Honey Bee Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Nå har ankefristen gått ut,far og jeg har praktisert samvær etter tingrettsdommen i to uker selv om den ikke er rettskraftig enda,hans initiativ faktisk. Han anket til lagmannsretten igår.Kjenner at jeg er nær bristepunktet.Hvordan skal jeg takle dette og følge opp gruppearbeid og obligatoriske innleveringer og ikke minst barna.Er så redd for at de skal merke frustrasjonen min.Jeg har i hele denne prossessen vært ved godt mot,men nå føler jeg meg mørbanket,orker snart ikke mer.Hva ønsker han å oppnå med dette?Han taper både ansikt og penger på å holde liv i en sak han ikke kommer til å få medhold i.... Måtte bare få ut litt frustrasjon
Gjest ¤bella¤ Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Uff. Ikke greit å være utslitt, og samtidig holde hus, studier og barn på stell. Du må bare holde ut. Dette er jo bare midlertidig, så du får tenke på at dette er noe du bare må komme deg gjennom, og at det er lys i tunnellen. Langt der borte.
Olive Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Kvinneguiden er fin når man trenger å blåse ut litt.
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2008 #5 Skrevet 20. september 2008 Prøv å gjøre så mye hyggelige ting som mulig, og gjør det hyggelig rundt deg. Tenn stearinlys, dekk med pent servise og fine glass o.l. Har dere mulighet til å gå tur i skogen, så kan det gi sinnsro. Føler du mye uro innvendig, så vil det kanskje hjelpe hvis du får noen til å se etter ungene en times tid og ta deg en tur ut hvor du går det "tøy og remmer" holder. Sett på livlig musikk. Latinomusikk kan duge i sånne tilfeller. Til og med Ole Ivars med de utrolig dumme tekstene deres kan duge. Tenk at dette er hans problem, og at du skal gjøre det så bra som mulig rundt deg. Kanskje han må kjøre denne saken fordi han føler det vil svekke hans anseelse hvis han ikke gjør det? Jeg vet ikke, men når det er mye følelser inne i bildet er det ikke alltid man klarer å tenke rasjonelt. Første mål bør være at du skal finne på noe hyggelig i helgen? Hva vil du da gjøre?
Honey Bee Skrevet 20. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. september 2008 Vi skal på brannstasjonen,åpen dag...og bursdagselskap på søndag,vi har nok å fylle dagene med.Men når alle barna sover og jeg sitter her for meg selv,kommer tankene fort...men nå har jeg brukt et par timer på skolearbeid og rydding av kjøkken,hjalp det
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2008 #7 Skrevet 20. september 2008 Vi skal på brannstasjonen,åpen dag...og bursdagselskap på søndag,vi har nok å fylle dagene med.Men når alle barna sover og jeg sitter her for meg selv,kommer tankene fort...men nå har jeg brukt et par timer på skolearbeid og rydding av kjøkken,hjalp det Så fint, da får dere påfyll av noe positivt i helgen - det er alltid bra. Husk å tenne sterainlys når barna har lagt seg da. Jeg lagde en tråd på kropp og helse hvor jeg spurte om tips for å jage vekk negative tanker. Jeg fikk et veldig godt og utrolig enkelt tips der som virkelig fungerer. Er flere andre i tråden som også skriver at de forsøkte det tipset med stort hell. Kan du ikke se på den tråden? En ting jeg merker er lurt når jeg er helt nede i kjelleren og tankene tar meg, er å være skikkelig fysisk sliten.
Honey Bee Skrevet 20. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 20. september 2008 Så fint, da får dere påfyll av noe positivt i helgen - det er alltid bra. Husk å tenne sterainlys når barna har lagt seg da. Jeg lagde en tråd på kropp og helse hvor jeg spurte om tips for å jage vekk negative tanker. Jeg fikk et veldig godt og utrolig enkelt tips der som virkelig fungerer. Er flere andre i tråden som også skriver at de forsøkte det tipset med stort hell. Kan du ikke se på den tråden? En ting jeg merker er lurt når jeg er helt nede i kjelleren og tankene tar meg, er å være skikkelig fysisk sliten. Skal sjekke den tråden,takk for tipset
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2008 #9 Skrevet 20. september 2008 Tråden hadde kommet langt ned, men her er den: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...359923&st=0
Honey Bee Skrevet 20. september 2008 Forfatter #10 Skrevet 20. september 2008 Jaja...helgen er plutselig blitt myyye bedre!!! Han skal representere seg selv i lagmannsretten han Jeeez altså,snakk om bortkastet tid,men nå trenger jeg ikke fokusere så mye på saken fremover ihvertfall,og det er fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå