Gjest Hjelp Skrevet 19. september 2008 #1 Del Skrevet 19. september 2008 Jeg har vert singel i ett år, og det er første gangen i mitt liv jeg har vert så fri, men alikevel søkende etter ett nytt forhold. Har hatt profil på et nettsted og nå har jeg treft en mann som virker veldig flott og alt det der. MEN!! Jeg er så ambivalent. Jeg vet ikke om jeg er klar for et forhold, og han sier etter en date, og tre telefonsamtaler at han skal ta vekk profilen sin ford han ikke har behov for denne mere nå, og snakker om et liv sammen osv, og da blir jeg redd...Sikkert verdens beste mann, men for ærlig og snill sikkert,, vet ikke.... Vet ikke helt hva jeg vil med denne tråden, men svar om du har følt det på samme vis, eller om du mener noe om det jeg sier... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 19. september 2008 #2 Del Skrevet 19. september 2008 Virker for meg som du reagerer helt normalt og har din sunne fornuft i behold. Jeg måtte lese om igjen en setning; han sier etter EN date, og noen tlfsamtaler, at han vil slette profilen sin og flytte sammen! Det var da veldig raskt og jeg skjønner godt at du reagerer. Denne fyren går altfor fort fram, spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *nurket* Skrevet 21. september 2008 #3 Del Skrevet 21. september 2008 Vel vi var ikke noe mindre raske her i gården. Vi har vært sammen siden første kvelden vi møttes, etter å ha prata på nett og tlf i tre dager. Noen synser om å bygge opp et liv sammen tidligere enn andre. Men du må ikke føle deg presset inn i et forhold med han. Forstår at du kan bli redd og får lyst til å trekke deg. Vi har begge hatt en slik periode med hverandre, jeg og min kjære. Nå har vi vært sammen et halvt år. Og kommer til å kjøpe hus sammen før jul. Noen ganger går det bare raskt Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hjelp Skrevet 21. september 2008 #4 Del Skrevet 21. september 2008 Hei, og takk for svar. Jeg har etter å ha tenkt meg litt om funnet ut at jeg er for glad i singeltilværelsen enda, og når denne daten min går så fort frem så får jeg enda mere panikk. Jeg skal si til han at jeg liker han godt, men at han må gå litt roligere frem, og de følelsene som oppstår hos meg når det blir så inntenst..Så får vi se hva han sier til det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *nurket* Skrevet 21. september 2008 #5 Del Skrevet 21. september 2008 Lønner seg absolutt å være ærlig. Alle er forskjellig. Og noen trenger litt mer tid til å venne seg til ikke-singeltilværelsen Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_janne_* Skrevet 22. september 2008 #6 Del Skrevet 22. september 2008 Jeg vet ikke om jeg er klar for et forhold, og han sier etter en date, og tre telefonsamtaler at han skal ta vekk profilen sin ford han ikke har behov for denne mere nå, og snakker om et liv sammen osv, og da blir jeg redd...Sikkert verdens beste mann, men for ærlig og snill sikkert,, vet ikke.... Sjekk for all del om at han ikke er gift.kanskje han bare vil ha spenning med deg. Har blitt brent så mange ganger på dette med nett-dating. Har gått over til by livet igjen,stoler ikke på mannfolkene på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå