Gjest Gjest Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 Etter hva jeg fikk med meg var Prozac Nation på tv i går kveld (mener det var på TV2, men er ikke helt sikker). Jeg så den ikke siden det var litt sent og jeg var så trøtt. Noen av dere som så den i går eller har sett den før? Hva synes du om filmen? Er det en film som er verd å eie?
*Mocca* Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 Det er absolutt en film som er verdt å se... Så den for 1 år siden, og så den igår kveld. Det er en utrolig gripende film, mye følelser, sterke følelser.
Pingting Skrevet 20. september 2008 #3 Skrevet 20. september 2008 Enig, det er en film man absolutt bør se. Jeg har lyst til å lese boka og jeg, noen som har lest den?
*Mocca* Skrevet 20. september 2008 #4 Skrevet 20. september 2008 Nei, men det kan jeg absolutt tenke meg å gjøre... Lese boka også altså.
Maneo Skrevet 21. september 2008 #5 Skrevet 21. september 2008 (endret) Jeg har ikke sett filmen, men vet om mange som anbefaler den. Boka er ihvertfall veldig bra. Endret 21. september 2008 av Maneo
thapara Skrevet 21. september 2008 #6 Skrevet 21. september 2008 Jeg leste boka mange ganger som tenåring, synes faktisk fremdeles den er bra, selv om jeg ikke lenger føler jeg og hovedpersonen er ett Filmen synes jeg også er bra, selv om mye selvfølgelig er endret og kuttet ut synes jeg de har klart å bevare stemningen i boken, som ofte er det viktigste. Christina Ricci er helt perfekt i hovedrollen
Titti72 Skrevet 21. september 2008 #7 Skrevet 21. september 2008 Jeg syns boka var dritt dårlig. Jeg slet meg gjennom den.
*Mocca* Skrevet 21. september 2008 #8 Skrevet 21. september 2008 Helt enig i at Christina Ricci er perfekt i den rollen. Kan ikke tenke meg noen andre i den rollen igrunn?
VirreVapp Skrevet 21. september 2008 #9 Skrevet 21. september 2008 Jeg synes boka er veldig bra. Filmen synes jeg vel er helt grei.. Gode skuespillerprestasjoner og alt det der, men savner endel som var i boka.. Muligens jeg hadde likt filmen bedre om jeg ikke hadde lest boka først..
missLynch Skrevet 21. september 2008 #10 Skrevet 21. september 2008 Bra bok og bra film. Fantastiske skuespillerprestasjoner Anbefales!
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2008 #12 Skrevet 24. september 2008 syns filmen var bedre enn boka men ikke spesielt bra den hell. vil heller anbefale oppfølgeren; more, now, again, framfor boken prozac nation.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå