hysteria Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 Kan noen komme med noen synspunkter på hvordan det er best å opptre tidlig i et forhold? ...jeg og min fyr var sammen i noen måneder for to år siden, så ble det slutt fordi vi bodde i forskjellige land og fordi han fikk problemer. (Det ble for mye for han med alt han holdt på med - skole, idrett osv, så han mistet mange venner) Så treftes vi noen ganger i fjor sommer og alt var fint, men han sa at han ikke var noen kjæresteperson, han var bare en enkel mann som hadde tid bare til jobb, venner og festing. Så vi gjorde det helt slutt. Closure. Jeg reiste dessuten fra landet igjen. Nå er jeg tilbake og vi har treftes et par ganger, men det går veldig treigt. Han sa da jeg kom tilbake at han ville trenge litt tid. Det var helt i orden for meg, men samtidig har han villet treffes i helgene... Når vi er sammen er det fint og vi er veldig "in love", men når vi ikke er sammen er det nesten alltid jeg som må ta kontakt. Dvs, i helger når han er ute og fester er han ivrig etter å dra hjem sammen... Jeg har sagt til han at jeg ikke vil treffes bare i helger og at vi må gjøre ting sammen i ukedagene også. Dette var han enig i, og da vi møttes sist, sa han at vi skulle gjøre noe sammen den kommende uken. Dette har ikke skjedd. Han har ikke tekstet meg og jeg har heller ikke tekstet ham... Tror dere han venter på meg? Dette er utrolig barnslig...jeg skulle ønske jeg bare kunne tekste ham og spørre hva som skjer... men en venninne av meg har sagt at man skal la gutten ta kontakt.. Og jeg vet jo at hvis han ikke tar kontakt, så er han kanskje bare "not that into you". Men når vi møtes er han jo det! Gud.. Anyone?
Hinata Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 Syns ikke at du trenger å vente på at han skal ta kontakt, hvorfor ikke bare sende en melding der du lurer på hva som skjer med tanke på å treffes? Folk er forskjellige med tanke på hvor ofte man tenker på å ta kontakt, og det å vente på at han tar kontakt blir liksom litt barnslig føler jeg da...
Pingting Skrevet 20. september 2008 #3 Skrevet 20. september 2008 Argh, hvorfor skal folk holde på å spille spill hele tiden? Vær deg selv, kontakt ham om du ønsker det (men det er jo en forskjell på det og å forfølge fyren, hihi) Om du liker ham, så si det. Vil ham ikke ha deg for den du er, så kan du like hjerne finne det ut nå?
hysteria Skrevet 20. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. september 2008 Ja, ikke sant...jeg synes også det er litt barnslig å vente på at han skal ta kontakt.. så nå tok jeg kontakt og fikk svar etter 2 sekunder! Hva ER dette? Han sier han har det fint og spør hvordan jeg har det...og så spør han hva som er planen min i kveld, som han alltid gjør på lørdager. Det er også best å finne ut om han vil ha meg for den jeg er så fort som mulig, ja... virker egentlig sånn, men blir gal av å spille dette spillet. Jeg vet! Det er helt crazy å drive med det... vi har dessuten blitt enige om å snakke sammen når noe er "galt", så ikke jeg finner på hva han tenker Takk for svarene...de hjalp!!
Gjest missLady Skrevet 21. september 2008 #5 Skrevet 21. september 2008 Høres litt ut som om han bare er ute etter å møte deg i helgene, når han har drukket..
hysteria Skrevet 21. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. september 2008 Ja, jo, men vi har møttes ellers også, og det har vært fint, så jeg skal ikke gi opp helt. Får se hvordan det går denne uka...jeg sa at jeg ikke trodde ham nå når han sa at vi skulle møtes denne uka, han bare jooo...så vi får se! Det går nok bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå