Gjest Gjest Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Hei! Jeg har hatt noen merkelig opplevelser ved flere anledninger og jeg lurer på om det er flere her som vil dele sine merkelig opplevelser..? Jeg anser meg selv som ei nøktern dame med beina på jorda, men grunnet flere opplevelser som jeg ikke kan forklare så har jeg begynt å tro at det faktisk er mer mellom himmel og jord... Det vil si at jeg har opplevd ting som jeg ikke har fortalt til noen, men de har senere blitt bekreftet ved at andre har opplevd/sett det samme som meg. Noen i samme båt?
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Hei! Jeg har hatt noen merkelig opplevelser ved flere anledninger og jeg lurer på om det er flere her som vil dele sine merkelig opplevelser..? Jeg anser meg selv som ei nøktern dame med beina på jorda, men grunnet flere opplevelser som jeg ikke kan forklare så har jeg begynt å tro at det faktisk er mer mellom himmel og jord... Det vil si at jeg har opplevd ting som jeg ikke har fortalt til noen, men de har senere blitt bekreftet ved at andre har opplevd/sett det samme som meg. Noen i samme båt?
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Tror ikke det er så mye i det. Det er mest rykter og sånn for å sverte. Mvh gjest 1753-1802
Gjest Tanita Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 (endret) ... Endret 19. september 2008 av Tanita
Gjest Lamia Lenis Skrevet 20. september 2008 #5 Skrevet 20. september 2008 Jeg har alltid trodd på spøkelser, men aldri opplevd noe som helst (bortsett fra vardøger og slikt, og ting som flytter på seg), så jeg begynner å miste troa her!
Gjest Bolledeig Skrevet 20. september 2008 #6 Skrevet 20. september 2008 tråden er ryddet Bolledeig (mod)
Gjest Tigress Skrevet 20. september 2008 #7 Skrevet 20. september 2008 Mi røynsle er at spøkelse eksisterer hovudsakleg i folks hovud.
Gina T Skrevet 20. september 2008 #8 Skrevet 20. september 2008 jepp, spøkelser finnes. jeg er overbevist
Chianty Skrevet 21. september 2008 #9 Skrevet 21. september 2008 jepp, spøkelser finnes. jeg er overbevist Åhh ja, de finnes i stor grad
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå