Småkjekset Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #21 Del Skrevet 3. oktober 2008 Amalie Nå sitter jeg å venter på en telefon fra et bilverksted om at jeg kan hente bilen.. Leverte den inn tidlig i dag, i håp om å få bremser som fungerer som de skal Noen som vet hvor lang tid det tar å skifte bakbremser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #22 Del Skrevet 4. oktober 2008 Nå blir det mest sannsynlig tur til Hong Kong for kjæresten min, og jeg kommer til å være enda lenger hjemme alene.. Men dit han skal er det egentlig ikke noe som ikke virker, men han skal nå allikevel dit.. Skjønner ikke den der, men den er grei.. Han har funnet noe han har lyst på, og som de tilfeldigvis har på det nærmeste kjøpesenteret her, og det er nemlig dette: http://shop.lego.com/ByTheme/Product.aspx?...;cn=57&d=70 Er det da en skal si: Boys wil be boys? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #23 Del Skrevet 6. oktober 2008 Nå er kjæresten min i Auckland, New Zealand, og setter nesen mot Hong Kong i morgen.. Ringte meg hav åtte i morges for å høre på hva jeg gjorde på.. *Og jeg sov jeg, men det kunne jeg jo ikke gjøre - klokken var jo halv syv om kvelden Kan jo bli forvirret av mindre en disse tidsforskjellene Så nå har vi gått fra 8 timer foran i Sydney, til 11 timer foran i Auckland, til 6 timer foran når han kommer til Hong Kong.. Blir artig å se hvor lang tid det tar før han blir "som vanlig" når han kommer hjem.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 7. oktober 2008 #24 Del Skrevet 7. oktober 2008 Heisann! Tror jeg hadde blitt litt misunnelig om kjæresten hadde reist så mye til utlandet og fått sett så mye. Selv om det kanskje ikke blir såå mye han får sett av selve landet?! Jeg vet i alle fall at enkelte som reiser mye får sett veldig lite bortsett fra flyplassen og arbeidsplassen der de skal jobbe. Bakbremser... tja, kommer an på hvor mye av bremsene som må byttes og om verkstedet har alt de trenger eller må bestille etc... Jeg har vært ute for å måtte vente i 2 uker på en jobb de påstod skulle ta max 2-3 dager... ikke så veldig morsomt når man er avhengig av bil, men det går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #25 Del Skrevet 8. oktober 2008 Kjæresten min har hatt en del fritid når han har vært på disse jobbene, så han har fått sett en god del, og når jeg ser bildene blir jeg skikkelig misunnelig! Men har funnet ut en god del steder jeg vil dra til da, så da var det bare å spare Fikk tilbake bilen samme dag her faktisk Så det var utrolig greit, da jeg er avhengig av bil, da bussene ikke alltid går dit jeg vil Men på verkstedet fant de en god del andre ting som må fikse, men det får bli etter at kjæresten min er kommet hjem slik at han kan ordne den andre bilen som bare har stått utenfor siden april, slik at vi faktik kan komme oss noen steder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #26 Del Skrevet 8. oktober 2008 :hoppe: Kjæresten min setter kanskje snuten hjemover i morgen!!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #27 Del Skrevet 12. oktober 2008 Nå har jeg kommet hjem fra Arendal, etter at vi hadde overrasket en venninne med å dukke opp i går morges for å tilbringe dagen med henne og feste om kvelden.. Vi tok henne bokstaveligtalt på senga Kjæresten henne har planlagt i flere uker et skikkelig ABBA-tema, og i går var da alltids sannhetens øyeblikk.. Vi gikk ut på forskjellige butikker og plukket ut klær om asset temaet, og venninnen vår måtte bare prøve klærne som vi fant ut.. Hun visste ikke hva som skjedde før vi troppet opp på en ungdomsskole, og gikk inn i et rom med lyskastere, høytalere og monitorer.. Da var det litt av et ansiktsuttrykk hun hadde Vi sang i 3-4 timer, og hadde det kjempe kjekt, med drikkepauser mellom innspillingene.. Det var også satt opp tre kameraer, så det var ikke noe som ikke ble fanget opp Skal bli utrolig gøy å få se videoen med det ferdige resultatet Så når vi var ferdig med å synge, reiste vi tilbake i leiligheten deres, hvor vi stæsjet oss opp til en kveld med mye moro, og en tur ut på byen.. Men siden kjæresten min kom hjem på fredag, og har vært utrolig trett siden pga tidsforskjellen ble vi to igjen i leiligheten for å ta igjen tapt søvn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #28 Del Skrevet 21. oktober 2008 Sitter hjemme og koser meg med epler og What happens in Vegas Må ha det litt gøy før jeg skal på jobb senere i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #29 Del Skrevet 26. oktober 2008 Nå har jeg nettopp kommet hjem fra en helg på hjemstedet mitt Var utrolig godt å få se foreldrene mine, søskene mine og niesene mine, så nå kan jeg leve på det til ejg kommer hjem igjen til julen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 27. oktober 2008 #30 Del Skrevet 27. oktober 2008 Åååå....det er så kos å dra hjem innimellom når man bor et annet sted. I år blir det rart at jeg ikke skal "hjem" å feire jul. Vi skal ha det i huset vårt. Første gang. Spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #31 Del Skrevet 27. oktober 2008 Men blir koselig det også da, å skape en ny tradisjon med familien Kjæresten min skal avgårde til Kina senere i uken for å jobbe, å kan i at jeg ikke helt ser frem til det akkurat.. Men kan trøste meg med at foreldrene mine kommer på besøk om to uker, så da har jeg litt å se frem mot ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #32 Del Skrevet 30. oktober 2008 Nå er det bare to dager igjen til jeg blir alene hjemme en stund. Kjæresten min skal til Kina for å jobbe, så bare håper at alt går bra slik at han er fort hjemme igjen Neste helg får jeg besøk av familien min, så har noe å se frem til ihvertfall. Og så er jeg begynt i praksis Storkoser meg, så skal bli kjempe artig å være der i syv uker dette skoleåret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 2. november 2008 Forfatter #33 Del Skrevet 2. november 2008 Samboeren min dro til Qingdao, Kina i går, så nå er jeg alene hjemme enda en gang.. Men det er heldigvis ikke så lenge, for får besøk av foreldrene mine og broren min på torsdag Så det skal bli utrolig hyggelig, for det er lenge siden de alle sammen var her sist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 2. november 2008 #34 Del Skrevet 2. november 2008 Herregud som han kjæresten din reiser. Jeg vil og reise. dårlig gjort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 3. november 2008 Forfatter #35 Del Skrevet 3. november 2008 Ja, han reiser i ett sett! Unner han å reise så mye han har mulighet til, men er jo utrolig dårlig at jeg ikke får sett alle de fine stedene han får dra til Og synes ihvertfall at han kunne vært hjemme nå.. For i går kveld kjente jeg smerter i overkroppen, og det gjorde at alt var utrolig vondt. Klarer ikke å bevege meg uten at alt gjør vondt. Og når jeg da i tillegg er utplassert på en barneskole med aktive 2. klassinger er det utrolig vondt å gjøre noe som helst Så jeg stakk innom legevakten i dag, da legekontoret mitt var stengt. Men de kunne ikke gjøre noe som helst, og ba meg gå til legen min for å få hjelp Er utrolig irritert på dem nå! Her går jeg rundt med smerter som ikke blir noe mindre, men heller kraftigere, og det er ingen som kan hjelpe meg før legekontoret åpner klokken 9 i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 3. november 2008 Forfatter #36 Del Skrevet 3. november 2008 Det eneste positive jeg klarer å se ved at jeg har så vondt er at jeg har en god unnskyldning for å ikke rydde til ejg får beøk av familien min på torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 3. november 2008 #37 Del Skrevet 3. november 2008 Usj da. ikke noe gøy med vondt *trøste* håper det går over fort fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 4. november 2008 Forfatter #38 Del Skrevet 4. november 2008 Var ho legen i dag, men hun kunne ikke si noe særlig.. Gikk ut i fra at det var noe muskulært, så fikk med meg en resept på Ibux, og sykemelding til jobben min ut uken.. Men lurer på hvordan jeg skal gjøre det med skolen jeg er utplassert på.. Legen min kunne ikke ikke skrive ut en sykemelding til dem, for jeg er jo ikke ansatt der.. Syne det er litt rart jeg da, at jeg ikke skal kunne få sykemelding til dem også, for er jo en jobb det også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 4. november 2008 Forfatter #39 Del Skrevet 4. november 2008 Kjæresten min er fremdeles i Qingdao, men er heldigvis ikke lenge til ejg har han hjemme igjen! Han hadde egentlig hjemreise søndagen, men fikk flyttet den frem til lørdagen, og står på venteliste til fredagen.. Håper virkelig han får plass på flyet fredagen, for vil ha han hjem NÅ! Og så kommer jo foreldrene mine ned til helgen, så hadde vært kjekt for pappa sin de lihvertfall å hatt mannlig selskap her nede. Tror han kan bli rimelig fort lei av min og mamma sin skravling Så håper kjæresten kommer hjem til fredagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 5. november 2008 Forfatter #40 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Teite kinesere Ble ikke ferdig med det som skulle være kalrt til i dag, så kjæresten min fikk ikke dratt ut på sjøen for å begynne å kjøre testene han skal. Så da blir han ihvertfall en dag seinere hjem.. Men får heldigvis besøk i morgen da Endret 9. november 2008 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå