Gjest drømmer Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 hvor ung synes dere man kan være for å få barn?
Teriyaki Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Kommer helt an på situasjonen personen er i, og personen selv. Men sånn generelt, så vil jeg si 20 år.
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Kommer helt an på situasjonen personen er i, og personen selv. Men sånn generelt, så vil jeg si 20 år. Enig i denne. Jeg kjenner ei som var 18 da hun fikk barn, og hun er en kjempeflink mamma. Og jeg vet det finnes 16-åringer og enda yngre som mestrer mammarollen (gjerne med god hjelp fra et godt nettverk) når de først må. Men jeg ville aldri anbefalt noen så unge å få barn. Man modnes jo til forskjellige tidspunkt, men uansett om man er bråvoksen og KAN mestre mammarollen når man er veldig ung, så mener jeg det absolutt er best å vente til man er ferdig med tenårene. Det er godt å få lov til å være ung, uavhengig, kun ha ansvaret for seg selv. At man i ung alder kan bli overveldet av babylengsel er ikke uvanlig, men ofte kan den følelsen gi seg om man venter ei stund. Uansett er det tid i massevis til å få barn når man er i 20-årene. Mange venter til de har passert 30. Og noen få venter helt til de har passert 40. (Men sistnevnte er nok å gamble litt med den biologiske klokka)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå