Gå til innhold

Spøkelser

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har hatt noen merkelig opplevelser ved flere anledninger og jeg lurer på om det er flere her som vil dele sine merkelig opplevelser..? :)

Jeg anser meg selv som ei nøktern dame med beina på jorda, men grunnet flere opplevelser som jeg ikke kan forklare så har jeg begynt å tro at det faktisk er mer mellom himmel og jord... Det vil si at jeg har opplevd ting som jeg ikke har fortalt til noen, men de har senere blitt bekreftet ved at andre har opplevd/sett det samme som meg.

Noen i samme båt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei!

Jeg har hatt noen merkelig opplevelser ved flere anledninger og jeg lurer på om det er flere her som vil dele sine merkelig opplevelser..? :)

Jeg anser meg selv som ei nøktern dame med beina på jorda, men grunnet flere opplevelser som jeg ikke kan forklare så har jeg begynt å tro at det faktisk er mer mellom himmel og jord... Det vil si at jeg har opplevd ting som jeg ikke har fortalt til noen, men de har senere blitt bekreftet ved at andre har opplevd/sett det samme som meg.

Noen i samme båt?

Skrevet

Tror ikke det er så mye i det. Det er mest rykter og sånn for å sverte.

Mvh

gjest

1753-1802

Gjest Lamia Lenis
Skrevet

Jeg har alltid trodd på spøkelser, men aldri opplevd noe som helst (bortsett fra vardøger og slikt, og ting som flytter på seg), så jeg begynner å miste troa her!

Skrevet

Mi røynsle er at spøkelse eksisterer hovudsakleg i folks hovud.

Skrevet
jepp, spøkelser finnes. jeg er overbevist

Åhh ja, de finnes i stor grad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...