Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en nude look, naturlig sådan, hvilke lipglosser/-stifter bruker dere? Litt vanskelig å bestille fra SN.

Videoannonse
Annonse
Gjest Lip Fusion digger
Skrevet
For en nude look, naturlig sådan, hvilke lipglosser/-stifter bruker dere? Litt vanskelig å bestille fra SN.

Fargen heter Glow, merket heter Lip Fusion!!! Verdens beste gloss, som gir deg fyldigere lepper, Glow er så naturlig og fin i fargen. Tror at de bare har den hos Esthetiqe, for jeg har ikke sett den i noe annnet parfymeri her.

http://www.esthetique.no/Trender/Lip-Fusion-endelig-tilbake/

Digg Digg

Skrevet

Jeg bruker leppestift fra MAC, i fargen Myth. Veldig fin nøytral:) også bruker jeg en vanlig, lys rosa/beige lipgloss over.

Skrevet

Mac er bra ja. ellers syns jeg at Id sine nude farger er bra.

Skrevet

Jeg finner hverken MAC sin myth eller Lipfusion sin Glow på SN's sider. Er det bare jeg som er dårlig på å lete?

Skrevet

Jeg synes fargen "Beige-I hate her" fra Lancome gir en fin nude-farge på leppene. Og så skal visst "Vanilla truffle" (?) fra Estee Lauder også være bra.

Skrevet

jeg prøvde å finne Vanilla Truffle fra EL men de har den ikke på SN lengre iallefall. Beige i hate her så fin ut. :) Flere gode forslag?

Gjest Deception
Skrevet

Beige fra Estee Lauder er også fin (Pure Color).

Skrevet

Helena Rubinstein har veldig mange fine nude leppestifter! :)

Gjest Deception
Skrevet
Er det denne? Den så veldig fin ut!

Nei, det er en leppestift, ingen gloss, men de hadde den ikke på SN.

Skrevet (endret)

Ja det var kjempefin. Jeg kjøpte en gloss fra estee lauder (den var i tube), men syns den er klissete å ha på. Liksom seig......Er den sånn da?? Lurt å dra på parfymeriet en tur å sjekke det opp før du kjøper noe.

Noen av id sine glosser er også veldig seige, det kommer ann på fargen på dem. Men har funnet noen favoritt farger der som er veldig gode. De nye glossene på tube med spf 15 er veldig bra, syns jeg da. Id har også en fin pallet med 5 forskjellige nude farger, som jeg selfølgelig ikke klarte å finne på nett nå :tristbla:

Endret av Motebamsen
Skrevet

Beklager min uvitenhet, men er nude når leppene får hudfarge, nærmest?

Skrevet

Ser absolutt fint ut. Bare lurer på hvor kledelig det kan bli på meg, jeg som har vesentlig mindre lepper enn frøken Jolie ;)

Skrevet

Regner med at det går fint, da glosser er forstørrende. I hope...

Skrevet

Anna Sui gloss nr 700 eller 701 här:

En av mina dagens då jag hade en av de färgerna. Ett härligt nudigt gloss.

Finns på Strawberrynet (gjorde iaf).

MVH

Jean

www.skindeepbyjean.blogg.se

post-22490-1221943783_thumb.jpg

Skrevet

Den är underbar och jag saknar den. men jag vågar inte shoppa från gubbarna för stunden tills de åtgärdat kreditkortsbuggarna.

Men den är kanonskimrande och verkligen tjock och glossig, väldigt klistrig kan jag säga men det gör att den håller länge. Doftar dock starkt av rosor.

MVH

Jean

www.skindeepbyjean.blogg.se

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...