Gjest Gjest Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 I morgen skal jeg lage meg noe godt av 1 kyllingfilè. Hva kan jeg lage av den som er godt og sunt?
MarianneE Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 *Strimle den og lag wok *Skjær en "lomme" i den og fyll med smøreost *Stek den med sopp og bacon og spis med ris el poteter *Stek den og ha i pita *Kyllingsalat *Del den i biter, vend i egg så i brødsmuler/knust cornflakes og spis med dipp Sikkert flere som en idè, og.
Gjest Pupsilure Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Skjær den i strimler, stek den sammen med løk, paprika, hviløk, en terning kjøttbuljong med vann, og creme fraiche. Server med tagliatelle pasta. Kjempegodt!
Gjest L_C Skrevet 21. september 2008 #4 Skrevet 21. september 2008 krydre den med favorittkrydderet ditt eller bruk en marinade, pakk den inn i alu-folie og stek den på 200 grader i 20-30 minutter. Tilbehør kan du velge selv
Gjest Monkis Skrevet 7. oktober 2008 #5 Skrevet 7. oktober 2008 Sjekk ut denne gode oppskriften! Tar utgangspunkt i Baligryte, men spriter den godt opp med gode råvarer. http://matmedmonkis.blogspot.com/2008/10/e...le-mandler.html Ellers er couscous med cherrytomater og aspargesbønner godt sammen med marinert og stekt kyllingfilet. Mmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå