Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2002 #1 Del Skrevet 24. februar 2002 Hei jeg heter rebecca,lurte på om det var flere her som hade termin 16 april? Hadde vært gøy og blitt kjent med noen som hadde hatt nesten samme dato?? jeg er 33 uker. venter spent på svar!! har email adressen er --------------------------------------------- E-mailadresse slette ifølge KGs regler. Vi ønsker ikke at e-mailadressene skal ligge åpne i innleggene, men du kan formidle den til andre ved å ha den tilgjengelig i profilen din. Dette ordner du enkelt ved å registrere deg. Se her for å registrere deg. Nala - moderator for graviditet ---------------------------------------------1212[ Dette Innlegg er endret av: Nala den 2002-02-24 17:09 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderwoman Skrevet 24. februar 2002 #2 Del Skrevet 24. februar 2002 Hei du! Jeg har ikke akkurat samme termin, men Lillegullet mitt skal etter planen komme 14.april, og det var jo nesten da! Er det ikke spennende vel? Jeg har ingen barn fra før, så dette blir nok det største som har hendt meg. Vi holder vel kontakten? -Mummitrollet- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2002 #3 Del Skrevet 24. februar 2002 hei mummitrollet!!!! Min termin oss legen hvar 14, men ultralyd terminen hvar 16. Gammel er du da? jeg er 19 og kommer fra tønsberg. du bor da? Blir også mamma før første gang,jeg typen gleder oss utrolig mye,vi er kjempe lykelige. kankje vi kan sende mail til værandre, men ossen skal jeg gjøre at du får min adresse? venter på svar klem rebecca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aina Skrevet 24. februar 2002 #4 Del Skrevet 24. februar 2002 Heia!Jeg hadde først termin 17 april men da jeg kom på ultralyd fikk jeg 2 mai!!så jeg må nok vente enda en stund etter dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2002 #5 Del Skrevet 25. februar 2002 Hei, har samme termin som deg. Venter mitt første barn og vet ikke hvilket kjønn det er. Dette er kjempespennende, litt nifst og. Bor i Stavanger. Har ikke daglig tilgang til internett, så det kan ta litt tid før jeg er online igjen men jeg er her ihvertfall. Hvor bor du? Har visst glemt koden min. Blir dette sendt likevel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderwoman Skrevet 25. februar 2002 #6 Del Skrevet 25. februar 2002 Hei rebecca og dere andre! Jeg er 24, og kommer fra Ålesund! Dersom du vil gi meg adressen din rebecca, må du legge den inn i profilen din. Leste lenger oppe at du hadde fått logga deg inn Har ikke fått lagt inn noe særlig i profilen min selv, men skal gjøre det. Akkurat nå har jeg litt dårlig tid. Tida flyr virkelig når man er på nett! Vi "sees"! Klem -Mummitrollet- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå