Småkjekset Skrevet 20. september 2008 #1 Del Skrevet 20. september 2008 Hei hei, og velkommen til meg Dette er min andre dagbok jeg starter her inne, men begynner på nytt her da jeg glemte helt bort den andre Så jeg håper at jeg blir flinkere når det gjelder bruk av denne her Jeg kan starte å fortelle litt om meg selv, slik at dere kan bli bedre kjent med meg Jeg er 20 år og samboer med verdens herligste mann, og vi har en kjempeøt pusejente på 16 måneder. På dagtid bruker jeg mye av tiden min på høgskolen hvor jeg går mitt andre år på allmennlærerutdanningen, og jeg koser meg kjempe mye med det Og med dette erklærer jeg herved dagboka mi for åpnet! Velkommen skal dere være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Regndråpe Skrevet 20. september 2008 #2 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Jeg var først! Småkjekset! Og velkommen tilbake til dagbokgjengen! Endret 20. september 2008 av Regndråpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 20. september 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 20. september 2008 Jeg var først! Småkjekset! Og velkommen tilbake til dagbokgjengen! Tusen takk for det Regndråpe Har vært en god del inne i andre sine dagbøker og lagt igjen spor, så var på tide jeg fikk meg en selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 20. september 2008 Forfatter #4 Del Skrevet 20. september 2008 Nå er det ikke lenge til jeg skal på jobb, så får vel kanskje finne meg noe å spise før jeg drar avgårde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 20. september 2008 #5 Del Skrevet 20. september 2008 Heisann hoppsann småkjekset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 20. september 2008 Forfatter #6 Del Skrevet 20. september 2008 Heisann hoppsann småkjekset! Hei på deg Strix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 20. september 2008 Forfatter #7 Del Skrevet 20. september 2008 Da var jeg kommet meg hjem fra jobb.. Ble rundt 5 timer på meg i dag, men i morgen blir det nok en god del flere.. For da begynner jeg halv elleve og er ferdig i halv elleve tiden om kvelden.. Blir sliten av å tenke på det allerede Min kjære samboer er i Bergen på jobb akkurat nå, så jeg har vært alene noen dager, og blir nok det noen dager til.. For en uke siden kom han hjem fra Korea etter å ha vært der i tre uker, så hadde håpet jeg fikk mer tid sammen med han før han skal til Sydney neste uke.. Men er typisk at han skal jobbe såpass mye og tett opp til hverandre når jeg vil tilbringe mer tid med han.. Men unner han så mye jobber han kan få, da dette har vært et utrolig dårlig reiseår for hans del (men jeg har jo hatt han mye hjemme da, så jeg klager ikke ) Så den nyeste Varg Veum filmen på onsdag - Kvinnen i kjøleskapet.. Så den anbefaler jeg dere til å se, i tillegg til de andre Varg Veum filmene, hvis dere ikke har sett dem En ting er jo at filmene er utrolig spennende, en annen ting er at Trond Espen Seim er deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 21. september 2008 #8 Del Skrevet 21. september 2008 Jeg vil se den filmen! Og så skulle jeg si hei, jeg er på rundtur idag skjønner du, så ramlet innom Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 21. september 2008 Forfatter #9 Del Skrevet 21. september 2008 Jeg vil se den filmen! Og så skulle jeg si hei, jeg er på rundtur idag skjønner du, så ramlet innom Ha en fin søndag! Alltid koselig med besøk Reka Åhh, den er bare så bra.. Så det er godt brukte penger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 21. september 2008 Forfatter #10 Del Skrevet 21. september 2008 Da var jeg kommet meg hjem fra jobb, etter 12 lange slitsomme timer.. Trodde en stund at tiden hadde stoppet opp, og at jeg aldri kom til å komme meg hjem.. Men så oppdaget ejg at den ene klokken på jobben hadde hengt seg opp I morgen kommer min kjære hjem fra jobb, og det skal feires med biffmiddag og kosekveld på sofaen Så det skal bli kos :rødme: Men før den tid må ejg på obligatorisk foredag på skolen i morgen.. Er ikke helt ikker på hva temaet er, men kan ikke si at ejg gleder meg utansett.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 22. september 2008 Forfatter #11 Del Skrevet 22. september 2008 Kjæresten min er hjemme!!! Han kom for et kvarter siden, og det bar rett til køys for han.. Han har sovet totalt 9 timer på to netter, men henholdsvis tre den første og seks i går så er ihjel trett stakkars.. Og nå skal jeg snart avgårde på skolen, så håper det går fort slik at ejg får komme fort hjem til min kjære :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 23. september 2008 Forfatter #12 Del Skrevet 23. september 2008 Hadde en kjempe koselig dag med kjæresten min i går Vi gikk på tur ned til sjøen her vi bor, og hadde med oss noe å drikke å spise på, og hadde det kjempe koselig sammen :rødme: Så dette er noe vi ska lgjøre flere ganger Nå sitter jeg hjemme og lader batteriene til jeg skal på jobb om en time.. Har ikke lyst å jobbe i det hele tatt, men det blir penger av det og det trengs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 24. september 2008 Forfatter #13 Del Skrevet 24. september 2008 Jeg skal til Danmark i morgen!! Gleder meg kjempe mye, og blir nok en skikkelig fylla tur kjenner ejg studentsamfunnet vårt rett Turen er en takk for at jeg meldte meg som fadder for nye studenter nå til skolestarten, så det er en veldig fin premie for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 24. september 2008 Forfatter #14 Del Skrevet 24. september 2008 Kjøpte meg Nintendo Wii og Wii Fit for halvannen uke siden, så trener når jeg har mulighet Er kjempe koselig å spille sammen med kjæresten min, og vi pusher hverandre til å bli bedre ved å prøve så hardt vi klarer å slå rekordene til hverandre Så siden jeg var på jobb i går kveld, fikk kjæresten min god tid til å slå alle mine foreløpige rekorder.. Så jeg har litt trening å ta igjen, for å komme øverst på listen igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 27. september 2008 Forfatter #15 Del Skrevet 27. september 2008 Nå er jeg endelig hjemme fra Danmark igjen.. Var en veldig gøy tur, med høyt alkoholinntak til alle døgnets tider.. Takk og lov for at jeg har vett nok mellom øra til å vite når jeg burde slutte å drikke å gå å legge meg.. Sparte meg for mye trøbbel på den måten.. Er godt å være hjemme, men nå er da kjæresten min på vei ut i det store utlandet, hvor han skal være på jobb i noen uker.. Gleder meg til å se han igjen, men har heldigvis pusekatten vår som kan holde meg med selskap.. Så er hjulpet litt sånn sett.. Så får e om jeg klarer å komme i gang med julegavene til han kommer hjem igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 28. september 2008 #16 Del Skrevet 28. september 2008 Så du har kjøpt Nintendo Wii, med wii fit. Jeg har kjempelyst til å prøve det også, først og fremst med wii sports så får vi se om vi avanserer. Det er gøy altså?? Høres litt kjedelig ut når kjæresten reiser så mye som han gjør, men om det har vært lite reising resten av året så er det jo kjekt om han får noen timer/uker der han tjener litt ekstra tenker jeg. Nærmer seg jo jul også, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 28. september 2008 Forfatter #17 Del Skrevet 28. september 2008 Synes Nintendo Wii er kjempe kjekt Vi har liksom ikke en unnskyldning til å ikke trene, da vi ikke trenger å gå så langt Hehe. Og så kan jeg jo trene mens jeg ser på tv, da jeg har åpnet nye step brett på Fit Så sitter ikke stille så mye lenger nå nei Unner kjæresten min mye reiser, men har vært å vant til å ha han så mye hjemme, så det er enda hardere nå at han reiser enn da han reiste jevnt gjennom hele året i fjor.. Men da blir gjennsynsgleden bare større når han kommer hjem igjen.. Denne gangen skal han til Australia ført, for så å dra innom New Zealand for så å muligens avslutte med en tur innom Hong Kong.. Så gleder meg til å få ha en helg helg med han når han kommer hjem, for det har vi ikke hatt siden august en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettepett Skrevet 29. september 2008 #18 Del Skrevet 29. september 2008 Hei småkjekset! Sniker meg bare innom dagboken din for å legge igjen en "takk for hilsen"-hilsen Så flink du er til å trene Kanskje jeg skal ønske meg en sånn til jul av kjærsten.... om jeg sier det er for å trene, sier han nok ikke nei til det Egentlig er det jo han som er opptatt av alle disse tekniske tingene her hjemme - så det kan hende han blir glad for at jeg interesserer meg litt og Kjærsten var nettopp på reise i 16 dager... vet ikke om jeg hadde klart at han reiste hele tiden altså... selv om det hender innimellom at jeg skulle ønske han reiste litt bort også (sånn når mensen nærmer seg og han bare er teit og ikke skjønner noen ting) Ønsker deg en god uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #19 Del Skrevet 1. oktober 2008 Nettepett Jeg har ikke så mye å si når det gjelder jobben hans, så jeg får bare gjøre så godt som mulig ut av tiden når han er borte slik at han kommer fortere hjem igjen Men synes at det er veldig greit at han er borte noen ganger rundt mensen Har snakket med min søte kjæreste på msn tidligere i dag, og når han våkner om noen timer skal han ut med båten han jobber på nå og se hvordan utstyret fungerer.. Han skal til New Zealand på lørdag, og hvis han ikke skal innom Hong Kong kommer han hjem 8. eler 9. oktober.. Men han regner egentlig med at han skal innom der ogå.. Så jeg får vente i spenning Er ikke så lenge til han skal stå opp nå, å da får jeg snakket litt med han i kveld også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 1. oktober 2008 #20 Del Skrevet 1. oktober 2008 Hmmm...her inne hadde jeg ikke vært før. Så dårlig Men har ikke tid til så mye nå. *lese til eksamen* Så ser innom senere en gang. :vink: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå