Gå til innhold

Navn til liten hund

Gjest Gjest_Jannicke_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Jannicke_*
Skrevet

Jeg vurderer å anskaffe en liten firbent venn, enten Chinese Crested PowderPuff, Chihuahua, eller en blanding mellom disse. Tispe eller hannhund er ikke bestemt. Det jeg lurer på er om noen har noen gode forslag til navn til min lille venn?

Her er noen navn jeg går og tenker på selv:

Tispe:

Tessa

Caro

Mira

Lita

Prada

Hannhund:

Ludde

Kyrre

Mini

Armani

Tito

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_lille_meg_*
Skrevet
Jeg vurderer å anskaffe en liten firbent venn, enten Chinese Crested PowderPuff, Chihuahua, eller en blanding mellom disse. Tispe eller hannhund er ikke bestemt. Det jeg lurer på er om noen har noen gode forslag til navn til min lille venn?

Her er noen navn jeg går og tenker på selv:

Tispe:

Tessa

Caro

Mira

Lita

Prada

Hannhund:

Ludde

Kyrre

Mini

Armani

Tito

Jeg synes at Caro/Cara er veldig fint :-) Og det er fint med litt lengere navn også, sånn som Leander, Ludvik, Augusta (kjempestilig) Men det blir jo litt vanskeligere å rope.. ;-)

Skrevet

Jeg kalte miniatyrvalpen min for Lita, men det ble så fryktelig rart når samboeren min skulle rope på henne. Ingen mann klarer å høres maskulin ut når han roper "Liiiitaaaaaa" :D

Gjest Gjest_Jannicke_*
Skrevet

Hehe, ja, jeg kan se det for meg :) Men det er et fint navn! Og trenger samboere alltid å virke så maskuline? :fnise:

Skrevet

Navnet er kjempefint ! Men min hund reagerte bedre på navnet Thea. Så ble det slik :) Nå har jeg brukt opp det fineste jentenavnet jeg vet om på bikkja mi, så da må jeg finne ett annet navn den gangen jeg får barn :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...