Gjest Gjest_vilde_* Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 hei..er ei jente på 13 som blir 14 i april... jeg har så veldi veldi lyst å ta hull i nesen....lurer på om noen andre jenter på min alder kunne kommentere og gi svar på hva det å ha hull i nesen innebærer...
Gjest Pupsilure Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Jeg er ikke på din alder, men svarer allikevel Det innebærer ikke noe mer enn at man lager et hull gjennom nesen med nål eller "pistol". jeg gjorde det selv for mange år siden, og da brukte de pistol, slik som når man tar hull i ørene. Hva syntes foreldrene dine om det da? Får du lov?
Gjest Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Om jeg ikke husker helt feil så må vel foreldre være med. Jeg ville forresten valgt å gå til piercing studio og ikke hos frisør.
¤Kanutten¤ Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 Jeg tok hull i nesa med pistol hos frisør, og det førte til betennelser og mye vondt. Ti år etter at jeg fjernet pynten, er fortsatt ikke hullet grodd helt. Skal du ha hull i nesa så må du ha med foreldrene dine, og du bør gjøre det hos et piercingstudio som vet hva de driver med.
Mamma1 Skrevet 19. september 2008 #5 Skrevet 19. september 2008 Tok hull i nesen da jeg var 16, det var ganske vondt, fikk betennelse og måtte ta det ut igjen. Du må vel også ha med foreldrene dine.
pittie Skrevet 19. september 2008 #6 Skrevet 19. september 2008 Søsteren min tok hull i nesen med frisør. Betennelse og stygt arr. Skal du ta bør du snakke med piercingstudio, der vet de hva de gjør.
Gjest Lamia Lenis Skrevet 20. september 2008 #7 Skrevet 20. september 2008 Ikke, ikke, IKKE gå til frisør! Som alle har sagt her... Heh... Jeg har piercing i begge nesevingene tatt hos piercer, og det går helt fint det. Man må passe på å behandle dem riktig, men det får man opplæring i hos piercer. Viktig! Å få piercing i nesa er ganske vondt, men det er bare vondt i noen få sekunder. Mine har grodd veldig fint, og jeg merker dem ikke lenger. Viktig å ikke pirke på dem med fingrene, men det er vanskelig å la være når man plutselig har fått nye dingser midt i trynet...
Mo9qa Skrevet 20. september 2008 #8 Skrevet 20. september 2008 hei..er ei jente på 13 som blir 14 i april... jeg har så veldi veldi lyst å ta hull i nesen....lurer på om noen andre jenter på min alder kunne kommentere og gi svar på hva det å ha hull i nesen innebærer... Jeg er ikke på din alder - kunne vel heller vært mamma'n din Men svarer likevel; Har tatt hull i nesen hos frisør selv, to ganger faktisk Første gangen gikk det kjempefint - ikke noe verk eller vondt... Lot det gro igjen etter noen år, men angret meg, og tok det på nytt. (På samme sted...) Da fikk jeg dessverre verk, og måtte ta det ut etter en stund - tror det var fordi jeg tok hull der hvor det var arrvev etter forrige gang. Men hadde som sagt hull i nesen i mange år uten problemer - det har grodd igjen, og det er ikke noe synlig arr der i dag
Heidipia Skrevet 20. september 2008 #9 Skrevet 20. september 2008 Jeg har hatt hull i begge nese vingene, tatt hos frisør uten så mye som et mini problem. Synes forøvrig at det var mere vondt å ta hull i ørene enn nesa. Men som 13 åring må du ha med foreldre som flere sier her. Tror du må det til du er 16.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå