Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet
Det er sånne spill jeg liker best. Ikke kan jeg dø og jeg skal være meget nysgerrig' date=' plukke opp alt jeg ser og bruke det på artige måter. Kanskje jeg har en McGyver i magen?[/quote']

Da anbefaler jeg "Den lengste reisen" på det varmeste!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er forvirret jeg, ikke sett noe legekontor jeg, har bare vært og pratet med en blad-fyr......surrer rundt i noen butikker og vet ikke helt hva jeg skal.... :wink:

Huff, dette er vanedannende....

Skrevet

Legekontoret ligger i dan smale ganta mellom den stengte butikken og puben, Du har sikkert vært der og snakket med blad-fyren (nede i kjelleren). G lenger inn i denne gata, så kommer du til legekontoret.

Skrevet

Ja jeg slenger meg på denne ,et spill og anbefale på det varmeste. :D

Skrevet

Takk Kreps og Revetispa! Nå er jeg igang med Monkey Island. Guer meg, for jeg blir så frygtelig tennt på projektet.

Jeg har netopp lest litt om Den Lengste Reisen og gleder meg allerede. Etterpå har jeg Myst.

Hilsen SpilleTrille

Skrevet

Har nettopp begynt å spille det spillet nå og lurer på hvor jeg finner ID kort.........HELP ME

Skrevet

2barnsmor: Du må gå til en datamaskine og få ID-kort. Før du kommer så langt må du finne ut hva du heter. Lykke til

Skrevet

hvordan finner jeg ut hva jeg heter da?

Skrevet
hvordan finner jeg ut hva jeg heter da?

Les på døra di :)

Skrevet

Jeg trenger egentlig litt hjelp.... :oops:

Jeg finner et kort inne på kontoret men jeg får ikke lest det høyt slik at jeg får et passord!

Inne i baren får jeg ikke lagt sensoren på spillemaskinen, hovrdan?

Blir helt ør i hue jeg..... :wink:

Skrevet

Les det som står på kortet høyt, så får du bokstaver og tall.

(Husker ikke hva som sto på det)

Hvis du prøver å kjøpe en drink for mynten først, så får du lagt sensoren på spillmaskinen etterpå.

Skrevet

Det er jo juks!!!

Hilsen Trillevilselv

Skrevet
Eneste måten å komme igjennom dette vanskelige og ganske langdrøye spillet er v.h.a. denne "Walktrough"en:http://www.fourfatchicks.com/Walkthroughs/Out_of_Order/OOO.shtml

kom meg greit gjennon det uten det. fikk litt hjelp på disse sidene men det var alt. ikke blir det noen utfordringer heller med slike sider.

Så gjest du har nok ikke stor nok tålmodighet til slike spill :wink:

Skrevet

Da anbefaler jeg "Den lengste reisen" på det varmeste!!!

Det gjør jeg og :)

Hm nå som jeg er ferdig med out of order, skulle jeg kanskje tatt DLR omigjen :)

Skrevet

Hvordan får jeg lest kortet på kontoret høy???? Jeg finner jo kortet og han plukker det ned men jeg får ikke noe passord.....åååååååå

Skrevet

Hvis du har pratet med alle folkene du møter og lest aviser og oppslag på tavler og vegge, så kommer du inn. Si ifra hvis du vil hintes kraftigere :wink:

Hilsen Trille

Skrevet
Hvordan får jeg lest kortet på kontoret høy???? Jeg finner jo kortet og han plukker det ned men jeg får ikke noe passord.....åååååååå

Du har kortet blant eiendelene dine.

Se på det, så får du frem teksten også.

Les den høyt, så får du passordet.

Send meg teksten på PM, så skal jeg tyde den for deg om du ikke klarer det :blunke:

Husker ikke hva som sto på kortet jeg.

Skrevet

Klarte det til slutt og nå er jeg ferdig!!!

Fy hvor jeg har strevet, men så gøy det var!!! Flere sånne spill takk!

:roll::roll::roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...