Ponine Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Jeg er som vanlig ute i siste liten, men nå har det seg da sånn at jeg i morgen skal ha på kjole. Denne er sort og jeg er ganske blek til tross for at det akkurat har vært sommer.. Derfor skulle jeg gjerne hatt litt mer farge på kroppen. Jeg har en selvbruningskrem til ansiktet jeg synes funker bra (clinique), i tillegg har jeg solpudder, men jeg lurer på hva jeg skal gjøre med ryggen/skuldrene/armene. Er det mulig å smøre seg med brunkrem? Dvs ikke selvbruning, da jeg er litt redd for å bruke denne på kroppen i tilfelle det ikke blir fint. Vil en evt brunkrem smitte over på kjolen eller evt bli sjoldete etterhvert? Tips til bra merke? Håper noen har tips til meg =)
Essie_ Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Jeg har sheer sun gel fra body shop. Denne kan brukes både i ansikt og på kroppen. En liten tube, men det er veldig lite som skal til. Jeg pleier å blande den med ansiktskrem eller bodylotion - syns det gir best resultat. Også bruker jeg som regel solpudder på skuldre, i kløft og på armene hvis jeg skal pynte meg.
Gjest septica Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Jeg bruker sjelden men når jeg gjør det bruker jeg cliniderm sin som jeg får tak i på apoteket for rundt en 100 lapp....Syns den er helt grei jeg
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2008 #4 Skrevet 20. september 2008 Jeg bruker en sånn instant tanning spray fra et merke som heter sexyhair eller noe. Man bare sprayer på, og brunfargen kommer umiddelbart. Smører det utover bare, umulig å ikke få det jevnt. Det beste er at man kan bare dusje det av seg dagen etter. Slipper man stygge skjolder. Den koster vel rundt 300 kr og fås kjøpt på frisørsalonger
Gjest Gjest_Ponine_* Skrevet 20. september 2008 #5 Skrevet 20. september 2008 Tusen takk for fine tips! Fikk handlet inn litt i dag så nå får jeg prøve meg litt frem her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå