-Fisken- Skrevet 7. juni 2003 #1 Del Skrevet 7. juni 2003 Hvor er det stedet du har likt aller aller best å reise til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 7. juni 2003 #2 Del Skrevet 7. juni 2003 Taquile, en øy i Titicacasjøen i Peru. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 7. juni 2003 #3 Del Skrevet 7. juni 2003 Kos i Hellas. Uten tvil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. juni 2003 #4 Del Skrevet 9. juni 2003 Hm.. Flere muligheter her. Tikal i Guatemala var et flott sted, ellers likte jeg meg veldig godt i Brügge i Belgia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. juni 2003 #5 Del Skrevet 13. juni 2003 Hm.. Flere muligheter her. Tikal i Guatemala var et flott sted, ellers likte jeg meg veldig godt i Brügge i Belgia. Faktisk bodd i Brügge...koselig sted, og de fleste som kom på besøk mente det måtte være verdens fineste plass... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nitha Skrevet 13. juni 2003 #6 Del Skrevet 13. juni 2003 Barcelona! Helt herlig! Og i sommer skal vi til Roma... Nitha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisilie Skrevet 13. juni 2003 #7 Del Skrevet 13. juni 2003 -Et lite, men flott og romantisk hotell i Thailand som heter White Sand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salt Skrevet 13. juni 2003 #8 Del Skrevet 13. juni 2003 Florida- det var en fantastisk ferie! Og Barcelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myagi Skrevet 13. juni 2003 #9 Del Skrevet 13. juni 2003 New York. :lengter: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 13. juni 2003 #10 Del Skrevet 13. juni 2003 New York, lengter tilbake selv om det ikke er mer enn 2mnd siden jeg var der sist.. Thousand Island om sommeren, deilig ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 14. juni 2003 #11 Del Skrevet 14. juni 2003 Shetland, jeg var der en tur i 94. Reiser gjerne tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apple Skrevet 14. juni 2003 #12 Del Skrevet 14. juni 2003 Schladming i Austerrike , faktisk heile Salzburg regionen. Og Ottawa (Canada). Kjempefin by!! Kunne godt tenkt meg å bu der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå