Visiter Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 Jeg har nettopp kjøpt meg PS3 og lurer på om noen har noen spill å anbefale. I utgangspunktet er jeg interessert i alle sjangere, men jeg er egentlig ikke så glad i sportsspill (fotballspill og racere, for eksempel). Så langt har jeg kjøpt de to Tony Hawk-spillene (jeg ELSKER TH's-serien!) og nesten spilt gjennom Project 8. Jeg kjøpte EAs Skate i tillegg fordi det fikk så god kritikk. Jeg har også kjøpt Assassin's Creed fordi det virker som et spill jeg kan like, i tillegg til Singstar fordi jeg vant et Singstar-spill en gang og tenkte at det var like greit å skaffe mikrofonene. Alle tips mottas med takk! PS.: Jeg så at det er en "PS3-spill for jenter"-tråd her allerede, men synes ikke det er noen som bare appellerer til gutter eller jenter og vil gjerne ha tips om gode spill i alle sjangere.
Strix Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Her i huset spiller vi blant anet GTA4, Sonic, Resistance;Fall of man, Colin McRae Dirt og Buzz
Visiter Skrevet 21. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2008 Ah, jeg kommer nok til å kjøpe GTA snart, det virker jo helt kanon. Resistance: Fall of Man har jeg hørt mye bra om, men jeg er litt usikker på hva det går ut på... Takk for tips:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå