Gjest Gjest_Jannicke_* Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 Jeg vurderer å anskaffe en liten firbent venn, enten Chinese Crested PowderPuff, Chihuahua, eller en blanding mellom disse. Tispe eller hannhund er ikke bestemt. Det jeg lurer på er om noen har noen gode forslag til navn til min lille venn? Her er noen navn jeg går og tenker på selv: Tispe: Tessa Caro Mira Lita Prada Hannhund: Ludde Kyrre Mini Armani Tito
Gjest Gjest_lille_meg_* Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 Jeg vurderer å anskaffe en liten firbent venn, enten Chinese Crested PowderPuff, Chihuahua, eller en blanding mellom disse. Tispe eller hannhund er ikke bestemt. Det jeg lurer på er om noen har noen gode forslag til navn til min lille venn? Her er noen navn jeg går og tenker på selv: Tispe: Tessa Caro Mira Lita Prada Hannhund: Ludde Kyrre Mini Armani Tito Jeg synes at Caro/Cara er veldig fint :-) Og det er fint med litt lengere navn også, sånn som Leander, Ludvik, Augusta (kjempestilig) Men det blir jo litt vanskeligere å rope.. ;-)
Gjest L_C Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 Jeg kalte miniatyrvalpen min for Lita, men det ble så fryktelig rart når samboeren min skulle rope på henne. Ingen mann klarer å høres maskulin ut når han roper "Liiiitaaaaaa" :D
Gjest Gjest_Jannicke_* Skrevet 21. september 2008 #4 Skrevet 21. september 2008 Hehe, ja, jeg kan se det for meg Men det er et fint navn! Og trenger samboere alltid å virke så maskuline?
Gjest L_C Skrevet 21. september 2008 #5 Skrevet 21. september 2008 Navnet er kjempefint ! Men min hund reagerte bedre på navnet Thea. Så ble det slik Nå har jeg brukt opp det fineste jentenavnet jeg vet om på bikkja mi, så da må jeg finne ett annet navn den gangen jeg får barn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå