Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt synspunkter på forholdet mitt, folk utenfra ser gjerne ting litt bedre og klarere.

Saken er at jeg føler min samboer er lei. Vi har vært sammen snart 2 år nå.

Nå om dagen er han tydeligvis sur på meg, pga økonomi. Jeg har den siste tiden arbeidet gjennom ett vikarbyrå, og denne uken ble siste oppdraget avsluttet.

Han sier at jeg må finne en ny jobb veldig raskt, og at jeg ikke kan regne med at han skal betale alt her.

Det har heller aldri vært i mine tanker, og jeg skal snakke med noen ang jobb på mandag.

Dette tok han opp for 2 dager siden og fortsatt virker han småmutt, men litt mer snakkesalig i dag enn i går.

Da jeg skulle legge meg i går spurte jeg om han ville bli med å legge seg, men svaret var "nei, jeg skal se på tv" En halvtime etter hørere jeg han snorker på sofaen i stua, og der lå han til han sto opp i dag.....

Det er vondt å bli avvist på den måten.

Andre ting er at vi har aldri noen nærhet, kos osv. Han driver å tuller og setter seg på meg osv, kiler og "klyper" men aldri noe kos.

Sex har vi fra 1 til 3 ganger i uka, går aldri mer enn en uke mellom hver gang, men allikevel.

Hender han stryker litt på meg under sexen, kysser meg gjør han en gang i halvåret.......

Han virker bare så uinteressert.......

Skal sies at i begynnelsen av forholdet var han mer fysisk, klemte, holdt rundt meg, koste med meg osv.

Men da var jeg fortsatt usikker på han og "skadet" etter ett langt forhold hvor mannen var utro, så jeg ga nok ikke mye respons. Jeg tok ikke initiativ, og jeg tror han ble lei og sluttet pga det.

Angrer veldig på det, hadde jeg ikke vært sånn hadde vi nok hatt ett annet forhold i dag. Men nå tør jeg ikke ta noe initiativ til kos og nærhet, redd for å bli avvist.....

Er redd følesene hans er døde :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva sier han når du snakker med han om det?

Det skal jo ikke være slik, men det er fult mulig å bygge opp et forhold igjen vis begge vil det.

Skrevet
Trenger litt synspunkter på forholdet mitt, folk utenfra ser gjerne ting litt bedre og klarere.

Saken er at jeg føler min samboer er lei. Vi har vært sammen snart 2 år nå.

Nå om dagen er han tydeligvis sur på meg, pga økonomi. Jeg har den siste tiden arbeidet gjennom ett vikarbyrå, og denne uken ble siste oppdraget avsluttet.

Han sier at jeg må finne en ny jobb veldig raskt, og at jeg ikke kan regne med at han skal betale alt her.

Det har heller aldri vært i mine tanker, og jeg skal snakke med noen ang jobb på mandag.

Dette tok han opp for 2 dager siden og fortsatt virker han småmutt, men litt mer snakkesalig i dag enn i går.

Da jeg skulle legge meg i går spurte jeg om han ville bli med å legge seg, men svaret var "nei, jeg skal se på tv" En halvtime etter hørere jeg han snorker på sofaen i stua, og der lå han til han sto opp i dag.....

Det er vondt å bli avvist på den måten.

Andre ting er at vi har aldri noen nærhet, kos osv. Han driver å tuller og setter seg på meg osv, kiler og "klyper" men aldri noe kos.

Sex har vi fra 1 til 3 ganger i uka, går aldri mer enn en uke mellom hver gang, men allikevel.

Hender han stryker litt på meg under sexen, kysser meg gjør han en gang i halvåret.......

Han virker bare så uinteressert.......

Skal sies at i begynnelsen av forholdet var han mer fysisk, klemte, holdt rundt meg, koste med meg osv.

Men da var jeg fortsatt usikker på han og "skadet" etter ett langt forhold hvor mannen var utro, så jeg ga nok ikke mye respons. Jeg tok ikke initiativ, og jeg tror han ble lei og sluttet pga det.

Angrer veldig på det, hadde jeg ikke vært sånn hadde vi nok hatt ett annet forhold i dag. Men nå tør jeg ikke ta noe initiativ til kos og nærhet, redd for å bli avvist.....

Er redd følesene hans er døde :(

Uff, for en kjip situasjon.

Det verste som kan skje hvis du tar det opp med ham, er at mistanken blir bekreftet, og at det blir slutt.

Det beste som kan skje er jo at dere får snakket ut om det, og han er nok glad i deg til å forsøke å få et bedre forhold.

Men sånn det høres ut, er det uansett bedre med ingen mann enn en iskald mann

Skrevet

Ja jeg ahr egentlig planer om å snakke med han etterpå,må bare manne meg opp :)

Har liksom følelsen at han bekrefter at han er lei, og det har jeg ikke lyst til å høre. Er jo så glad i han. Tanken på han sammen med andre er bare..... huff nei...

Egentlig er han ingen kald mann, men jeg tror hele situasjonen har gjort det sånn, og mye er min feil, pga hvordan jeg var i begynnelsen.

Nei, jeg skal prøve og snakke med han etterpå, , hvis jeg tør :)

Skrevet

Takk :)

Håper det av hele mitt hjerte :rødme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...