Einar Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Jeg har ved noen tilfeller truffet et par damer kun for sex. De var 100% med på at dette var bare for nytelsens skyld. De kom begge hjem til meg, små pratet. Gjennomførte sex og når vi var forsynte begge to så sa vi "ha det" og det var det. Dette ble gjennomført på dagtid uten alkohol. Både damene og jeg var fullt klar over hva som var "dealen". Hva sier dere her (kvinner og menn)? Gjort tilsvarende? Hvor vanlig er dette?
Caramela Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Hvor vanlig det er skal jeg ikke si sikkert. Men tror det er flere og flere som har en knullekompis. Jeg har hatt et par sånne. Med den ene var vi klar over at det var det det var - sex og kun det, så da gikk det greit. Med den andre ble det etterhvert følelser innvolvert. Først fikk han følelser. Da sluttet vi, deretter begynte vi igjen, men da fikk jeg følelser. Etter det fant vi ut at det bare ble feil å fortsette.
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Jeg har også lurt på hvor vanlig dette er. Tror kanskje det er mye som foregår som det ikke snakkes så mye om. Selv har jeg ikke hatt noen knullekompis, men bare hatt noen one night stands på byen. Jeg synes det hadde vært fint å ha en sånn kompis, men da ville jeg vel foretrukket å kalle han "elsker". Hadde vært deilig med et par sånne på lur...
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2008 #4 Skrevet 20. september 2008 Får tolke den manglende responsen på tråden med at dette var veldig uvanlig... ???
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2008 #5 Skrevet 20. september 2008 Jeg tror det er slik at mange vil ha, men at få har. Nordmenn er et beskjedent folkeslag.
Gjest Purple Haze Skrevet 20. september 2008 #6 Skrevet 20. september 2008 Jeg kjenner flere som har FGF, altså fucking good friend. Tror ikke det er så veldig uvanlig.
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2008 #7 Skrevet 21. september 2008 Det du kaller det er veldig ufint. Men selvsagt, folk over hele verden har elskere. Hva er nytt under solen?
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2008 #8 Skrevet 21. september 2008 Kunne aldri tenke meg å ha knullevenner. Kan ikke ha sex over lengre tid med en jeg har følelser for. Går greit med ons.
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2008 #9 Skrevet 21. september 2008 Kunne aldri tenke meg å ha knullevenner. Kan ikke ha sex over lengre tid med en jeg har følelser for. Går greit med ons. Mente selvsagt: kan ikke ha sex over lengre tid med en jeg ikke har følelser for.
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2008 #10 Skrevet 21. september 2008 Det du kaller det er veldig ufint. Men selvsagt, folk over hele verden har elskere. Hva er nytt under solen? Jeg legger helt forskjellige ting i knullekompis og elsker. En elsker er en man... vel, elsker. Men ikke kan være sammen med. En knullekompis er en man har god sex med men ikke vil være sammen med.
covergrl Skrevet 21. september 2008 #11 Skrevet 21. september 2008 Jeg legger helt forskjellige ting i knullekompis og elsker. En elsker er en man... vel, elsker. Men ikke kan være sammen med. En knullekompis er en man har god sex med men ikke vil være sammen med. jepp e sånn det er.. skriver gjerne under på den gitt.. jeg hadde ikke klart å kalle en jeg bare hadde sex med for en elsker..
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2008 #12 Skrevet 21. september 2008 Jeg legger helt forskjellige ting i knullekompis og elsker. En elsker er en man... vel, elsker. Men ikke kan være sammen med. En knullekompis er en man har god sex med men ikke vil være sammen med. Du har nok misforstått hva en elsker er. Man trenger ikke å elske en elsker. Selv bruker jeg ikke ordet knullekompis. Tror nok det ordet er funnet opp for å kunne distansere seg mest mulig fra sexpartneren. Skulle jeg hatt en elsker (som jeg kaller det) ville jeg ønske å se på det som en fin opplevelse selv om jeg ikke hadde elsket han.
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2008 #13 Skrevet 21. september 2008 Jeg hadde i årene da jeg var 22-27 år en mengde elskere. I en periode så hadde jeg tre stykker. Da var det mye og ofte sex. Jeg hadde hatt mellom 15-20 elskere i de årene og jeg synes det er en veldig grei måte for en singel jente å få sex på. Mye bedre enn ons.
Einar Skrevet 22. september 2008 Forfatter #14 Skrevet 22. september 2008 Ganske interessant at mange av svarene er fra "Gjest" :-) Uansett har det vært diskutert opp og ned om at ONS gir dårlig sex fordi man ikke er "trygg" på partneren. Med en "knullekompis" som det gjernes kalles kan man bygge "tryggheten" samtidig som man "slipper" å ha et forpliktende forhold til vedkommende. Hva som er problemet med knullekompiser forstår ikke jeg helt. Det må da være opp til hver og en å organisere sitt privatliv...?! En forutsetning jeg gjør i slike tilfeller er å sikre at partneren også bare ønsker en knullekompis og ikke er ute etter noe mer.
Gjest Dark Angel Skrevet 28. september 2008 #15 Skrevet 28. september 2008 (endret) Intersser i å kjøpe deilige brukte jentetruser evt.andre ting??;-) Ta kontakt på ............for mer info! -Angeline E-post fjernet iht KGs regler Scorpina -mod- Endret 28. september 2008 av Scorpina
Bobeline Skrevet 28. september 2008 #16 Skrevet 28. september 2008 (endret) Mange i min vennekrets har "veldig gode venner" og jeg er en av dem Jeg synes det er helt greit Endring foretatt grunnet mitt oslo-snakk... Endret 7. november 2008 av Bobeline
Gjest Gjest_London_* Skrevet 28. september 2008 #17 Skrevet 28. september 2008 Mange i min vennekrets har knullekompiser, og jeg er en av dem Jeg synes det er helt greit "Knullekompiser" er alt for kvasi- dekadent for meg: "først skal jeg til Retro, og Brandstad, deretter må jeg ha noe mat, før jeg stikker innom xxx og knuller litt...etter det drar jeg på kino med ei venninne?...liksom, ..dere om det!
DaYdReAm Skrevet 5. oktober 2008 #18 Skrevet 5. oktober 2008 LOL. enig med gjest. jeg har aldri hatt knullekompis, jeg blir så lett følelsesmessig engasjert. ' når jeg er singel er ønsket om en kjæreste alltid stort, så knullekompis konseptet fungerer nok aldri for meg! ikke one night stands heller...jeg har hatt en del av de når jeg var yngre. men ikke nå lengre. greit å få seg en omgang etter lang tids sølibat, men fyllesex er aldri noe å skryte av....og skulle jeg bare "fått meg noe" i edru tilstand, hadde jeg vel bare tenkt på oss som et par...jeg er av den "gammeldagse" typen som liker å ha følelser for personen jeg skal være seksuell med. men forall del einar, single folk som har knullevenner bør bare la det stå til:) jeg er litt misunelig av og til. at jeg ikke kan nyte bare det å ha sex lissom.uten følelser. men på en annen side føler jeg at det ikke er så mye å missune? MEN til spørsmålet, ja jeg tror det er veldig vanlig. iallefall etter denne sexrevolusjonen som har pågått de siste 10 år:)
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #19 Skrevet 5. oktober 2008 "Knullekompiser" er alt for kvasi- dekadent for meg: "først skal jeg til Retro, og Brandstad, deretter må jeg ha noe mat, før jeg stikker innom xxx og knuller litt...etter det drar jeg på kino med ei venninne?...liksom, ..dere om det! Helt enig med deg. Det ekle ordet må bare ha oppstått i Oslo/omegn et sted, det er fordummende og pubertalt. Takke meg til å ha noen følelser, ikke være redd for det, og ha en elsker. Det er tross alt mennesker vi snakker om her, ikke dyr.
Gjest Elijah Skrevet 5. oktober 2008 #20 Skrevet 5. oktober 2008 Selv har jeg aldri vært i et slikt forhold, men hadde ikke hatt noe imot det. Hvordan har dere som har hatt slike forhold innledet dem?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå