Gå til innhold

Småprat

Småkjekset

Anbefalte innlegg

Alltid hyggelig med litt snoking i dagboka :)

Det er lille pusen min ja, skjønneste vesenet jeg vet om :rødme: Hun er veldig godt selskap, når hun selv ønsker det så klart.. men litt selskap er bedre enn inget selskap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg har også to små skjønne pusekatter! Vanskelig å se forskjell på dem dog, må kjenne på rumpa, den ene er tynn og den andre er feit :fnise:

Håper du har hatt en god start på uken! Og takk for hilsen i dagboken min, gjorde godt på en dag som denne :sol:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 uker senere...

Ja, det er fantastisk med dyr!

Jeg har vokst opp med burmeserkatter og har nå en liten valp!

Travelt men ååå... så kos :hjerte:

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig flott med disse syrene. Vet ikke hva jeg skulle ha gjort uten pusen min :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Planer for helga da?

Det skal bli deiiilig... :hjerte:

Nå sitter jeg på jobb og kikker på klokka.. :ler:

:popcorn:

Må ha mer :kaffekopp: !

Vi har valp, ganske travelt - men for en søting! ;)

GOD HELG :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke lenge til det blir helg for deg nå da! :)

Mine planer er å skrive ferdig flere oppgaver til skolen, og bake boller til min kjære samboer kommer hjem fra jobb i morgen ettermiddag/kveld. Og så skal jeg på kino alene i kveld. Misliker virkelig å dra alene på kino, men må gjøre noe som får tiden til å gå på frem så da blir det det :)

Vil tro det er mye jobb med en valp til tider, men så artig det blir når den er voksen!

God helg til deg også :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi på kino alene? Du er tøff ;)

Bør jo ikke være problem da. Ingen som er med?

Koooooos deg med boller og kjæreste i helgen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom meg velberget gjennom kinoturen, og nå skal jeg kose meg med gullrekken på NRK. Ihvertfall frem til Senkveld starter :)

Gleder meg kjempe mye til en flott helg

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en kjempe flott helg med besøk av broren min og kjæresten hans :) Alltid artig å få besøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...

Innom og sniker litt jeg :jepp:

Det var vel på tide at jeg bevegde meg inn hit :fnise:

Har du hatt en fin påske så langt? :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så sjeldent jeg er her inne selv, så er ikke godt å ha kontroll over alt alltid :fnise:

Jeg har hatt en kjempe flott påske. Vært hjemme i Bergen i en ukes tid, og dro tilbake til østlandet i dag slik at vi fremdeles har en dag før det er vanlig hverdag igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei :hallo: Takk hor hilsen i boka mi. Ser vi tar/har tatt samme utdannelse. Tar du bare mat og helse nå eller tar du et fag til? Fornøyd med lærerstudiet?

Så dere hadde kjøpt dere tomt. Når skal dere begynne å bygge?

Ha en fin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år har jeg bare mat og helse, men skal ha samfunnsfag og ikt i læring fra høsten av. Så blir spennende det :)

Er veldig fornøyd mer yrket jeg har valgt å utdanne meg innenfor, men er ikke helt fornøyd med måten studiet er lagt opp på høgskolen her. Men har bare 1 år igjen, så burde klare å holde ut det også :)

Ble ikke noe tomt på oss allikevel. Men håper vi klarer å finne noe i løpet av året/neste år, slik at vi har noe å flytte hjem til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller ikke spesielt fornøyd med studiet, men er jeg ikke alene om har jeg forstått.

Leste nok litt fort istad, ang. tomten ;)

IKT vet jeg er et lurt fag å ta. Ser det søkt etter folk med IKT i utlysninger rundt omkring nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har sett det samme flere steder, så håper det ikke er vanskelig å få meg en jobb når jeg er ferdig :)

Hadde store vanskeligheter med å velge hvilke fag jeg egentlig ville ha, så tok de som passet best mtp hvilke dager det ble undervisning på :fnise:

Hvilke fag er det du har da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...