Småkjekset Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #141 Del Skrevet 4. januar 2010 Alltid hyggelig med litt snoking i dagboka Det er lille pusen min ja, skjønneste vesenet jeg vet om :rødme: Hun er veldig godt selskap, når hun selv ønsker det så klart.. men litt selskap er bedre enn inget selskap! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 18. januar 2010 #142 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg har også to små skjønne pusekatter! Vanskelig å se forskjell på dem dog, må kjenne på rumpa, den ene er tynn og den andre er feit Håper du har hatt en god start på uken! Og takk for hilsen i dagboken min, gjorde godt på en dag som denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 18. februar 2010 #143 Del Skrevet 18. februar 2010 Ja, det er fantastisk med dyr! Jeg har vokst opp med burmeserkatter og har nå en liten valp! Travelt men ååå... så kos Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #144 Del Skrevet 18. februar 2010 Det er utrolig flott med disse syrene. Vet ikke hva jeg skulle ha gjort uten pusen min :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 1. mars 2010 #145 Del Skrevet 1. mars 2010 Ha en superduper mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #146 Del Skrevet 1. mars 2010 Takk for det, og takk det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 5. mars 2010 #147 Del Skrevet 5. mars 2010 Planer for helga da? Det skal bli deiiilig... Nå sitter jeg på jobb og kikker på klokka.. Må ha mer ! Vi har valp, ganske travelt - men for en søting! GOD HELG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #148 Del Skrevet 5. mars 2010 Er ikke lenge til det blir helg for deg nå da! Mine planer er å skrive ferdig flere oppgaver til skolen, og bake boller til min kjære samboer kommer hjem fra jobb i morgen ettermiddag/kveld. Og så skal jeg på kino alene i kveld. Misliker virkelig å dra alene på kino, men må gjøre noe som får tiden til å gå på frem så da blir det det Vil tro det er mye jobb med en valp til tider, men så artig det blir når den er voksen! God helg til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 5. mars 2010 #149 Del Skrevet 5. mars 2010 Oi på kino alene? Du er tøff Bør jo ikke være problem da. Ingen som er med? Koooooos deg med boller og kjæreste i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #150 Del Skrevet 5. mars 2010 Kom meg velberget gjennom kinoturen, og nå skal jeg kose meg med gullrekken på NRK. Ihvertfall frem til Senkveld starter Gleder meg kjempe mye til en flott helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 8. mars 2010 #151 Del Skrevet 8. mars 2010 *Snoker litt og hilser på* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 15. mars 2010 #152 Del Skrevet 15. mars 2010 Hatt en fin helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #153 Del Skrevet 16. mars 2010 Har hatt en kjempe flott helg med besøk av broren min og kjæresten hans Alltid artig å få besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 23. mars 2010 #154 Del Skrevet 23. mars 2010 Koselig Tiden flyr! Snart helg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. april 2010 #155 Del Skrevet 3. april 2010 Innom og sniker litt jeg Det var vel på tide at jeg bevegde meg inn hit Har du hatt en fin påske så langt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 4. april 2010 Forfatter #156 Del Skrevet 4. april 2010 Er så sjeldent jeg er her inne selv, så er ikke godt å ha kontroll over alt alltid Jeg har hatt en kjempe flott påske. Vært hjemme i Bergen i en ukes tid, og dro tilbake til østlandet i dag slik at vi fremdeles har en dag før det er vanlig hverdag igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 9. april 2010 #157 Del Skrevet 9. april 2010 Heihei Takk hor hilsen i boka mi. Ser vi tar/har tatt samme utdannelse. Tar du bare mat og helse nå eller tar du et fag til? Fornøyd med lærerstudiet? Så dere hadde kjøpt dere tomt. Når skal dere begynne å bygge? Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 9. april 2010 Forfatter #158 Del Skrevet 9. april 2010 I år har jeg bare mat og helse, men skal ha samfunnsfag og ikt i læring fra høsten av. Så blir spennende det Er veldig fornøyd mer yrket jeg har valgt å utdanne meg innenfor, men er ikke helt fornøyd med måten studiet er lagt opp på høgskolen her. Men har bare 1 år igjen, så burde klare å holde ut det også Ble ikke noe tomt på oss allikevel. Men håper vi klarer å finne noe i løpet av året/neste år, slik at vi har noe å flytte hjem til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 9. april 2010 #159 Del Skrevet 9. april 2010 Heller ikke spesielt fornøyd med studiet, men er jeg ikke alene om har jeg forstått. Leste nok litt fort istad, ang. tomten IKT vet jeg er et lurt fag å ta. Ser det søkt etter folk med IKT i utlysninger rundt omkring nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 9. april 2010 Forfatter #160 Del Skrevet 9. april 2010 Ja jeg har sett det samme flere steder, så håper det ikke er vanskelig å få meg en jobb når jeg er ferdig Hadde store vanskeligheter med å velge hvilke fag jeg egentlig ville ha, så tok de som passet best mtp hvilke dager det ble undervisning på Hvilke fag er det du har da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå