Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

:D

Takk!

Skal ut i sola likevel jeg.

Tenkte at jeg ksnakje kunne fått spilt litt i kveld en gang (etter at jeg har spandert en gourmet-middag på Egon og fått sambo i seng).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der er ingen stemmer - bare musikk. Dialogen vises på skjermen i forskjellige farger.

Hilsen Trille som stadig står fast

Skrevet

Og jeg vil fortsatt spille, men får feilmelding på svart skjerm!

*løper ut og leter etter samboeren til Kreps*

Skrevet

Out Of Order display fix

------------------------

If you've been experiencing problems with Out Of Order along the lines of "The sound plays, but my screen goes black" or "My monitor displays a message saying signal out of range" then you need the amazing Out Of Order display fix! Simply copy the files in this archive into your Out Of Order directory. Yes, you'll overwrite a file that's there already - "Out Of

Order.exe" - that's quite alright.

Once you've copied the files over, run "OOO Display Setup.exe" and pick a setting other than "Automatic selection". Preferably, go for a 16 bit mode running at 60Hz at least. Press the OK button and close the window.

Now, when you run the game, your machine will use the refresh rate and colour depth you've chosen rather than assuming that your video card and monitor actually support all the settings that they claim to. If the settings you've picked don't work either, try different settings again. And if all else fails, or if you prefer running games in little boxes on your desktop, you can always select "Run in a window" instead.

- Tim, June 2003

Skrevet

Takk.. fant ikke dette på siden jeg!

(Gudene skal vite at jeg lette etter noe sånt).

Well, well. Let's give it another try!

Stoor takk til Trille!

Skrevet

Han sa han hadde lasta ned det tilleggsprogrammet, og flyttet det til samme sted som jeg hadde lastet ned spillet. se om du klarer det. hvis ikke får jeg han til og komme opp og slrive fremgangsmåten.

Skrevet

Bare hyggelig, Lea.

Egentlig er jeg ikke snill - jeg vil bare ha hjelp!

Hilsen Trille

Skrevet

Laster ned nå, jeg. Trenger jeg egentlig begge filene?

Skrevet

Last ner filen oooDisplayFix.exe fra webben. Legg så filen i samme mappe som spillet er installert i. Her ligger den på følgende sted :C:Program FilesGamesOut Of Order. Pakk den ut (ved hjelp av winzip som du finner gratis på www.winzip.com) og les readme.txt. Denne filen forteller hva du gjør videre. Under utpakkingen så får du spørsmål om du vil overskrive en fil og det skal du svare ja på.

Skrevet

Lea trenger - jeg trengte ikke!

Skrevet

Som dere sikkert skjønte var det min samboer som skrev inlegget over. Håper det kan hjelpe deg Lea. :)

Skrevet

Hm, fikk bare opp den delen han var på rommet, og skulle ned å hente noe mat eller.no. Så begynte den om igjen ... :roll:

Skrevet
Som dere sikkert skjønte var det min samboer som skrev inlegget over. Håper det kan hjelpe deg Lea. :)

Gi samboeren din er stooor klem Kreps!

Jeg fikk det til og skal spille NÅ!

Tusen takk for hjelpen!

*o'glede*

Skrevet

Påkker da. Den starter på nytt og på nytt, og får "The End" og masse tekst. Så er det på'n igjen.

Jeg vil spille NÅ! :roll:

Skrevet

Hmmm. Hos meg gikk han bare etter mat en gang, så kom The End og så var spillet igang. Hmmmm.

Skrevet

Er ikke sånn her. :( Den går bare på nytt og på nytt. :grine:

Skrevet

Mens det nå går på nytt og på nytt og på nytt ta så og se etter navnet på hint-boka, så vi kan finne den på nettet :kul: Navnet står i begynnelsen.

Skrevet

jeg kommer til det møtet men får ikke gjøre noe der. tips?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...