linnmerete Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 noen som vet hvor man får kjøpt maggie sottero i sør- og/eller østlandet??
Solstrålejenta Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Kristins brudesalong i Lillestrøm er veldig bra og har Maggie Sottero kjolene. Ellers finner du Maggie Sottero i Drammen på AnnaBee Brudespesialisten, i Sandefjord på Brudesuiten Fru Larsen og Kristens Brudeatelier i Lillesand... Jeg har kun erfaringer med Lillestrøm og Drammen...
linnmerete Skrevet 19. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2008 takk for svar! i drammen skal jeg ikke handle noe kjole ihvertfall, for de var skikkelig lite serviceinnstillte for å si det mildt! Jeg skulle bare se litt på kjole (uten å prøve) men slapp ikke inn døra engang for hun mente jeg var for ung (er snart 21, og det finnes vel yngre som har giftet seg?) hun sa det ikke på spesiellt hyggelig måte heller, og ''det er så mange andre som skl gifte seg i disse tider så vi kan ikke hjelpe deg'' Til kristins brudesalong sendte jeg mail og fikk svar, hun lurte på hvilke kjoler jeg ville ha pris på. Jeg svarte med navnet på de 8 som jeg lurer på (mange, ja, men klarer ikke bestemme meg og tenkte kansje prisen kunne hjelpe meg) men har ikke fått svar på en måned...kansje hun syntes det var for mange? Var de serviceinnstillte med deg da? Er ganske viktig for meg at de er det... skal sende mail til de andre, men er langt å reise..
Solstrålejenta Skrevet 20. september 2008 #4 Skrevet 20. september 2008 (endret) Jeg var veldig fornøyd med servicen hos Kristins brudesalong og fikk veldig god hjelp der. Var der en gang med mamma og en gang med to venninner. Jeg endte opp med å kjøpe kjolen min brukt, men fikk allikevel lov å ta med den brukte kjolen min opp i salongen deres for å få tilpasset undertøy og annet tilbehør. Var positivt overrasket over dette. Har mailet med dem og fått svar veldig raskt, men jeg har heller ikke fått noen eksakt pris over mail. Det hun imidlertid skrev på mail var at Maggie-kjolene dems stort sett lå i prisklassen 10-15 000 kr... Synes forresten det er hårreisende at de ikke ville hjelpe deg i Drammen fordi du var for ung. Dette er jo utrolig teit! Har ei venninne som kjøpe i Drammen og var veldig fornøyd, men hun var der med moren sin så det hjelper sikkert litt. Da hun var der senere med ei annen venninne som skulle gifte seg fikk de imidlertid skikkelig dårlig service, så da endte de opp med Lillestrøm de også Endret 20. september 2008 av Solstrålejenta
Branna Skrevet 20. september 2008 #5 Skrevet 20. september 2008 (endret) takk for svar! i drammen skal jeg ikke handle noe kjole ihvertfall, for de var skikkelig lite serviceinnstillte for å si det mildt! Jeg skulle bare se litt på kjole (uten å prøve) men slapp ikke inn døra engang for hun mente jeg var for ung (er snart 21, og det finnes vel yngre som har giftet seg?) hun sa det ikke på spesiellt hyggelig måte heller, og ''det er så mange andre som skl gifte seg i disse tider så vi kan ikke hjelpe deg'' Til kristins brudesalong sendte jeg mail og fikk svar, hun lurte på hvilke kjoler jeg ville ha pris på. Jeg svarte med navnet på de 8 som jeg lurer på (mange, ja, men klarer ikke bestemme meg og tenkte kansje prisen kunne hjelpe meg) men har ikke fått svar på en måned...kansje hun syntes det var for mange? Var de serviceinnstillte med deg da? Er ganske viktig for meg at de er det... skal sende mail til de andre, men er langt å reise.. Det var nøyaktig samme respons jeg fikk på AnnaBee da jeg skulle se på kjole der før jeg skulle gifte meg. De trodde rett og slett ikke på at jeg skulle gifte meg, virket det som. Da var jeg et stykke under 20 år, var ute i god tid før bryllupet. Jeg ble så fornærmet at jeg bare gikk. På Brudesenteret derimot fikk jeg knall service, men der har de dessverre ikke Maggie Sottero, og det var jo det du ville ha. Endret 20. september 2008 av Branna
linnmerete Skrevet 20. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. september 2008 nettopp! Da blir det nok kristins. Kan jo hende hun er litt mer ''behjelplig'' hvis jeg møter opp i butikken...kan man det når man ikke skal gifte seg før om 1 år og 10 måneder da? trenger jo ikke prøve, vil bare se om drømmekjolene er like fine i virkeligheten =) har fått skrekken av annabee, er redd for å bli jaget avgårde...
Branna Skrevet 20. september 2008 #7 Skrevet 20. september 2008 Får håpe de er litt mer serviceinnstilt på Kristins, ja. Lykke til, da!
Solstrålejenta Skrevet 22. september 2008 #8 Skrevet 22. september 2008 Jeg var på Kristins 1 år og 7 måneder i forkant av bryllupet, så det bør gå greit. Du må ha masse lykke til, så håper jeg du får god og skikkelig service til å finne drømmekjolen din!
TuttaV Skrevet 22. september 2008 #10 Skrevet 22. september 2008 Ville bare si at jeg hvertfall har fått veldig god service hos Kristins så langt! Bestilte bare prøvetime, og fikk da masse gode forslag og tips. Den kjolen jeg har kjøpt der (Maggie Sottero kjole) var faktisk den første kjolen hun som hjalp meg plukket ut, alle de jeg hadde plukket ut først var jeg ikke helt fornøyd med. Lykke til!!
ecathari Skrevet 3. oktober 2008 #11 Skrevet 3. oktober 2008 Hei. På brudealongen midt i Fredrikstad sentrum i Østfold, har de også Maggie Sottero kjoler Jeg kjøpte min Maggie kjole der, og er kjempe fornøyd! Jeg har Dion kjolen, og den er bare rålekker! Syns ikke den var så fin når ekspeditrisen viste den frem, men hun mente den var perfekt for meg. så jeg prøvde den på og fikk bakover sveis! Den var helt fantastisk!!!!! Der er de veldig hyggelige, du får prøve hvor mange kjoler du vil, og være der hvor lenge du måtte ønske. Jeg fikk også en kopp te, og prøvde med masse tilbehør, selv om jeg sa at jeg bare skulle kjøpe kjolen.. (Tanta mi syr slør, og hadde sko fra før) Så absolutt et kjempe koselig sted å handle
Gjest dolla :) Skrevet 6. oktober 2008 #12 Skrevet 6. oktober 2008 Du kan få kjøpt maggie sottero på lillestrøm.. eneste jeg syns er dumt med den butikken er at de tar 1200 kroner for å sy den så den passer perfekt på deg. Syns det er dumt at man skal ta ekstra for det. Vet om flere butikker som har det i prisen på kjolen eller ikke tar noe for det. Jeg kjøpte en kjole som kostet 15000 og fikk søm og underskjørt i tillegg. Syns søm kunne vært i prisen på kjolen. Underskjørtet var det nokså grei pris på(1200 tror jeg).
Gjest dolla :) Skrevet 6. oktober 2008 #13 Skrevet 6. oktober 2008 Du kan få kjøpt maggie sottero på lillestrøm.. eneste jeg syns er dumt med den butikken er at de tar 1200 kroner for å sy den så den passer perfekt på deg. Syns det er dumt at man skal ta ekstra for det. Vet om flere butikker som har det i prisen på kjolen eller ikke tar noe for det. Jeg kjøpte en kjole som kostet 15000 og fikk søm og underskjørt i tillegg. Syns søm kunne vært i prisen på kjolen. Underskjørtet var det nokså grei pris på(1200 tror jeg). Glemte å skrive at det var på Kristins på lillestrøm jeg kjøpte kjolen.
Gjest Feb Bruden Skrevet 11. oktober 2008 #14 Skrevet 11. oktober 2008 Jeg kjøpte min Maggie kjole på Anna Bee i Drammen og er superfornøyd. Fikk veldig god hjelp av hyggelige damer :o)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå