Gå til innhold

Småprat

Småkjekset

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hmm, ser det er en stund siden jeg har vært her inne nå :) Får skylde på alt stresset som kom under og etter julen :fnise:

Holder på med GLSM på skolen nå - utrolig givende.. Gleder meg mye til den dagen jeg er ferdigutdannet og har ansvar for min egen klasse.. Er jo så mye artig en kan holde på med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 uker senere...

Da var vi allerede kommet til februar.

Fy som tiden går altså! Merker at eksamenen vi skal ha til våren nærmer seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har min kjære snart vært 1 uke på jobb i Canada, men han setter seg heldigvis på flyet hjem i morgen.. Så d har jeg han hos meg på mandag!!!!

Er super happy for det nå!!

:hjerter_rundt: :hjerter_rundt: :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kom hjem igjen forrige mandag, men var bare hjemme noen dager før han satt seg på fly til Italia lørdags morgenen..

Fikk han ikke mye hjemme før han måtte på tur, men håper han blir en stund hjemme når han kommer hjem igjen.. Han snakket om han det blir kanskje på onsdagen, og på torsdagen drar jeg på skoletur til Glasgow, så håper egentlig at han ikke kommer hjem før jeg er tilbake :sjenert:

Men, så lenge han kommer hjem skal jeg ikke klage!

:rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg lei av å stadig å lite penger på konto, og den store synden min er godterier.. Tør ikke tenke på hvor mye penger jeg bruker på det i uken, for ikke å snakke om i måneden!

Så i morgen, 24. februar, starter jeg et nytt og sunnere liv uten godteri!! Skl bli vanskelig å stå i mot, særlig når jeg er alene hjemme.. Så håper min kjære kommer hjem snart slik at han kan holde meg i tøylene..

Målet mitt i første omgang er å holde ut morgendagen, da jeg skal på jobb i kinokiosken.. Mye godt som finnes der, men håper og ber om at jeg klarer å holde meg unna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, lykke til med snopeforsettet! Jeg prøvde for en del år siden, bare på gøy, spiste ikke så mye i utgangspunktet. Men kutta det helt ut og nå spiser jeg det aldri, max 1 gang i måneedn, kanskje 1 gang annenhver måned. Men så spiser jeg chips da, det er ikke snop, det er chips :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :)

Chips er en heeelt annen ting en snop, så klart det er lov :) Hehe.

Dagen i dag har gått fint, og jeg hr klart å holde meg unna godteriet.. Selv om jeg kom på jobb å fikk vite at vi hadde fått inn drops som vi bare kunne spise så mye smaksprøver som vi ville av.. Må innrømme at jeg kunne godt klart meg uten det, men jeg holdt meg da unna!

*stolt*

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg hjemme igjen etter en fantastisk skoletur til Glasgow :) Har hatt det kjempekjekt, og kommer absolutt til å dra tilbake dit!!

Er fremdeles hjemme da, men håpet er at min kjære kommer hjem på tirsdag :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min kommer hjem i morgen!!!!

:rødme: :rødme: :rødme: :rødme: :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg hatt min kjære hjemme i to dager, og det er bare helt fantastisk! :rødme:

Han har fått beskjed om at han skal tilbake til Canada der han var å jobbet for noen uker siden, men det skal han ikke før i slutten av måneden og ut påsken.. Men det er leeenge til nå..

Frem til det skal jeg bare kose meg sammen med han :rødme: :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det kjempe koselig nå som samboeren min er hjemme :)

Og for å gjøre ting enda bedre så skal vi dra hjem til familiene våres i helgen, og de har vi ikke vært hos siden nyttårshelgen.. Så det skal bli koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei!!

hvem er det som passer katten deres når dere er på tur?

dere har vel ikke katt dere stenger inne på ett rom;/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!!

hvem er det som passer katten deres når dere er på tur?

dere har vel ikke katt dere stenger inne på ett rom;/

Pusen vår er med oss mer eller mindre hver gang vi drar noen steder, så det er veldig greit :)

Men hvis jeg har flydd opp og ned til foreldrene mine, og samboeren har dratt ut på jobb så må pusen kanskje være alene hjemme en dag.. Men det plager ikke henne nå om vinteren, for hun er ikke særlig begeistret for snøen, så er veldig glad for å være inne og sove i varmen :) Og er det om sommeren elsker hun å være ute å jakte :)

Hvis vi drar til utlandet på ferie ordner vi barnevakt til henne, slik at hun får være hos foreldrene mine noen uker :) Og det er også stas :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Ser at det er en stund siden jeg har oppdatert her inne.. Så er på tide å skrive noe lite her nå ihvertfall!

Nå er jeg tilbake i praksis, og det er bare en uke igjen til påskeferien, og da skal jeg jobbe mye.. Så blir godt med penger i mai, og det kommer godt med siden vi skal til Lisboa med foreldrene våre da :)

Og i morgen skal jeg hjem til det vakre vestland igjen, og jeg håper at det fremdeles er grønt der hjemme, og at ejg slipper unna denne snøen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne uken har sannelig gått fort!

Følels ut som om jeg kom hjem fra vestlandet i går, men det er jo snart en liten uke siden det.. Men det er bra at tiden går fort, for da blir det fortere sommerferie!

Dette er min siste uke i praksis i småskolen, og siden siste dagen vår er i morgen merker jeg at jeg har blandede følelser.. Skal bli godt å komme tilbake på skolen og bli ferdig med eksamener, men så blir det jo så trist å dra fra de små søte elevene..

Samboeren min er dratt ut på reise igjen.. Blir Canada denne gangen også, og han blir borte i hele påsken.. Det er jo litt trist at vi ikke får tilbragt såpass mange feriedager sammen, men så er det jo greit siden vi begge jobber i stedenfor, og da blir det gode penger til sommerferie i år!

Og så har vi skikkelig lyst å kjøpe oss tomt, så håper vi får lån til det, og da er det jo greit å spart oss opp litt penger slik at vi får betalt ned på lånet også :)

Da er det heller ikke dumt at skattepengene og feriepengene kommer i juni også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VI HAR FÅTT TOMT!!!!

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Så nå sitter jeg å bestiller kataloger og ser på hus på nettet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at svigers har vært å undersøkt tomten vi skulle ha ett par ganger, har svigerfar kommet frem til at det blir unødvendig mye dyrere for oss å få ordnet den slik at den er klar til å bli bygget på.. Det pga det er en elv som renner gjennom tomten, og den er hvis mye dypere enn vi trodde.. Så det å få fyllt den opp blir dyrt..

Så det er godt vi ikke har skrevet under på noe enda.. Har snakket med han som selger tomten, og han sier han holder den av til over påske, slik at vi forhåpentligvis får dratt oppover til Bergen å sett litt mer på den selv..

Og hvis det blir slik at den ikke er aktuell for oss lenger, så har han fremdeles noen adnre ledige tomter i samme byggefelt, så da får vi se litt på dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, det hørtes ikke bra ut! Godt dere har noen som har vært og kikket på den!! Så er det jo flott om dere får sett litt på den i påsken og kanskje vurdert andre muligheter!

Spennende dette! Ha en riktig fin påske :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...