lurifax Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Jeg ordner i stand utdrikningslag, og lurer på hvor det er ålreit å gå ut å spise og drikke i oslo? Bruden er glad i italiensk mat. Skal på latter på aker brygge senere på kvelden så det bør ikke være så kjempelangt unna...
MissStiles Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Santinos og Mona Lisa er de jeg vet om som ikke ligger så langt fra Aker Brygge..
Lille Rosa Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Jeg ordner i stand utdrikningslag, og lurer på hvor det er ålreit å gå ut å spise og drikke i oslo? Bruden er glad i italiensk mat. Skal på latter på aker brygge senere på kvelden så det bør ikke være så kjempelangt unna... Hva med Eataly på Aker brygge? Nyåpnet der hvor Jimmy's var før (helt på enden). Italiensk mat og visstnok veldig god mat og gode priser!
simba80 Skrevet 27. september 2008 #4 Skrevet 27. september 2008 Hvis bruden også kanskje er glad i thai-mat så kan jeg anbefale Yayas på Vika. De har meny til 198.- når flere pers bestiller.Kjempegodt og veldig kult lokale:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå