Gjest klukk Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 De siste ukene har det skjedd noe rart med håret mitt. Når jeg føner det etter jeg har vasket håret er det akkurat som om en del av håret på bakhodet (ikke på toppen, men litt lenger ned) har et eller annet belegg på seg...det føles litt klissete på en måte..eller ikke klisset, men det blir i allefall ikke luftig og føles ikke rent sånn som det alltid har gjort før... er det noen som vet hva dette kan skyldes? Og hva jeg kan gjøre med det? Jeg bruker mye spray for å tupere håret...og en shampo fra KMS som skal være bra.... kan det være sprayen som ikke blir vasket skikkelig ut? Føler jeg gnikker og gnukker så det holdet, men likevel blir det så rar konsistens på håret..og det er kun en liten del på bakhodet....
Essie_ Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 (endret) Da er det nok noe du ikke har fått vasket ut av håret. Neste gang du vasker det, kan du sette opp det håret som er rent og bare vaske det seige håret grundig gjentatte ganger. Du kan gjerne bruke en kam/børste i dusjen mellom hårvaskene.. Til slutt kan du vaske håret på vanlig måte. Dette fungerte hvertfall for meg. Endret 20. september 2008 av Anemsi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå