MarianneE Skrevet 8. juni 2003 #1 Skrevet 8. juni 2003 På søndager pleier jo VG og Dagbladet og komme ut. Noen som vet om de kommer ut idag??
Gjest Embla s Skrevet 8. juni 2003 #2 Skrevet 8. juni 2003 har ikke sjekket VG/Dagbladet, men lokalavisen - som vanligvis kommer søndag morgen kom ikke i dag Tror dette er en søndag i 10. potens - minst!! Super-søndag!!
Musemor Skrevet 8. juni 2003 #4 Skrevet 8. juni 2003 Nei første pinsedag er helligdag, så i dag er vi dessverre avisløse! Godt vi har internett :D
Madison Skrevet 8. juni 2003 #7 Skrevet 8. juni 2003 Fyllesyk idag Madison? :blunke: neida :D heldigvis ikke, ikke noe fyll på meg igår:) men søndager generelt..er så kjedelig.. er så dødt lixom.. Får nok gjøre noe med det selv :D
Musemor Skrevet 8. juni 2003 #8 Skrevet 8. juni 2003 Ja det skjer jo ikke så mye om søndagene, men det er jo en fin anledning til å ligge ekstra lenge i sengen Var i bryllup igår så jeg er litt sliten idag..
Gjest Kira Skrevet 8. juni 2003 #9 Skrevet 8. juni 2003 Søndager.. er.. hat.. Nei, kommer ingen aviser ut i dag. :D
starie Skrevet 8. juni 2003 #10 Skrevet 8. juni 2003 Jeg liker søndager jeg. I dag skal jeg ta full overhaling av både ansikt og kropp. Et langt bad, peeling og en deilig bodylotion, og rens, peeling, utklemming og maske i ansiktet. Deilig
MarianneE Skrevet 8. juni 2003 Forfatter #11 Skrevet 8. juni 2003 Hater søndager? Det er så absolutt en av de beste dagene! Den er så avslappende og deilig......
Mathias Skrevet 8. juni 2003 #12 Skrevet 8. juni 2003 neida :D heldigvis ikke, ikke noe fyll på meg igår:) men søndager generelt..er så kjedelig.. er så dødt lixom.. Får nok gjøre noe med det selv :D Ble litt gøyere etter hvert vel... 8)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå