Småkjekset Skrevet 9. november 2008 Forfatter #41 Del Skrevet 9. november 2008 Da var jeg alene hjemme igjen.. Men har heldigvis hørt fra kjæresten min, og han starter på hjemover turen senere i kveld, så regner med å ha han hjemme mandags natt Så det gleder meg meg mye til Og da får vi også være sammen på onsdag, når vi har tre års dag :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 9. november 2008 #42 Del Skrevet 9. november 2008 Så deilig da Og 3 år. det er lenge det Jeg og min kjære har vært sammen i 3 år (eller nå er det jo litt over) og det virker som det er en evighet samtidig som vi ble sammen i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 9. november 2008 Forfatter #43 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Det virker som er er utrolig lenge, men det er sant som du sier, det er jo nesten enttopp skjedd også Men nå ser det ut om om vi ikke får kvelden sammen allikevel.. Han skal visst på en sosial ting med jobben i Olo, så da blir det vankelig for os å finne på noe.. Og på tirsdag skal jeg jobbe kveld, og da kan vi heller ikke inne på noe.. å håper vi er fri begge to på torsdag, for ellers kan vi ikke finne på noe ammen før ut i neste uke. Sånn er det når den ene er hjemme og den andre drar vekk Endret 12. november 2008 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 12. november 2008 Forfatter #44 Del Skrevet 12. november 2008 I dag har jeg og min kjære, søte, snile samboer vært sammen i tre år :rødme: :rødme: :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 17. november 2008 Forfatter #45 Del Skrevet 17. november 2008 Da var jeg hjemme fra en fantastisk helg i London og Bournemouth Var på konert sammen med en venninne, og så McFly for første gang live! Var helt surrealistisk å være der å føle på stemningen, så frister virkelig til gjentakelser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 18. november 2008 Forfatter #46 Del Skrevet 18. november 2008 Da var det klrt at min kjære skal avgårde på jobb nok en gang, men denne gangen "bare" til Spania.. Har så vidt hatt han hjemme, før han drar avgårde igjen. Teite jobben!!! Bare håper at han klarer å komme hjem til fredag senest, for da skal vi hente noen venner av oss på flyplassen i nærheten og kjøre til Göteborg for å ha en hyggelig helg sammen før jul.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 20. november 2008 Forfatter #47 Del Skrevet 20. november 2008 Nå er min kjære på vei hjem fra Gardermoen, så da har jeg han hos meg om halvannen time Gleder meg :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 25. november 2008 Forfatter #48 Del Skrevet 25. november 2008 Var i Göteborg i helgen med noen venner.. Kom ned på fredagen og skulle sjekke inn, men skjønte at det var noe de hotellansatte hadde tullet med, for fant ikke reservasjonen vår.. Når de endelig fant den fant de ut at de hadde leid ut alle rommene! Vi visste ikke helt hva vi skulle gjøre,men det ordnet seg til slutt..n junio De hadde noen junior suiter som de kunne tilby oss, så vennene våre fikk en av dem, men siden kjæresten min har reisejobb har han klart å opptjent nok poeng hos sas til å jha gulkort, så vi ble oppgradert enda en gang - men denne gangen ble det luksus suite på oss Skal si jeg var happy da gitt Har aldri bodd så flott før, så kommer ikke til å glemme denne helgen med det første nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 26. november 2008 Forfatter #49 Del Skrevet 26. november 2008 Nå har min søte snille kjæreste bestillt nye bærbar pc for meg Gleder meg som en liten unge til jeg får den :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 27. november 2008 Forfatter #50 Del Skrevet 27. november 2008 Da var pcen min kommet i hus, så skal bli spennende å se om den lever opp til forventningene mine eller ikke Den er ihvertfall fin å se på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #51 Del Skrevet 1. desember 2008 Uff, nå er jeg lei.. Har vært forkjølet i over 3 uker, og bli ikke bedre i det hele tatt.. Prøvde å få time hos legen min i dag, men hun er visst bare på kontoret i morgen hele denne uke, så hvis jeg er heldig får jeg kommet inn på en akutt time i morgen tidlig.. Hvis jeg ikke får det vet jeg ikke hva jeg skal gjøre, for har eksamen på fredag og får ikke gjort noe da jeg er ihjelsliten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mbi002 Skrevet 1. desember 2008 #52 Del Skrevet 1. desember 2008 Å huff... Varme tanker sendes til deg fra en annen som sliter med eksamen. Håper pcen var god nok, kunne godt tenkt meg en ny en selv... *mandagsklem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #53 Del Skrevet 1. desember 2008 mbi002 Det er ikke noe gøy med disse eksamenene som en må ha, men er bra når en er ferdig med det ihvertfall PCen er bare helt utrolig praktisk! Tar nesten ikke plass, og er kjempegrei å bruke Er veldig fornøyd så langt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mbi002 Skrevet 1. desember 2008 #54 Del Skrevet 1. desember 2008 Sitter med en gangske upraktisk og tung laptop. *grynt* Les godt da! Det har ikke jeg, så jeg lurer på om jeg bare skal skippe denne eksamen og ta den igjen senere...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #55 Del Skrevet 1. desember 2008 Min er under 1 kg, så kan vel ikke klage jeg Er matte eksamen jeg skal ha på fredag, og mattelæreren vi har hatt det siste året har ikke vært oss noe, så kan egentlig ingenting.. En positiv ting jeg har funnet ut i og med at ejg er syk er at jeg kan få sykemelding og legeerklæring, slik at jeg i realiteten kan få gyldig fravær på eksamen.. Lurer på om jeg skal benytte meg av det, sett at jeg kommer til hos legen min da, siden jeg ikke klarer å gjøre noe som helst som har med skolearbeid å gjøre.. Men er usikker på hvordan det blir med å ta den opp igjen ved en senere anledning da, om jeg da har mistet en av sjansene mine til å tatt den eller ikke.. Og når det gjelder muntlig norsk jeg skal ha om to uker, ligger jeg dårlig an der.. For har en goood del bøker igjen å lese, og ingen tid å få lest dem på.. Hvilken eksamen er det du har for noe da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #56 Del Skrevet 6. desember 2008 Nå har jeg fått meg ny jakke Er super happy Min søte samboer fikk et godt tilbud på en jakke jeg har ønsket meg lenge, så da ble det juelgaven min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #57 Del Skrevet 12. desember 2008 Nå er det ikke lenge til jeg har juleferie Bare 4 dager igjen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 18. desember 2008 #58 Del Skrevet 18. desember 2008 Heisann! Ja, du har juleferie nå og koser deg du?? Skal kjæresten være sammen med deg i jula da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 21. desember 2008 #59 Del Skrevet 21. desember 2008 Vil ønske deg en koselig jul og et riktig godt nytt år! Håper du koser deg og får det fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 28. desember 2008 Forfatter #60 Del Skrevet 28. desember 2008 Da var julaften overstått ihvertfall, og freden har senket seg litt Er hos mine foreldre i julen, og det kan bli litt mye bråk med 7-8 personer i huset. Kjæresten min tilbragte julekvelden hos sin familie, men savnet hverandre mye utpå kvelden, så skulle egentlig vært sammen men var ingen av oss som orket å kjøre til den andre Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå