Gjest Gjest_Christina_* Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 Heihei ;D Jeg lurte på om det var noen som visste hvor man kan få kjøpt UGG sko disse dager? Har hørt at fra mange nettsider så får man "kopi" av UGG skoene, og disse er det ikke like god kvalitet på.. I butikkene så ser jeg bare Roots osv, og dette er jeg ikke interessert i;) hehe.. Og jeg vet at mange synes at UGG er "ut", men det får så være, det bryr jeg meg svært lite om:) Håper noen tar seg tid til å svare
Gjest Gjest_Christina_* Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 Jeg bor forresten i Oslo så hvis det er noen som vet om noen butikker de selger de i, så er det også flott:)
Gjest Gjest_muff_* Skrevet 26. september 2008 #3 Skrevet 26. september 2008 Jeg bor forresten i Oslo så hvis det er noen som vet om noen butikker de selger de i, så er det også flott:) jacob ferner har uggs
Gjest Miley Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 Og jeg vet at mange synes at UGG er "ut", men det får så være, det bryr jeg meg svært lite om:) Synes flesteparten springer rundt med Uggs på beina, så ut kan det neppe være. De trengte vel bare noen års pause.
fløtepia Skrevet 26. september 2008 #5 Skrevet 26. september 2008 På nettsiden http://www.australianuggboots.com.au/?gcli...CFRSb1Qodoy2aDw finner du uggs.. jeg tror de er ekte! i alle fall etter prisen og dømme =P
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2008 #6 Skrevet 26. september 2008 Heihei ;D Jeg lurte på om det var noen som visste hvor man kan få kjøpt UGG sko disse dager? Har hørt at fra mange nettsider så får man "kopi" av UGG skoene, og disse er det ikke like god kvalitet på.. I butikkene så ser jeg bare Roots osv, og dette er jeg ikke interessert i;) hehe.. Og jeg vet at mange synes at UGG er "ut", men det får så være, det bryr jeg meg svært lite om:) Håper noen tar seg tid til å svare Hvorfor vil du ha Ugg? Jeg skjønner at de er komfortable, men de går jo så fort i stykker! Selv har jeg kjøpt meg Snowjogg, de tåler masse. Kjøpte dem for å ha noe komfortabelt og holdbart til aking og andre aktiviteter ute i snøen. :-)
Gjest Christina:) Skrevet 2. oktober 2008 #7 Skrevet 2. oktober 2008 Ok, tusen takk Jeg hadde UGGs for mange år siden og da synes jeg kvaliteten på skoene var bra;)
Gjest Gjest_Quirky_* Skrevet 2. oktober 2008 #8 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg har kjøpt nye med jevne mellomrom helt siden de var in, da de er fantstiske som tøfler! Men jeg går ikke ut i dem, annet enn på butikken en folketom morgen/kveld.
Mischa Skrevet 2. oktober 2008 #9 Skrevet 2. oktober 2008 På nettsiden http://www.australianuggboots.com.au/?gcli...CFRSb1Qodoy2aDw finner du uggs.. jeg tror de er ekte! i alle fall etter prisen og dømme =P Det er riktignok Ugg-boots, men det er ikke merket UGG som selges på disse sidene.. Tror TS var ute etter sko av merket UGG. De selger UGG på Shoe Lounge og Grænsen Sko
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #10 Skrevet 2. oktober 2008 Noen som husker om Uggs var glatte? På vinterføre tenker jeg på.
lily26 Skrevet 3. oktober 2008 #11 Skrevet 3. oktober 2008 Noen som husker om Uggs var glatte? På vinterføre tenker jeg på. Ugg kan være glatte dersom det er snø, i hvert fall. Husker jeg tryna voldsomt et par ganger da jeg hadde dem, men nå er jeg kronisk klønete også da. Har tenkt å kjøpe meg et par nye, for de er jo så gode og varme!
Motebamsen Skrevet 3. oktober 2008 #12 Skrevet 3. oktober 2008 UGG er stygge men gode. Har lyst å kjøpe meg et nytt par i vinter. Men vet ikke da jeg har funnet langt penere sko som ikke ugg klarer å konkurere med. Men du kan kjøpe UGG på ebay, det gjorde jeg 1 gang jeg kjøpte et par. Neste kjøpte jeg da jeg var i usa. Når jeg var der betalte jeg noe som tilsvarte 600 i NOk, men da var kursen på nesten 7. De koster vel fra 80 - 120 dollar i USA. Så mye å spare.
Mischa Skrevet 3. oktober 2008 #13 Skrevet 3. oktober 2008 Her er prisene til Nordstrom på de ulike modellene, regner med at de har veiledende priser. Den korteste modellen koster 99 dollar og de høye 160 dollar. Det er som regel billigere å kjøpe fra eBay enn nettbutikker men da er det jo en fare for at man kjøper fake..
Motebamsen Skrevet 3. oktober 2008 #14 Skrevet 3. oktober 2008 Sant det Mischa! Så om du kjøper fra ebay, sjekk feedbacken til de som selger varer der. Er den privat, hold deg unna. Er den negativ så sjekk hvorfor (der pleier folk å skrive om de mottok fake). Kjøp hoss en selger med høy score og mye tilbakemeldinger, så er du så å si helt safe
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #15 Skrevet 3. oktober 2008 nordstrom har IKKE international shipping!
Mischa Skrevet 3. oktober 2008 #16 Skrevet 3. oktober 2008 nordstrom har IKKE international shipping! nei regnet ikke med det, det var bare for å vise hva utsalgspris er for UGG i USA
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #17 Skrevet 3. oktober 2008 Superselgere gir ingen garanti for ekthet. Og at folk gir postiv feedback er heller ingen garanti. Ei heller kvittering, bokser, og alle slags mulige duppeditter som fölger med. Det eneste du kan gjöre er aa lese ugg guides, det finnes noen, sammenligne med ekte stövler og krysse fingrene for at du har gjort et riktig kjöp. Selv pleier jeg aa spörre selgere om de kan garantere at det de selger er originale varer. Og om jeg legger inn bud og vinner varen at jeg vil komme til aa kontrolere at det jeg har kjöpt er en ekte vare. Og at hvis selger ikke er sikker paa at det de selger er 100% ekte saa behöver de ikke svar paa meldingen min. Mange, mange ganger har jeg ikke faat noe sva, og da vet jeg jo hva det er de har. Paa denne maaten har ihvertfall jeg unngaatt en hel del bomkjöp.
Mischa Skrevet 3. oktober 2008 #18 Skrevet 3. oktober 2008 ^ Jeg har også spurt selger om dette og fått ja, selv om varen likevel var fake.. så det hjelper ikke bestandig det heller Man kan jo rapportere inn selgere som selger fake og som hevder de selger ekte vare, tror man kan få penger igjen gjennom Paypal også, men har ikke forsøkt selv..
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #19 Skrevet 3. oktober 2008 Enig i det, jeg har ogsaa faatt ja fra selgere paa at varen er ekte selv om den i etterkant har vist seg aa vaere fake. En av to ting skjer, selger kan vaere i god tro, har kanskje selv kjöpt varen for ekte eller det er en lurendreier. Bottom line is, ebay er full av fallgruber, full av sindlere men ogsaa full av fantastiske kjöp. Det eneste man maa passe paa er at man har gjort hjemme leksen sin og faktisk kan noe om de varene man er interessert i aa kjöpe. I dette tilfelle UGG. Supersurt og kanskje ha betalt bortimot 1000 kroner for noe som er en fake.
Motebamsen Skrevet 3. oktober 2008 #20 Skrevet 3. oktober 2008 I USA er ikke UGG så dyre. Men jeg står likevel fast på at om du sjekker at selger har god feedback, er det størst sansynlighet for at det er ekte. Om dem feks har 800 + og 99,78% er positivt og de som er negative klager pga andre ting, så er du så å si safe. Jeg har kjøpt litt av hvert fra ebay og aldri kjøpt noe fake. Jeg mener jeg har peil på hva som er fake osv. Og sjekker alltid opp div før jeg kjøper noe derfra. Jeg bleier heller ikke å kjøpe designervesker der, da jeg vet at det meste der er fake. Men sko har jeg kjøpt my av, og det har alltid vært ekte. Paypal gir penger tilbake om du klager, om det skulle vise seg å være uekte. Samt ebay stenger ut selger. En ting til, pass på at selger oppholder seg i en stat i USA. Mange som sier de er i USA, men sitter egentig i Hong Kong ( dette skriker fake). Men dette pleier å komme fram i feedback
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå