Gjest Tex Skrevet 9. juni 2003 #21 Del Skrevet 9. juni 2003 Var det virkelig ingen som skjønte at dette ikke var alvorlig ment, bare et sukk a la "jeg skulle ønske jeg kunne spise hva jeg ville uten å legge på meg" eller "jeg skulle ønske jeg vant fire millioner så jeg slapp å jobbe" ???? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 9. juni 2003 #22 Del Skrevet 9. juni 2003 Kjøpte skoene for 300 kroner på skoringen, men får gjort de om en smule...blir nok fornøyd til slutt! valgte ikke å se på pris når jeg skulle velge sko, ville ha sko jeg likte uten å måtte se for mye på prisen! bruker å ende opp med det dyreste, men for en gangs skyld så endte jeg opp med rimelige sko!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 9. juni 2003 #23 Del Skrevet 9. juni 2003 Det var dette med å vær konkret og tydelig, da..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikki Skrevet 9. juni 2003 #24 Del Skrevet 9. juni 2003 Jeg skjønte deg jeg Anitacath... Har hatt samme tanke selv et par ganger... men vær tflink og holdt det til bryllup. Men tilbake til tema; Jeg betalte 650 kr for mine sko og de er av merket Högl. Er kjempefornøyd og de er utrolig gode å gå med. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 9. juni 2003 #25 Del Skrevet 9. juni 2003 Jeg skjønte deg jeg Anitacath... Thank you !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 9. juni 2003 #26 Del Skrevet 9. juni 2003 ....og forresten har jeg akkurat vært på Oasen....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amica Skrevet 9. juni 2003 #27 Del Skrevet 9. juni 2003 Dere som kjøper sko på "postordre", hvordan vet dere at skoene passer og er komfortable? Blir bare litt nysgjerrig, for jeg kan prøve 10 par sko før jeg finner noe som passer perfekt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 9. juni 2003 #28 Del Skrevet 9. juni 2003 ....og forresten har jeg akkurat vært på Oasen....... Hva sier du når svigermor spør hvordan det går med skojakten? Er lett å glemme og legge til side penger når man først har brukt de man egentlig hadde fått. Selv hadde jeg aldri gjort noe sånt, men det får jo være din sak... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 9. juni 2003 #29 Del Skrevet 9. juni 2003 Dere som kjøper sko på "postordre", hvordan vet dere at skoene passer og er komfortable? We don't ! Jeg vet jeg har brede føtter, og bestilte derfor en bred utgave av sko tilsvarende norsk størrelse 39,5. Blir bare litt nysgjerrig, for jeg kan prøve 10 par sko før jeg finner noe som passer perfekt... Ja, samme her, så litt gambling er det jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junebug Skrevet 9. juni 2003 #30 Del Skrevet 9. juni 2003 We don't ! Jeg har sett mange lekre sko på nettet (*sukk!*), men siden jeg ikke kan prøve dem har jeg ikke turt å bestille brudeskoene mine slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 9. juni 2003 #31 Del Skrevet 9. juni 2003 Hva sier du når svigermor spør hvordan det går med skojakten? Er lett å glemme og legge til side penger når man først har brukt de man egentlig hadde fått. Selv hadde jeg aldri gjort noe sånt, men det får jo være din sak... For de som da ikke får sove til natten pga min store forbrytelse kan jeg forklare følgende: Jeg har fått kontanter i hånda av min svigermor. Jeg har ført over samme beløp fra min lønnskonto og inn på bryllupskontoen. Kontantene ligger p.t. i en skål på kjøkkenet. Jeg har handlet med minibankkortet til en tredje konto. Anything else....?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 9. juni 2003 #32 Del Skrevet 9. juni 2003 Dere som kjøper sko på "postordre"' date=' hvordan vet dere at skoene passer og er komfortable?Blir bare litt nysgjerrig, for jeg kan prøve 10 par sko før jeg finner noe som passer perfekt...[/quote'] Jeg kan godt prøve 40 par sko før jeg finner noe som er godt å gå i. Jeg er halvt plattfot på den ene foten, bred foran og smal bak. Jeg har imidlertid sjanset og kjøpt disse (http://www.bridalshoes.com/hayley.htm) fra www.bridalshoes.com. De skal jeg sikkert få til å passe for én dags skyld. Hadde jeg valgt noe mer á la http://www.bridalshoes.com/calla.htm , hadde jeg måttet prøve først! Pokker, jeg forstua eller brakk lilletåa mi (igjen) på noen PCbager slengt i gangen i sta. Jaja, det går over om noen få dager. Valsetreningen går det derimot dårlig med. :cry: 117 timer igjen og fortsatt ingenting fra ww.bridalshoes.com i min postkasse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 9. juni 2003 #33 Del Skrevet 9. juni 2003 De skal jeg sikkert få til å passe for én dags skyld. Hi hi hi det høres ut som sånn som jeg kan finne på å si også. Sko er vanskelig........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 9. juni 2003 #34 Del Skrevet 9. juni 2003 117 timer igjen og fortsatt ingenting fra ww.bridalshoes.com i min postkasse! Muligens litt optimistisk å håpe på post 2. pinsedag, men Jeg krysser fingrene for at skoene dine kommer i tide! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 10. juni 2003 #35 Del Skrevet 10. juni 2003 Jeg betalte 399 kr for mine sko hos Skoringen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissiS Skrevet 10. juni 2003 #36 Del Skrevet 10. juni 2003 Jeg betalte 200 for mine brudesko. De er ikke i stoff, men skinn. vet at de helst skal være i stoff... Men jeg tok de mest komfortable. Dessuten er de ikke helt hvite og passer derfor veldig godt til kjolen + at jeg kommer helt sikkert til å bruke de etterpå. Har et par like i sort og jeg elsker de skoene! MissS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helenius Skrevet 10. juni 2003 #37 Del Skrevet 10. juni 2003 Jeg betalte 200 for mine brudesko. De er ikke i stoff, men skinn. vet at de helst skal være i stoff... MissS Skal de det? :o Mine er i skinn, og er kjøpt i en brudesalong! Der sa de ikke et kvekk om det. Ellers er da vel det overhodet ingenting å bry seg om. Det viktigste er da at man liker skoene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pulsatilla Skrevet 10. juni 2003 #38 Del Skrevet 10. juni 2003 Tror det er en smakssak med skinn eller silke, jeg. Selv om brudesko ofte er i silke/sateng har jeg også sett skinnsko i brudesalongene. Mine sko kostet ca 500 svenske, og er i skinn :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilly16 Skrevet 10. juni 2003 #39 Del Skrevet 10. juni 2003 Jeg bestilte mine fra Bridalshoes og betalte $67 for mine inkl frakt, i tillegg kom toll på 106kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. juni 2003 #40 Del Skrevet 10. juni 2003 Mine kostet 1500,-, er i skinn fra Linnea Rafaelli og kjøpt hos Christiane. Er superfornøyd med de, og siden de ikke er helt hvite kan jeg fint bruke de om igjen til lyse klær senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå