Gjest Gjest Skrevet 20. september 2008 #1 Del Skrevet 20. september 2008 Bare litt tanker som må ut.... Jeg har nå vært singel i flere år, mangler ikke på menn som er interesserte - men problemet har vel heller vært min manglende interesse... Allikvel - man ønsker å finne en som er interessant.... Så jeg dater... Og dater... Og dater.... :o))) Selvfølgelig med varierende hell... Og jeg ser at jeg egentlig burde være en veldig rutinert dater nå - men det blir ikke sånn!! Er frustrert over alle disse uskrevne spillereglene.... Samtidig som jeg ser hvorfor de er der... Dette med å ikke være for interessert, vente med å gi lyd fra seg... Det passer ypperlig når det er en jeg ikke er så interessert i - for da rekker jeg å samle tankene litt, og unngår at jeg bare føler meg kvalt før jeg har rukket å kjenne etter hva jeg vil... Så er problemet når daten har gått bra, og jeg tenker "han vil jeg møte igjen!" Da er det bare frustrerende!! Fnis, tror egentlig at akkurat det er grunnen til frustrasjonen akkurat nå - at det er der jeg er.. Truffet en jeg vil møte igjen, men som ikke gir meg helt klare signaler... Og - dermed sitter jeg her og er stadig mer interessert i å høre fra han... Så latterlig egentlig!!!)) Litt lei av å date jeg.... Noen som kjenner seg igjen??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Hufsa_ Skrevet 20. september 2008 #2 Del Skrevet 20. september 2008 Kjenner meg litt igjen i det der ja. Dvs om en fyr viser lite eller ingen interesse for meg så blir jeg gjerne kjempeinteressert i ham. Viser en fyr derimot interesse og er veldig ivrig tar jeg beina fatt og løper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2008 #3 Del Skrevet 21. september 2008 Herregud så dumt...for et spill. At man orker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hjelp Skrevet 21. september 2008 #4 Del Skrevet 21. september 2008 Jeg er i akkurat samme "verden" om deg og la inn følgende innlegg:: Jeg har vert singel i ett år, og det er første gangen i mitt liv jeg har vert så fri, men alikevel søkende etter ett nytt forhold. Har hatt profil på et nettsted og nå har jeg treft en mann som virker veldig flott og alt det der. MEN!! Jeg er så ambivalent. Jeg vet ikke om jeg er klar for et forhold, og han sier etter en date, og tre telefonsamtaler at han skal ta vekk profilen sin ford han ikke har behov for denne mere nå, og snakker om et liv sammen osv, og da blir jeg redd...Sikkert verdens beste mann, men for ærlig og snill sikkert,, vet ikke.... Det som skjer nå er jo at om jeg skulle bli skikkelig forelsket i denne mannen så er jo min singeltilværelse over for godt og jeg er 40 år, så det blir vel heller aldri en ny............ Jeg forstår deg veldig godt. Jeg har nemlig vert slik at om en mann er litt avvisende så må jeg "jakte". Han jeg har truffet nå er et lett bytte, altså ingen kamp. Jeg er nok rar, men skit au Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2008 #5 Del Skrevet 30. september 2008 Dating har aldri fungert for meg, jeg har datet mange gutter, men aldri blitt sammen med noen av dem. De jeg har blitt sammen med har jeg blitt kjent med gjennom felles venner... En jeg bare var venner med på nettet (ok, rota med ham en gang i fylla ha ha) presenterte jeg for en venninne, de er i dag samboere... He he. Bare litt tanker som må ut.... Jeg har nå vært singel i flere år, mangler ikke på menn som er interesserte - men problemet har vel heller vært min manglende interesse... Allikvel - man ønsker å finne en som er interessant.... Så jeg dater... Og dater... Og dater.... :o))) Selvfølgelig med varierende hell... Og jeg ser at jeg egentlig burde være en veldig rutinert dater nå - men det blir ikke sånn!! Er frustrert over alle disse uskrevne spillereglene.... Samtidig som jeg ser hvorfor de er der... Dette med å ikke være for interessert, vente med å gi lyd fra seg... Det passer ypperlig når det er en jeg ikke er så interessert i - for da rekker jeg å samle tankene litt, og unngår at jeg bare føler meg kvalt før jeg har rukket å kjenne etter hva jeg vil... Så er problemet når daten har gått bra, og jeg tenker "han vil jeg møte igjen!" Da er det bare frustrerende!! Fnis, tror egentlig at akkurat det er grunnen til frustrasjonen akkurat nå - at det er der jeg er.. Truffet en jeg vil møte igjen, men som ikke gir meg helt klare signaler... Og - dermed sitter jeg her og er stadig mer interessert i å høre fra han... Så latterlig egentlig!!!)) Litt lei av å date jeg.... Noen som kjenner seg igjen??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå