Gjest AnneShirley Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Jeg har et 19 kroners gavekort til gode hos bokklubben og har tenkt å melde meg ut om en måned (når det nyeste medlemsskapet mitt passerer 1 år). Noen som har et tips til noe jeg kan kjøpe som ikke koster så mye mer?
Midna Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 De har et handlenett som koster 19 kr som det står "jeg er ikke en bærepose" eller noe på. Jeg har et gavekort med 37 kr på, et med 19 og et med 10 kr på. Så er det noen som har tips så kom med dem!
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Hvis dere er for gjerrige til å bruke det på 99-kroners (og billigere!) pocketbøker, kan det jammen være det samme med dere begge.
Gjest Gjest_Leela Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 De har et handlenett som koster 19 kr som det står "jeg er ikke en bærepose" eller noe på. Jeg har et gavekort med 37 kr på, et med 19 og et med 10 kr på. Så er det noen som har tips så kom med dem! Hvor finner du det handlenettet, prøver å søke, men får ingen treff. Kunne faktisk tenkte meg et slik og har litt igjen på noen gavekort. Finnes ellers noen billige dvder og har også funnet klistremerker der. Ellers har jeg kjøpt meg pocketbøker eller en dvd og lagt i litt selv jeg.
Gjest AnneShirley Skrevet 19. september 2008 #5 Skrevet 19. september 2008 De har et handlenett som koster 19 kr som det står "jeg er ikke en bærepose" eller noe på. Perfekt! Ja, klart vi er gjerrige.. Hvorfor skulle man ellers bry seg med et så lite gavekort i utgangspunktet
Midna Skrevet 19. september 2008 #6 Skrevet 19. september 2008 Enig! Jeg kjøper gjerne en bok til 99 om det er så om å gjøre... Men hvis det finnes noe til det jeg har igjen på gavekortet, så hvorfor ikke? Jeg fant nettet under mest kjøpte listen på forsiden tror jeg... Kunne godt tenkt meg det selv siden ejg prøver å bli mer miljøvennlig i butikken og slikt.
Gjest Gjest_L Skrevet 22. september 2008 #7 Skrevet 22. september 2008 Da er nettet bestilt... Så nå har jeg igjen noen gavekort på henholdsvis 4, 5 og 6 kroner, men disse gir jeg nok blaffen i. Har igjen et på 300 også, må finne noe å bruke det på i løpet av de neste to ukene. Er egentlig utrolig hvor mye fint jeg har fått for disse gavekortene, sparte jo endel på julegaver ifjor også.
Midna Skrevet 22. september 2008 #8 Skrevet 22. september 2008 Husker hvor gøy det var i fjord når vi satt og skrev lange lister over hva vi skulle ha, og hvor gøy det var når pakkelappene strømmet på! Savner det litt jeg... Men man kan vel ikke være like heldig hvert år? hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå