Gå til innhold

Fortell noe helt opplagt

David&

Anbefalte innlegg

Det er helt opplagt at det er dritkaldt ute, for katten velger heller å tisse i kassa, noe han ellers avskyr.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

31 minutter siden, melatonin skrev:

Det er helt opplagt at det er dritkaldt ute, for katten velger heller å tisse i kassa, noe han ellers avskyr.

Skulle akkurat til å skrive det samme selv, at det er kaldt ute :P Jeg gleder meg til det er sommer igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt opplagt at det å gå i hi fra nå og til våren, er det smarteste en kan gjøre om våren skal komme fort. :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det opplagteste av alt er at jeg nå logger av og finner retningen mot soverommet mitt. Natta alle.  :goodbye: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt opplagt at hvis jeg skal henge mer på KG i dag, må jeg bytte fra nettbrett til PC. Å mangle ordentlig tastatur er helt opplagt irriterende! :angry:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv om døden er trist sett fra vår side, er det opplagt en hyggelig ting at de som har gått videre...fortsetter festen et annet sted. Skuespillere, kunstnere, bandmedlemmer....vedder på at de har laget et himmelsk band nå og har det fint. :)  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, LiseTV skrev:

Måtte tisse

At du en gang måtte tisse før dette innlegget er ganske opplagt. Regner med at du ikke postet det like etter du stupte ut av din mor. Jeg er dermed svært interessert i å vite når dette skjedde. Det kommer nemlig ikke frem i innlegget ditt. Man kan anta at du nettopp hadde tisset? I så fall ikke en opplagt sak, med mindre du har en blogg alle leser konstant hvor du jevnlig oppdaterer når du har vært på do. Lite sannsynlig.

Jeg håper du kan ta deg tid til å gå inn i deg selv etter dette.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Tholmer skrev:

At du en gang måtte tisse før dette innlegget er ganske opplagt. Regner med at du ikke postet det like etter du stupte ut av din mor. Jeg er dermed svært interessert i å vite når dette skjedde. Det kommer nemlig ikke frem i innlegget ditt. Man kan anta at du nettopp hadde tisset? I så fall ikke en opplagt sak, med mindre du har en blogg alle leser konstant hvor du jevnlig oppdaterer når du har vært på do. Lite sannsynlig.

Jeg håper du kan ta deg tid til å gå inn i deg selv etter dette.

Tåplig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, LiseTV skrev:

Tåplig

Tåpe. Er du grunn med vilje, eller har du ikke annet valg? Er du forresten sur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...