Småkjekset Skrevet 8. april 2009 Forfatter #81 Del Skrevet 8. april 2009 God påske til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 8. april 2009 Forfatter #82 Del Skrevet 8. april 2009 Savner kjæresten min om dagen jeg.. Og siden han er på båt utenfor Canada har han ikke den beste telefondekningen heller, så er sjeldent jeg får snakke med han.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 30. april 2009 Forfatter #83 Del Skrevet 30. april 2009 Nå er det lenge siden jeg har skrevet her ser jeg.. Er så mye som skjer om dagen.. Holder på å forberede meg til de forskjellige eksamenene vi skal ha den neste måneden, så har ikke tid til særlig mye annet.. Men skal bli flinkere å skrive her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #84 Del Skrevet 4. mai 2009 Hadde besøk av foreldrene mkine og svigerforeldrene mine i helgen.. Var utrolig koselig å se dem alle igjen, og vi hadde det skikkelig hyggelig hele helgen Men nå er jeg da alene hjemme igjen.. Kjæresten er på jobb i Bergen, men han komemr hjem på søndag.. Så gleder meg til da.. Får tid til å få jobbet med noen oppgaver, slik at jeg har tid til å bruke på han når han er hjemme igjen Og så må jeg prøve å finne en gave som kjæresten kan få i bursdagsgave neste uke Og da er det også 3,5 år siden vi ble sammen, så det bør feires litt også synes jeg :rødme: Tips mottas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 6. mai 2009 #85 Del Skrevet 6. mai 2009 Så du er inne i eksamensperioden du nå ja. Lykke til med alle eksamener du skal ha!! Så kjekt at dine foreldre og svigers kjem overens og sånt. Er de noenlunde like gamle? Koselig å feire litt i forholdet, jeg har ingen gode forslag egentlig. Det viktigste er å finne på noe koselig sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #86 Del Skrevet 6. mai 2009 Så du er inne i eksamensperioden du nå ja. Lykke til med alle eksamener du skal ha!! Så kjekt at dine foreldre og svigers kjem overens og sånt. Er de noenlunde like gamle? Koselig å feire litt i forholdet, jeg har ingen gode forslag egentlig. Det viktigste er å finne på noe koselig sammen Takk for lykkeønskninger Pappa er yngst med 46 år, mens svigerfar er eldst med 58 år.. De kommer utrolig godt overens, og drar ofte på campingturer og konserter sammen Og så skal de også være med til Lisboa, bare at de skal være der en hel uke.. Så det kommer til å bli kjempe artig Sambo skal på jobb i Portugal elelr Spania noen dager neste uke, så da får vi ikke feiret på bursdagen hans.. Men da får vi helelr feire i forkant og etterkant Lurer på om vi skal reise til Oslo og spise på TGI Fridays eller Hard Rock - for der serverer de kjempe gode spare ribs Og så håper ejg at han klarer å komme på et bursdagsønske, for fantasien min er ikke på topp for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #87 Del Skrevet 7. mai 2009 Nå er jeg hjemme igjen fra å ha hatt skriftlig matematikk eksamen.. Har en utrolig dårlig følelse for alt sammen, så får bare vente å se hva resultatet blir.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #88 Del Skrevet 8. mai 2009 Nå sitter jeg og holder på å skrive en eksamensoppgave som skal leveres kl 15.00 i dag.. Og motivasjonen er ikke helt på topp for å si det sånn.. Håper det tar seg opp, slik at jeg klarer å bli ferdig og får startet på to andre oppgaver jeg også skal skrive.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #89 Del Skrevet 11. mai 2009 Motivasjonen har ikke blitt noe bedre de siste dagene.. Nå sitter jeg å venter på å få vite om jeg skal ha muntlig eksamen i matematikk eller ikke neste uke.. Og det avhenger om jeg har bestått presentasjonsmappen min eller ikke.. Men lærerne mine er ikke de som gir beskjed om slike ting raskest - selv om det bare er en uke til det skal være... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 11. mai 2009 #90 Del Skrevet 11. mai 2009 Er innom og sniker litt her jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #91 Del Skrevet 11. mai 2009 Det er det bare å gjøre Alltid hyggelig med selskap her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #92 Del Skrevet 12. mai 2009 Nå er det bare en uke igjen til jeg og min kjære skal til Lisboa! Siden jeg fikk matematikk muntlig eksamen enste mandag, gjorde det at vi kunne forandre billettene våre 2 dager frem Gleder oss kjempe mye!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #93 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) I går hadde samboeren min bursdag!! Så da lagde jeg yogurt kake til han, og hjemmelaget pizza Han ble rimelig fornøyd med det, og ble enda mer fornøyd når han pakket opp gaven sin http://technic.lego.com/en-us/Products/Tru...8297Trucks.aspx I tillegg ble det jo en ekstra bursdagsgave det at vi kan ta et fly til Lisboa allerede neste tirsdags morgen! Så da blir det tirsdag-søndag, i stedet for torsdag-søndag, og da kan vi ikke klage Vi hadde også 3,5 årsdag i går, så ble mye å feire for oss :rødme: Endret 13. mai 2009 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 14. mai 2009 Forfatter #94 Del Skrevet 14. mai 2009 Nå sitter jeg hjemme og skulle egnetlig ha fokusert på å forberede meg til muntlig matematikk eksamen til mandagen - men det klarer jeg da ikke... Håper arbiedslysten min tar seg kraftig opp - og det raskt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 17. mai 2009 Forfatter #95 Del Skrevet 17. mai 2009 Sitter å forbereder meg til eksamnen jeg skal ha i morgen - muntlig matte. Gleder meg til det er overstått.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #96 Del Skrevet 3. juni 2009 Nå har jeg visst sommerferie!! Er ikke så gale det akkutat Siden sist jeg skrev her har jeg vært en liten uke i den fantastiske byen Lisboa, sammen med min kjære og foreldrene våre.. Det er fremdeles mye nytt å spennende å se der selv om vi har vært der mange ganger Anbefales å reise dit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #97 Del Skrevet 15. juni 2009 Er vel på tide med en liten oppdatering her nå.. Forrige uke var jeg hjemme hos foreldrene mine, og traff på en god del venninner så det var kejmpe koselig.. Fant ut at når samboeren min skulle på jobb i Korea ville jeg ikke være alene hjemme.. Men turen hjem var ikke bare enkel.. Kom til Voss og så føltes det ut som bilen brøt sammen Den gikk så vidt på frem i oppoverbakker, og det var ikke noe særlig! Ringte til både samboeren min og pappa for å spørre hva i all verden jeg skulle gjøre, men de sa at det skulle være trygt å kjøre, så jeg fikk bare fortsette.. Da jeg endelig kom til foreldrene mine var jeg rimelig utslitt og fornøyd at jeg ikke trengte å kjøre mer Vi fikk kontaktet noen bilverksteder på mandagen og de skulle se på den, og kom frme til at det var noe galt med eksosreturventilen.. Men det skulle ikke bare være enkelt å få ordnet dette, for delen jeg trengte lå i Tyskland og ventet på å bli sendt ut, noe som visst nok skulle ta en god stund.. Men heldigvis har pappan min kontakter, så får kanskje delen jeg trenger denne uken! Snille pappan min Etter en fantastisk uke skulle jeg reise hjem, men siden mamma ikke følte seg trygg på å la meg kjøre den over fjellet, fikk jeg låne deres bil, og det var jammen meg uvant! Og så går den ikke så bra som min gjør : Hehe Men nå er jeg da altså hjemme, og fremdeles alene, noe osm ordner seg til torsdagen! Gjett om jeg gleder meg til å få min kjære samboer hjem igjen! For å få ventetiden til å gå fortere har jeg bestilt litt klær fra Ellos og H&M sine nettbutikker, så nå får ejg se hva jeg får hjem først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bee Skrevet 15. juni 2009 #98 Del Skrevet 15. juni 2009 Hei! Måtte kikke innom din dagbok også Så i starten av boken at du har skrevet om nintento wii....ble litt nysgjerrig.. Er det slik at dere kan trene sammen på den? Eller mot hverandre? Er det mye forskjellig dere kan trene? Beklager mange spørmål - men så plutselig en mulighet til å komme i bedre form Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 15. juni 2009 #99 Del Skrevet 15. juni 2009 Innom å hilser på Kjedelig at bilen har begynt å tulle seg, får håpe du får den delen du trenger så fort som mulig Samboeren din jobber mye utenlands skjønner jeg - kan forstå at det er kjedelig å sitte så mye alene hjemme, heldigvis har du KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #100 Del Skrevet 15. juni 2009 Hei! Måtte kikke innom din dagbok også Så i starten av boken at du har skrevet om nintento wii....ble litt nysgjerrig.. Er det slik at dere kan trene sammen på den? Eller mot hverandre? Er det mye forskjellig dere kan trene? Beklager mange spørmål - men så plutselig en mulighet til å komme i bedre form Må innrømme at jeg ikke har brukt det så mye som jeg ksulle gjort, men skal prøve å bli flinkere Er dårlig på å motivere meg selv, men nå er det jo snart bikinisesong, så da burde jeg vel begynt å trene litt mer Etter det jeg husker så er det at vi trener hver for oss, og at vi prøver å slå den andres rekorder innefor noen av spillene der.. Forøvrig er samboeren min mye bedre på step enn det jeg er, og det liker jeg ikke helt.. Men jeg er flinkere på skihopp! Er fire hovedgrupper av øvelser, men husker bare yoga og balanseøvelser nå Er et fantastisk syn å se min kjære samboer mens han rocker rokkeringen Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå