Gjest Lea Skrevet 9. juni 2003 #83 Skrevet 9. juni 2003 Først tar du mynten i Puben, så legger du sen alarmsaken oppå spillemaskinen og bestiller en drink. Ta med drink og sugerør til legens kontor og drikk av den. Fortell legen at du er dårlig (igjen) og han sjekker i boka si. I mens stjeler du skalpellen. Hva gjør jeg med disse skjemaene? Har penn, men det er visst ikke tid til romantikk :o Noen som vet koden til fjernkontrollen som åpner døra til kjelleren i det hemmelige rommet? Evt. hvordan jeg kan finne det ut? ESC ja.. jeg har hatt spillet i gang siden i går kveld jeg
Mrs. K Skrevet 9. juni 2003 Forfatter #84 Skrevet 9. juni 2003 Du må bare prøve deg frem. du hører på lyden hvis kombinasjonen er feil
Gjest Lea Skrevet 9. juni 2003 #85 Skrevet 9. juni 2003 Jeg har funnet en "walkthough" til spillet. Der får man svar på det meste: http://www.gameboomers.com/wtcheats/pcOo/O.../OutofOrder.htm
starie Skrevet 9. juni 2003 #86 Skrevet 9. juni 2003 Lea. Den går ikke an å åpne.. Har du skrevet den feil?
Kreps Skrevet 9. juni 2003 #87 Skrevet 9. juni 2003 Lea. Den går ikke an å åpne.. Har du skrevet den feil? Prøv gameboomers.com
Gjest Lea Skrevet 9. juni 2003 #88 Skrevet 9. juni 2003 http://www.gameboomers.com/wtcheats/pcOo/O.../OutofOrder.htm Nå skal den fungere! Skjedde visst noe under klipping og liming!
Kreps Skrevet 9. juni 2003 #89 Skrevet 9. juni 2003 Har noen snakket med Sylvia? hun bare ber meg om og gå.
Gjest Lea Skrevet 9. juni 2003 #90 Skrevet 9. juni 2003 Snakket med henne nå. Se på TV-en i butikken og gå opp til henne etterpå. Si at du er hennes største fan. Hun tar bilde av bilen din... Bruk skalpellen til å skjære av bildet på ID-kortet og hodet på dukken. Sett disse to sammen (bilde+dukkekroppen). Sett dukke i bilen. Dette bildet skal du vise til legen for å få klistremerket.
Kreps Skrevet 9. juni 2003 #91 Skrevet 9. juni 2003 Snakket med henne nå. Se på TV-en i butikken og gå opp til henne etterpå. Si at du er hennes største fan. Hun tar bilde av bilen din... Bruk skalpellen til å skjære av bildet på ID-kortet og hodet på dukken. Sett disse to sammen (bilde+dukkekroppen). Sett dukke i bilen. Dette bildet skal du vise til legen for å få klistremerket. Hun ber meg fortsatt om og gå, må jeg bruke hansken til og komme inn? ellers har jeg satt sammen bilen riktig fin ble den.
Kreps Skrevet 9. juni 2003 #92 Skrevet 9. juni 2003 klarte det, må nok bare smøre meg med tålmodighet.
Mrs. K Skrevet 9. juni 2003 Forfatter #93 Skrevet 9. juni 2003 Arrggghhh! Nå er jeg låst inne og alle tingene mine er tatt ifra meg :cry:
Kreps Skrevet 9. juni 2003 #94 Skrevet 9. juni 2003 Arrggghhh! Nå er jeg låst inne og alle tingene mine er tatt ifra meg :cry: Låst inne? hvor er du da?
Mrs. K Skrevet 9. juni 2003 Forfatter #95 Skrevet 9. juni 2003 En vakt har satt meg på rommet mitt og tatt tingene mine. Jeg må vist bare sitte og tenke litt :o
Mrs. K Skrevet 9. juni 2003 Forfatter #96 Skrevet 9. juni 2003 Øhhh! KG-jenter! Husk å save litt inn imellom. Snakker av bitter erfaring
Gjest Lea Skrevet 9. juni 2003 #97 Skrevet 9. juni 2003 Tror at du skal gi vakten litt av den klissete greia på veggen, stjel ID-kortet i lomma hans og gå ut. Vær rask! Det står litt om dette på den linken jeg la ut tidligere.
Mrs. K Skrevet 9. juni 2003 Forfatter #98 Skrevet 9. juni 2003 Vakten er pasifisert. Nå er jeg i "Tunnel of nonsence" *klør meg i hodet* *drikker cola* *røyker* - og sånn går nå dagern
starie Skrevet 9. juni 2003 #99 Skrevet 9. juni 2003 Jeg får ikke til å ta opp fra cd`n til kassetten. Jeg setter kassetten inn først og deretter cd`n, men det skjer ikke noe! Når jeg tar ut kassetten igjen får jeg beskjed om at den er blank
Mrs. K Skrevet 9. juni 2003 Forfatter #100 Skrevet 9. juni 2003 Du må bruke cassetten sammen cd'en og ikke bare stereoen - se på undertekstene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå