Gå til innhold

Marian Aas Hansen...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har en CD med Marian Aas Hansen, har sett henne på TV flre ganger og må bare si at jeg synes hun er ganske irriterende...hun er skikkelig "kozemoze". Hun smiler alltid som om hun sto i en flokk med Somaliske fattigbarn som har besøk av Moder Theresa.

Hun synger heller ikke kjempebra...

Men hva synes dere andre, liker dere Marian Aas Hansen som sangartist?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke det hun grusomme blonde? I så fall har jeg aldri hørt henne synge, men fytti katta så kvalmende irriterende hun er.

Skrevet

Har ikke engang fått med meg hvem hun er... Skal google og se...

Skrevet

JAA! Jeg liker henne! Syns hun har en fantastisk varm utstråling,det formelig lyser jo av dama :sol: ! Vakker er hun også!

Og joda,jeg syns Marian synger fint også jeg... :)

Skrevet
Jeg har en CD med Marian Aas Hansen, har sett henne på TV flre ganger og må bare si at jeg synes hun er ganske irriterende...hun er skikkelig "kozemoze". Hun smiler alltid som om hun sto i en flokk med Somaliske fattigbarn som har besøk av Moder Theresa.

Ja, jeg liker Marian. Hun har en behagelig stemme, og utstråling på scenen. Trådstarter kan jo bare gi bort den CD'en og la være å skru på tv'n hver gang hun er på, verre er det ikke :)

Skrevet

Jeg har ikke sansen for henne, men synes det er bra at noen har det. :)

Skrevet

Så henne i Beat for Beat der hun blonde Mariann med den rare og ukvinnelige luggen var gjest på det ene laget, og på det andre var mørke, raffinerte og flinke Evelyn Jons. Jons var kjempeflink, Marian er mer en wanna be. Hvorfor er hun liksom så hjertens smilende hele tiden? Marian børe finne stilen sin.

Skrevet

Kjekt at folk i hvert fall vet hvordan hun ser ut, da spiller det ikke så stor rolle hvordan hun synger for med en så rar hårfrisyre så må hun synge stygt.

Jeg syns hun har en helt alminnelig stemme, ingenting spesielt men nå har jeg ikke hørt så mye av henne egentlig.

Skrevet

Når jeg ser henne tenker jeg på de ekle Kåre Konradi-smsene som fløy mellom norske mobiler for lenge siden. Ser for meg at de to var et skikkelig ekkelt par. Hele Showgirls gjengen er irriterende spør du meg...

Skrevet
Hele Showgirls gjengen er irriterende spør du meg...

Virkelig! Tror neimen ikke jeg kunne funnet fire mer irriterendes kvinnfolk om jeg hadde forsøkt. Men jeg antar at det må være noen som er uenige med oss all den tid de kjører disse showene all the time...

Skrevet

Jeg synes Showgirls er flinke! Jeg liker å se dem sammen, det er fint avbrekk fra hverdagen. :)

Når det gjelder Mariann Aas Hansen synes jeg vel ikke at hun virker spesielt flink, nei. Hun ser også litt rarut med den luggen og det evige, naive smilet. Er hun liksom så overblid og forståelsesfull heletiden hun da?

Skrevet
Virkelig! Tror neimen ikke jeg kunne funnet fire mer irriterendes kvinnfolk om jeg hadde forsøkt.

Haha! Hvem er det som er med, igjen? Hilde Lyrån, check. Marian Aas hansen, check. Resten husker jeg ikke. Vel, jeg tipper Guri Schancke. Det skulle bare mangle.

Skrevet
Haha! Hvem er det som er med, igjen? Hilde Lyrån, check. Marian Aas hansen, check. Resten husker jeg ikke. Vel, jeg tipper Guri Schancke. Det skulle bare mangle.

Det stemmer med Guri Schancke, ja. I tillegg er det Elisabeth "Bettan" Andreassen.

Skrevet

Er det noe galt med å være Kosemose og nå da? ;)

Jeg har hatt et ikke-forhold til Mariann Aas Hansen, men etter denne tråden kjenner jeg at jeg har sånn ca 10 tonn mer sympati med henne. Rar sveis og falskt smil? Hun gjør vel bare jobben sin og det er jo tydelig et marked for henne all den tid hun får lov til å holde på...

Gjest Gjest_Silje_*
Skrevet

Hun virker da som en sympatisk person, uavhengig av pannelugg. Ærlig talt. Når det gjelder eksen hennes, Kåre Conradi, er jeg mer skeptisk. Tror den fyren har endel ugler i mosen. Fatter heller ikke hva som er så bra ved ham, utseendemessig. Fyren ser ut som en kjedelig skosåle.

Skrevet

Hun er flott :) Hun synger kjempefint :) Hun er rå :) Og jeg har opplevd henne synge live tre ganger og hun synger fantastisk bra.

Skrevet

Men ærlig talt da, for noen fordommer!

Kjenner henne selvfølgelig ikke, men hun har vært innom der jeg jobber noen ganger, og hun virker da på ingen måte falsk. Veldig hyggelig og høflig å ha med å gjøre. :)

Som artist vet jeg ikke, har ikke hørt henne synge.

Skrevet

Liker ikke stemmen, den er som Nora Brokstedts: skingrende og norsk som på norsk film fra 50-tallet. Voi, voi.

Give me Evelyn Jons.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...