Mrs. K Skrevet 8. juni 2003 #1 Skrevet 8. juni 2003 ....og hjelp meg. Du finner det her: http://www.gratis-kvalitetsdataspel.org/om...r/out-of-order/ Hilsen Trille
Silfen Skrevet 8. juni 2003 #2 Skrevet 8. juni 2003 Hva har du fått meg til å gjøre nå! Laster ned, hirr hirr.
Mrs. K Skrevet 8. juni 2003 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2003 Noe fornuftig må man jo bruke pinsen på :blunke:
Silfen Skrevet 8. juni 2003 #4 Skrevet 8. juni 2003 Hvor står du fast da? Om jeg noensinne kommer meg så langt.
Mrs. K Skrevet 8. juni 2003 Forfatter #5 Skrevet 8. juni 2003 Jeg får ikke tak i skalpellen på legens kontor. Kanskje jeg mangler andre ting også. Skalpellen skal jeg bruke, så den må jeg ha.
Silfen Skrevet 8. juni 2003 #6 Skrevet 8. juni 2003 Kommer meg ikke ut av rommet engang, jeg da. Starfish- håpløs.
Trebarnsmor Skrevet 8. juni 2003 #8 Skrevet 8. juni 2003 ÅÅÅ GURI SÅ AVHENGIG JEG BLIR:.................. Skikkelig bra
Mrs. K Skrevet 8. juni 2003 Forfatter #11 Skrevet 8. juni 2003 Det er sånne spill jeg liker best. Ikke kan jeg dø og jeg skal være meget nysgerrig, plukke opp alt jeg ser og bruke det på artige måter. Kanskje jeg har en McGyver i magen?
Trebarnsmor Skrevet 8. juni 2003 #12 Skrevet 8. juni 2003 har brent noen av de spillene og puttet de på datteren min sin pc.
Gjest Lea Skrevet 8. juni 2003 #13 Skrevet 8. juni 2003 Laster ned nå jeg.. Trenger jeg den feilfixen eller?
Gjest Lea Skrevet 8. juni 2003 #14 Skrevet 8. juni 2003 Jeg får bare feilmeldinger jeg! Svart skjerm med opplysning om noen input-greier. Leser at det kan fikses ved hjelp av fixen. Den er lastet ned og pakket ut, men jeg skjønner ikke hva jeg skal gjøre med den etterpå! Grrrr. Vil spille jeg også!
Kreps Skrevet 8. juni 2003 #16 Skrevet 8. juni 2003 Jeg får bare feilmeldinger jeg! Svart skjerm med opplysning om noen input-greier. Grrrr. Vil spille jeg også! Jeg også.
Gjest Lea Skrevet 8. juni 2003 #17 Skrevet 8. juni 2003 Har du lastet ned fixen, Kreps? Den SKAL hjelpe, men jeg skjønner ikke hvordan. Og når feilmeldingen kommer opp, så må jeg restarte PC-en, noe som tar et halvt århundre . Hvilket OS har du, Kreps?
Kreps Skrevet 8. juni 2003 #18 Skrevet 8. juni 2003 Jeg ropte på sambo, samtidig som jeg prøvde og få noe med meg av det han gjorde, men nei jeg skjønte ikke stort. Nå har jeg ihvertfall fått startet det, men jeg får bare musikk, ikke stemmer. får dere det?
Gjest Lea Skrevet 8. juni 2003 #19 Skrevet 8. juni 2003 Spør samboeren din hva han gjorde da! Jeg vil nemlig spille jeg også og MIN samboer kan ikke noe om sånt! Spør da, kjære deg! *Ber på sine knær og gråter litt*
Kreps Skrevet 8. juni 2003 #20 Skrevet 8. juni 2003 Spør samboeren din hva han gjorde da! Jeg vil nemlig spille jeg også og MIN samboer kan ikke noe om sånt! Spør da, kjære deg! *Ber på sine knær og gråter litt* Sorry han forsvant ut døra etter han hadde gjort det, Men skal høre med han etterpå
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå