
Gjest Wind Skrevet 20. september 2008 #6 Skrevet 20. september 2008 Foreslår at du prøver å holde deg mer eller mindre opptatt, så du ikke har tid til å gå og tenke på hva som skjer der borte hele tiden. Det går nok bra, skal du se.
vestlandet8 Skrevet 20. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. september 2008 Foreslår at du prøver å holde deg mer eller mindre opptatt, så du ikke har tid til å gå og tenke på hva som skjer der borte hele tiden. Det går nok bra, skal du se. d skal nok gå bra
Småkjekset Skrevet 20. september 2008 #8 Skrevet 20. september 2008 Støtter det de andre sier her.. Hvis du holder deg opptatt store deler av dagen så slipper du å konstant gå rundt å tenke på hva hun gjør nå, hvem hun er med og hvor de er.. Og trenger du noen å snakke med - ja så har du oss på KG
Jade Skrevet 21. september 2008 #9 Skrevet 21. september 2008 Har de ikke internett slik at dere får chattet eller snakket via Skype litt av og til? Kan ikke annet enn å råde deg til å holde deg opptatt, ihvertfall ikke sitte hjemme og ta sorgene på forskudd. Minn henne på av og til, hvilken fantastisk kjæreste hun har hjemme Kanskje guttene der nede er mer innpåslitne enn sjarmerende!
Chianty Skrevet 21. september 2008 #10 Skrevet 21. september 2008 Kan ikke annet enn å råde deg til å holde deg opptatt, ihvertfall ikke sitte hjemme og ta sorgene på forskudd. kan nok ikke gi deg mere råd jeg heller, men stol på henne! Vet det er vanskelig når den andre parten er borte, men opp med hodet-dette går nok bra!
AnetteR Skrevet 21. september 2008 #11 Skrevet 21. september 2008 Jeg er enig med de andre her. Stol på henne, forsøk å holde deg opptatt med andre ting, så blir nok dagene enklere etterhvert. jeg har inntrykk av at noen forhold som må gjennom slike "prøvelser" faktisk går dukken nettopp på grunn av den parten som blir sjalu. Så det viktigste du kan gjøre er å vise henne at du stoler på henne, fortelle at du gleder deg til hun kommer hjem og ikke gi for mye uttrykk for din sjalusi.
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2008 #12 Skrevet 21. september 2008 Ser at du har ett problem ja. 3 mnd er lenge når man ikke har mulighet il jevnlig kontakt. rart med det hvordan ting da har en tendens til å gli ut. det gjelder vell både for deg og henne. Det største problemet jeg ser er jo at i varmere strøk går man gjerne litt mere lettkledd også..... Jeg hadde nok betalt de 20 kr pr min og ringt noen minutter hver dag...
Gjest Wolfmoon Skrevet 21. september 2008 #13 Skrevet 21. september 2008 (endret) Ja, for når jeg går lettkledd har jeg meg jo med hvem som helst hele tida Synes du har fått mange gode råd her jeg TS. Min erfaring at sjalusi oftere ødelegger ett forhold enn det frihet gjør. Endret 21. september 2008 av Wolfmoon
vestlandet8 Skrevet 21. september 2008 Forfatter #14 Skrevet 21. september 2008 Ja, for når jeg går lettkledd har jeg meg jo med hvem som helst hele tida Synes du har fått mange gode råd her jeg TS. Min erfaring at sjalusi oftere ødelegger ett forhold enn det frihet gjør. tusen takk til allesammen jeg kanskje bare overreagerer litt?? men 3 måneder er ganske lang tid. overlever forholdet vårt de her månedene, burde d gå veldig bra for oss :D vi har jo allerede planlagt å flytte sammen :D kan jo med d samme spørre hvor dere vil dratt på en lang lang weekendtur? tenkte kjøpe henne (oss) en storbytur i januar i julegave?? jeg har selv bodd i london, å vil gjerne ta henne med dit.. men d finnes jo mange andre steder.. ?
Småkjekset Skrevet 21. september 2008 #15 Skrevet 21. september 2008 Jeg vil anbefale dere å ta turen til Lisboa.. En absolutt herlig by, hvor mye romantikk kan blomstre videre og vokse seg sterkere Har selv vært der to ganger, og holder på å planlegge tur nummer tre nå
Gjest Wind Skrevet 21. september 2008 #16 Skrevet 21. september 2008 Praha og Paris er også veldig fine byer.
Chianty Skrevet 22. september 2008 #17 Skrevet 22. september 2008 Weekend tur til Roma, kjærlighetens by
Gjest nobilian Skrevet 22. september 2008 #18 Skrevet 22. september 2008 Du må nok bare stole på jenta, ja, og ikke gjør den feilen at du lytter etter alle mulige tegn eller hint på at noe er galt når dere prater. Når det gjelder tlf, da ex´en studerte ex-phil på Bali, brukte vi slike internasjonale forhåndsbetalte ringekort, de kunne brukes fra fasttelefoner og var temmelig billige. Kjøpte dem på den lokale kebab-sjappa. Ellers får dere ha lykke til begge to.
vestlandet8 Skrevet 22. september 2008 Forfatter #19 Skrevet 22. september 2008 Du må nok bare stole på jenta, ja, og ikke gjør den feilen at du lytter etter alle mulige tegn eller hint på at noe er galt når dere prater. Når det gjelder tlf, da ex´en studerte ex-phil på Bali, brukte vi slike internasjonale forhåndsbetalte ringekort, de kunne brukes fra fasttelefoner og var temmelig billige. Kjøpte dem på den lokale kebab-sjappa. Ellers får dere ha lykke til begge to. tusen takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå