Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har sett første tegn til at julen 2008 nærmer seg?

Vel det er jo enda over 2 måneder til advent, men det går fort. Jeg kjøpte klementiner i dag, og det luktet jul...

Videoannonse
Annonse
Gjest AnneShirley
Skrevet

Synes ikke akkurat julen er rett rundt hjørnet, men jeg har begynt å tenke litt på hvordan denne jule blir (mhp nytt bosted og nytt hjem som skal pyntes).

Verken pynt eller julelukter får imidlertid slippe til her på leeenge ennå.

Skrevet

Nei, men jeg regner med at om en måned vil juleartiklene komme i butikkene. Jeg så klementiner jeg også, men er det noe gode ennå? Elsker klementiner, men tør ikke kjøpe tilfelle de er tørre eller sure ;)

Skrevet

Enkelte Plantasjen-butikker har begynt å pynte med nisser. Det burde vært forbudt ved lov.

Skrevet
Enkelte Plantasjen-butikker har begynt å pynte med nisser. Det burde vært forbudt ved lov.

Allerede?! Det synes jeg er alt for tidlig!!

Skrevet

Jepp. Sjefen forsvarte seg med at det var lavsesong, så han måtte gi de ansatte noe å gjøre.

Skrevet

Nei, fysj og fy! Vent til advent!

Jeg støtter Rugrats forslag om å forby julekjøpepresset som startet i august, september og oktober.

Skrevet

Jepp. Sjefen forsvarte seg med at det var lavsesong, så han måtte gi de ansatte noe å gjøre.

Seriøst! Fysj og fy! :frustrert:

Skrevet

Må ta meg en tur på plantasjen jeg da... heheeeee

Skrevet (endret)

Jotex.no har fått julevarer!

Syns det er koselig jeg.

Men tidlig med nisser på Plantasjen i september ja!

Endret av Jinx
Gjest Golden Girl
Skrevet

:roll: Dummeste jeg har hørt på lenge... :roll:

Men jeg gleder meg til jul!! Så det er hyggelig å begynne og tenke litt og planlegge bittelitt.. ;)

Skrevet

Var en hylle med juleartikkler da jeg var på plantasjen på Lørdag. Synes det er helt greit at de byner så tidlig. Jeg har en liste over ting jeg trenger å setter pris på å få kjøpt det så tidlig som mulig. Nå har jeg nettopp bestillt kjøkkenjulegardiner fra Jotex og julekort og diverse fra panduro. Godt med alt man har gjort.

Skrevet

Jag var på IKEA i lördags och de hade både julkulor, julpapper, stjärnor och ljusslingor framme före kassorna...

Skrevet

Uff, synes dette er alt for tidlig. De kunne hvertfall ha ventet til november! Det er ikke stas å gå med skylapper på sentrene fordi en ikke vil ha full julestas etter seg nå. :(

Skrevet

Jeg er meget enig i dette. Men på en annen side tenker jeg: Det er kanskje ikke så lenge til jul alikevel, men på en annen side så er det jo det :P Så det blir litt vanskelig og stille seg til dette. Men ja, synes butikkene kunne ventet til hvertfall november.

Skrevet

Til alle jule venner... idag har jeg sett julemarsipan på Rimi!

Skrevet
Til alle jule venner... idag har jeg sett julemarsipan på Rimi!

Sikkert marspianen for 2009 du har sett.

Skrevet

Selv om jeg er glad i jula, synes jeg det er trist at julemarsipanen kommer så tidlig, med den begrunnelse at det ikke er lønnsomt ellers. :(

Gjest Lykkeliky
Skrevet

Jeg syntes det er bare koselig med julevarer tidlig, jeg!

Har lagt merke til at de samme folka som syntes jula er bare stress og mas er de samme som mener at julevarene ikke burde komme frem før desember. Det henger jo ikke på greip! Jeg hadde også syntes jula hadde blitt bare stress og mas om jeg hadde ventet med alt til i desember.

Jeg liker å bli ferdig tidlig og bare nyyyyte førjulstida med klementiner, julebrus, kalender på barne-tv, marsipan, osv. osv.

Det er nok hverdager som det er, nyt førjulstida og kos dere!

Skrevet

Jeg synes julevarene kan komme i november. Jeg handler gjerne julegaver før, men synes at julevarer, julepynt og julestemning skal holdes litt hellig og ikke strekkes ut for lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...