Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei

Noen som har prøvd dette før? Vurderer det selv. Det jeg lurer på er pris, og hvor lenge det kommer til å holde.

Selv har jeg prøvd å rette ut mine krøller hjemme men det blir bare "frizzy" og etter noen timer krøler det seg i igjen. Det blir aldri helt rett og blankt. Derfor lurte jeg på om man må få gjort det hos frisør for å få et godt resultat.

Takker for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil nok definitivt anbefale frisør ja!

Det er jo som en permanent, vet du, bare at noen må stå og gre håret ditt konstant i virketiden for væsken. Det er ikke bare behagelig, kan jeg love deg!

Jeg betalte det samme som for en permanent. Kanskje er det frisører som tar mer fordi det er en ganske tidkrevende prosess. Min antipermanent holdt i omtrentlig en måned. Da trengte det naturlige fallet seg definitivt igjennom. Hvis du har naturlige krøller må du nesten spørre deg om det er verdt det, for det er en ganske tøff affære for håret ditt. Men så er det veldig OK de ukene det holder seg helt rett da...

Hvis du skal gjøre det, så anbefaler jeg deg å investere i Joicos KMS reconstruktor-serie , i alle fall kuren. Den har gjort under for mitt hår. Fåes rimeligere enn hos frisør på www.lookfantastic.com

Lykke til

Nitha

Gjest Anonymous
Skrevet

hei, takk for svar.

Har egentlig ikke lyst på antipermanent, det kommer vel til å slite utrolig mye på håret, i og med at krøller forterer ser tørt ut.

Derfor lurte jeg på om de utfører retting av håret med rettetang, som vistnok sikkert er bedre enn den jeg har hjemme. For da kan de vel gjøre det ordentlig. Det blir aldri noe fint når jeg gjør det, bare helt elektrisk..

Hvis du vet hvor mye dette kommer til å koste meg, så si gjerne i fra:)

Skrevet

Jeg har gjort det av og til, både hjemme og hos frisør!

Hos frisøren betaler jeg 160kr.

Det holder jo ikke særlig lenge da.. Til du får vann i det. Så hvis du dusjer og vasker håret, vil krøllene være tilbake igjen.

Et tips er å være forsiktig når du renser og vasker ansiktet om kvelden, så ikke du får vann i hårkanten!! Da får du sånne bølger i luggen :wink:

Det sliter endel på håret, det gjør det!

Min frisør pleier å ta i en sånn oljebehandling i, mens hun sletter. Det hjelper litt! Også er det lurt å kjøpe med en god hårkur fra frisøren som du kan bruke når du vasker håret igjen!

Men det utrolig moro! Ser helt anderledes ut, og så får jeg så langt hår :ler:

Skrevet

Og, du sier at håret ditt ser elektrisk ut når du gjør det hjemme; Det er fordi du har kjøpt deg en dårlig tang!

Kjøp aldri sånne ting på elkjøp, postordre el.l. Sånne ting som HELT KLART skader håret, du kjøpe hos frisøren!!!!

Min mor har kjøpt sin gjennom sin frisør, og den virker akkurat like bra som den hos frisøren! De du får kjøpt andre steder er enten for kalde, slik at håret ikke slettes skikkelig, eller de er for varme, slik at håret smelter!!!! IKKE MYE KULT!

Skrevet

Rettetang bør kjøpes hos frisør ja.

Riktignok er det mye dyrere,men håret mitt er verdt de pengene!

Gjest Anonymous
Skrevet

takk for svar. Kjøpe rettetangen billig ja. Det er fordi jeg ikke retter det ut ofte. Men det er jo gøy å se hvordan jeg ser ut med helt rett hår da. Når jeg gjør det hjemme, får jeg vite at det ikke er noe fint, så derfor håper jeg at frisøren gjør en god jobb slik at det ser bra ut. Kler vel egentlig krøllete hår best, og fornøyd med det. Men vil prøve helt rett hår også. Derfor drar jeg innom en tur. 160 var ikke så dyrt da.

Gjest Anonymous
Skrevet

takk for svar. Kjøpe rettetangen billig ja. Det er fordi jeg ikke retter det ut ofte. Men det er jo gøy å se hvordan jeg ser ut med helt rett hår da. Når jeg gjør det hjemme, får jeg vite at det ikke er noe fint, så derfor håper jeg at frisøren gjør en god jobb slik at det ser bra ut. Kler vel egentlig krøllete hår best, og fornøyd med det. Men vil prøve helt rett hår også. Derfor drar jeg innom en tur. 160 var ikke så dyrt da.

Har kur + sjampo+ balsam fra frisøren så det jo bra

Gjest Anonymous
Skrevet

takk for svar.

Kjøpte rettetangen billig ja. Det er fordi jeg ikke retter det ut ofte. Men det er jo gøy å se hvordan jeg ser ut med helt rett hår da. Når jeg gjør det hjemme, får jeg vite at det ikke er noe fint, så derfor håper jeg at frisøren gjør en god jobb slik at det ser bra ut. Kler vel egentlig krøllete hår best, og fornøyd med det. Men vil prøve helt rett hår også. Derfor drar jeg innom en tur. 160 var ikke så dyrt da.

Har kur + sjampo+ balsam fra frisøren så det jo bra

Skrevet

Hvorfor kjøper du ikke bare en skikkelig rettetang, så slipper du å dra til frisøren. De skikkelige koster fra en tusenlapp.

Gjest Anonymous
Skrevet

hei.

fordi jeg egentlig er fornøyd med krøllene mine, er bare ntsgjerrig på hvordan jeg ser ut med rett hår. Kommer nok ikke il å gjøre det ofte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...