Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor har dere fått kasetten fra da?

Henger langt etter jeg trur jeg,

har fått cd da :oops:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kassetten ligger nede i kjelleren.

Få fjernkontrollen av Urban et-eller-annet og få opp døren. Der inne ligger kassetten ved siden av kassettspilleren.

Skrevet
Kassetten ligger nede i kjelleren.

Få fjernkontrollen av Urban et-eller-annet og få opp døren. Der inne ligger kassetten ved siden av kassettspilleren.

men hvordan kommer jeg ned i kjelleren?

Skrevet

Du går inn i det hemmelige rommet og får en fjernkontroll av Urban ..... som du bruker på døra under trappa!

Jeg tar forresten en pause nå.. er helt skrudd i hodet etter å ha spilt i flere timer.

Skrevet

Hmmm. Det var en som pratet om støy fra kjelleren, tror jeg. Der fant jeg kassetten.

Skrevet
Du går inn i det hemmelige rommet og får en fjernkontroll av Urban ..... som du bruker på døra under trappa!

Jeg tar forresten en pause nå.. er helt skrudd i hodet etter å ha spilt i flere timer.

må jeg gi han noe i bytte? han vil ikke gi meg den, kan ikke huske koden sier han

Eller vil noen si meg koden?

Skrevet

Jeg får ikke til å legge fra meg alarmen oppå spillemaskinen jeg.. Han sier han forstår ikke vitsen med dette.. ennå..?

Skrevet

Da trenger du kanskje ikke en drink nå....

Skrevet

hvor kopierer dere cd til kasett? hvem rom?

Skrevet
Soverommet.. der alt startet.

Men jeg kommer jo ikke inn der, hvordan kommer jeg inn?

Skrevet

Du må åpne plast lokket og bytte om ledningene, slik at det spiller baklengs. Bruk skrutrekkeren fra puben.

Skrevet
Du må åpne plast lokket og bytte om ledningene' date=' slik at det spiller baklengs. Bruk skrutrekkeren fra puben.[/quote']

Ja jeg bytter og får høre sangen, men han sier jeg ikke har tatt opp noe enda, hva gjør jeg galt?

Skrevet

Ååååjaaa!

Du skal ikke sette inn CD-en i CD-spilleren direkte, men "oppå" kassetten liksom.

Velg Use CD (eller noe sånt)

Og hold pekeren over kassetten i spilleren.

Skrevet

Da klarte jeg det, takk skal du ha Lea :D

Skrevet

Bare hyggelig. Uten deg (og din kjære) så hadde jeg ikke spilt i det hele tatt! Må jo betale for sånn support vettu!

Lea - Sparer den siste biten av spillet litt.

Skrevet

Jeg er ferdig!

Gikk litt tregt på slutten, ble så innmari lei.

Godt å kunne droppe hele greia nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...