Kreps Skrevet 9. juni 2003 #101 Skrevet 9. juni 2003 hvor har dere fått kasetten fra da? Henger langt etter jeg trur jeg, har fått cd da :oops:
Gjest Lea Skrevet 9. juni 2003 #102 Skrevet 9. juni 2003 Kassetten ligger nede i kjelleren. Få fjernkontrollen av Urban et-eller-annet og få opp døren. Der inne ligger kassetten ved siden av kassettspilleren.
Kreps Skrevet 9. juni 2003 #103 Skrevet 9. juni 2003 Kassetten ligger nede i kjelleren. Få fjernkontrollen av Urban et-eller-annet og få opp døren. Der inne ligger kassetten ved siden av kassettspilleren. men hvordan kommer jeg ned i kjelleren?
Gjest Lea Skrevet 9. juni 2003 #104 Skrevet 9. juni 2003 Du går inn i det hemmelige rommet og får en fjernkontroll av Urban ..... som du bruker på døra under trappa! Jeg tar forresten en pause nå.. er helt skrudd i hodet etter å ha spilt i flere timer.
Mrs. K Skrevet 9. juni 2003 Forfatter #105 Skrevet 9. juni 2003 Hmmm. Det var en som pratet om støy fra kjelleren, tror jeg. Der fant jeg kassetten.
Kreps Skrevet 9. juni 2003 #106 Skrevet 9. juni 2003 Du går inn i det hemmelige rommet og får en fjernkontroll av Urban ..... som du bruker på døra under trappa! Jeg tar forresten en pause nå.. er helt skrudd i hodet etter å ha spilt i flere timer. må jeg gi han noe i bytte? han vil ikke gi meg den, kan ikke huske koden sier han Eller vil noen si meg koden?
Theolina Skrevet 9. juni 2003 #109 Skrevet 9. juni 2003 Jeg får ikke til å legge fra meg alarmen oppå spillemaskinen jeg.. Han sier han forstår ikke vitsen med dette.. ennå..?
Mrs. K Skrevet 9. juni 2003 Forfatter #110 Skrevet 9. juni 2003 Da trenger du kanskje ikke en drink nå....
Kreps Skrevet 9. juni 2003 #113 Skrevet 9. juni 2003 Soverommet.. der alt startet. Men jeg kommer jo ikke inn der, hvordan kommer jeg inn?
Gjest Lea Skrevet 9. juni 2003 #115 Skrevet 9. juni 2003 Du må åpne plast lokket og bytte om ledningene, slik at det spiller baklengs. Bruk skrutrekkeren fra puben.
Kreps Skrevet 9. juni 2003 #116 Skrevet 9. juni 2003 Du må åpne plast lokket og bytte om ledningene' date=' slik at det spiller baklengs. Bruk skrutrekkeren fra puben.[/quote'] Ja jeg bytter og får høre sangen, men han sier jeg ikke har tatt opp noe enda, hva gjør jeg galt?
Gjest Lea Skrevet 9. juni 2003 #117 Skrevet 9. juni 2003 Ååååjaaa! Du skal ikke sette inn CD-en i CD-spilleren direkte, men "oppå" kassetten liksom. Velg Use CD (eller noe sånt) Og hold pekeren over kassetten i spilleren.
Gjest Lea Skrevet 9. juni 2003 #119 Skrevet 9. juni 2003 Bare hyggelig. Uten deg (og din kjære) så hadde jeg ikke spilt i det hele tatt! Må jo betale for sånn support vettu! Lea - Sparer den siste biten av spillet litt.
Gjest Lea Skrevet 9. juni 2003 #120 Skrevet 9. juni 2003 Jeg er ferdig! Gikk litt tregt på slutten, ble så innmari lei. Godt å kunne droppe hele greia nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå