Gjest Smudg0r Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Hey, jeg fyller 17 om noen dager. Jeg har fått lov av min mor å ta tatovering snart, jeg MÅ ha noe som representerer, eller minner meg om familien min. HAr dere noen forslag? HAr dere noen bilder? Linker? anything? takker for alle svar, jeg skal vente til jeg har funnet den perfekte, men haded vert greit om dere kunne sendt noen forslag osv.
Gjest Lamia Lenis Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 (endret) ... Endret 17. oktober 2009 av Lamia Lenis
Saeria Skrevet 20. september 2008 #3 Skrevet 20. september 2008 Signerer Lamia. Vent. Tattooen skal du ha resten av livet. Er det ikke viktig at den blir bra da? Forøvrig...er det noe som knytter dere i familien sammen? Noe som kjennetegner dere som familie?
Gjest Smudg0r Skrevet 20. september 2008 #4 Skrevet 20. september 2008 ja, vi holder tett sammen, vi bor nærme hverandre og er oss hverandre hver dag. vi er og en litt "kaos" familie... hehe
SlowMotion Skrevet 20. september 2008 #5 Skrevet 20. september 2008 Er vel litt vanskelig for oss å vite hva som kjennetegner din familie, da Men vil si som de andre her: vent til du er atten. Et år er faktisk ikke så lenge, selv om det kan føles slik, og da er det mye lettere å velge en seriøs tatovør. Du skal jo ha tatoveringen resten av livet!
Gjest Smudg0r Skrevet 20. september 2008 #6 Skrevet 20. september 2008 er det ikke de samme tatovørene som tar når du er mindre enn 18??
Gjest Wind Skrevet 20. september 2008 #7 Skrevet 20. september 2008 er det ikke de samme tatovørene som tar når du er mindre enn 18?? Ikke alle, nei. De mest seriøse og flinkeste krever som oftest at personen er 18. Vil anbefale å vente, finne et motiv du virkelig, virkelig, virkelig har lyst på, henge det et sted du ser det hver dag, deretter vente en god stund, og så ta avgjørelsen på om du vil ha tattoveringen. Og sjekk ut studio etc., og velg noen som er flinke, ikke noen som er billige. Ang. motiv: Det er ikke en ting eller hobby eller noe spesielt i det hele tatt som du forbinner med familien din? En fotball, fordi dere pleier/pleide å sparke fotball? En tomat, fordi alle elsker tomater, etc.? Ja, litt absurde forslag.
Gjest Gjest_Kim_* Skrevet 21. september 2008 #8 Skrevet 21. september 2008 Så klart tatoveringer er stilige og ikke minst veldig populært nå takket Miami/LA ink. Men på tatoveringer er det heldigvis 18 års grense, det skal du være glad for. Er det slik at du virkelig vil ha en tatovering så har du et år på å bestemme deg for motiv. Hvis du går på Narvesen så finner du masse tatoveringsblader, kjøp et par stykker, kanskje du finner noe som setter deg på rett spor. Amazon.com har også mange fine tatoveringsbøker.
Gjest Lamia Lenis Skrevet 22. september 2008 #9 Skrevet 22. september 2008 (endret) ... Endret 17. oktober 2009 av Lamia Lenis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå