Gå til innhold

Grey´s Anatomy sesong 5 i USA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå begynner sesong 5 av Grey´s snart i USA! 25. september for å være eksakt.

Jeg har sett en liten sneak peak av sesongpremieren, og fikk fullstendig bakoversveis. Hulk! De kan da ikke bare gjøre sånn!??? :cry:

Ellers ser det jo spennende ut med en ny lege ved sykehuset da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har sett en liten sneak peak av sesongpremieren, og fikk fullstendig bakoversveis. Hulk! De kan da ikke bare gjøre sånn!??? :cry:

Hei! Du kan da ikke sette spoileradvarsel uten å spoile, ble skuffet jeg nå :gjeiper:

Hva skjer i sesong 5?

Skrevet

Hei.

Hvor har du sett sneak peak?? Vil også se!! :)

Skrevet

Nå har jeg sett det.. Er ganske sikker på at det er en drøm, spesielt siden episode 1 heter "Dream a little dream of me"

Skrevet
Hei! Du kan da ikke sette spoileradvarsel uten å spoile, ble skuffet jeg nå :gjeiper:

Hva skjer i sesong 5?

OK da....

Da er dere advart!

Vi ser Derek ligge hardt skadd på et rom på sykehuset, de prøver å gjenopplive ham, men det nytter ikke. Bailey erklærer ham død, og Meredith, som ser på gjennom vinduet hyler neeeeei...

LT i.i.

Skrevet (endret)

Forresten, jeg hørte at Joshua Jackson skulle begynne i GA? Vet at han spiller i Fringe nå, så det var kanskje feil da?

Endret av Serenity88
Skrevet
:hoho: Hvem tror dere forresten havner med armyboy? ;)
Skrevet

Jeg vil også se sneak peak. Hvor finner jeg den hen?

Skrevet

Bare søk på Grey's Anatomy på youtube.com :)

Skrevet
:hoho: Hvem tror dere forresten havner med armyboy? ;)

Armyboy? :klø:

Skrevet

Ja, han som putter en penn inn i en døende mann ;) Se sneakpeak nr. 2 på youtube :erter:

Gjest Gjest_LaTraviata_i.i.
Skrevet

Har hørt rykter om at det er Christina ;)

Skrevet

Håper du har rett!

Eller at han ikke er død likevel...

Skrevet

Men er Rose gravid med Derek?? Jeg trodde aldri de kom så langt at de hadde sex.. Eller hadde de det? Uff, jeg husker så dårlig!

Skrevet
Men er Rose gravid med Derek?? Jeg trodde aldri de kom så langt at de hadde sex.. Eller hadde de det? Uff, jeg husker så dårlig!

Vi ser aldri at de har det, men på slutten av episode 14 nevnes det i en bisetning (når de ansatte må fylle ut skjemaet angående seksuell aktivitet med kollegaer) og Derek sier til Mark i episode 15 at han føler seg som en hore fordi han lå med Rose men tenkte på Meredith hele tiden.

Litt av en sesongavslutning!!! Gleder meg til ses 5!

Skrevet
Vi ser aldri at de har det, men på slutten av episode 14 nevnes det i en bisetning (når de ansatte må fylle ut skjemaet angående seksuell aktivitet med kollegaer) og Derek sier til Mark i episode 15 at han føler seg som en hore fordi han lå med Rose men tenkte på Meredith hele tiden.

Litt av en sesongavslutning!!! Gleder meg til ses 5!

Ja, stemmer det! Det hadd jeg glemt helt av. Gleder meg også til sesong 5! Ikke så lenge igjen nå :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...