melatonin Skrevet 6. januar 2016 #1901 Del Skrevet 6. januar 2016 Det er helt opplagt at det er dritkaldt ute, for katten velger heller å tisse i kassa, noe han ellers avskyr. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geno Skrevet 6. januar 2016 #1902 Del Skrevet 6. januar 2016 31 minutter siden, melatonin skrev: Det er helt opplagt at det er dritkaldt ute, for katten velger heller å tisse i kassa, noe han ellers avskyr. Skulle akkurat til å skrive det samme selv, at det er kaldt ute Jeg gleder meg til det er sommer igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. januar 2016 #1903 Del Skrevet 6. januar 2016 Det er helt opplagt at det å gå i hi fra nå og til våren, er det smarteste en kan gjøre om våren skal komme fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. januar 2016 #1904 Del Skrevet 6. januar 2016 Det er helt opplagt at kvelden går mot natt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. januar 2016 #1905 Del Skrevet 6. januar 2016 Og det opplagteste av alt er at jeg nå logger av og finner retningen mot soverommet mitt. Natta alle. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 7. januar 2016 #1906 Del Skrevet 7. januar 2016 Det er helt opplagt at hvis jeg skal henge mer på KG i dag, må jeg bytte fra nettbrett til PC. Å mangle ordentlig tastatur er helt opplagt irriterende! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #1907 Del Skrevet 8. januar 2016 Mange er trøtte nå og mange sover tydeligvis Anonymkode: a2f6f...06f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. januar 2016 #1908 Del Skrevet 15. januar 2016 Selv om døden er trist sett fra vår side, er det opplagt en hyggelig ting at de som har gått videre...fortsetter festen et annet sted. Skuespillere, kunstnere, bandmedlemmer....vedder på at de har laget et himmelsk band nå og har det fint. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 15. januar 2016 #1909 Del Skrevet 15. januar 2016 Måtte tisse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. januar 2016 #1910 Del Skrevet 15. januar 2016 Nå har jeg spist frokost og det smaker opplagt helt fenomenalt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tholmer Skrevet 15. januar 2016 #1911 Del Skrevet 15. januar 2016 Jeg har et ekstremt sjarmerende vesen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tholmer Skrevet 15. januar 2016 #1912 Del Skrevet 15. januar 2016 5 timer siden, LiseTV skrev: Måtte tisse At du en gang måtte tisse før dette innlegget er ganske opplagt. Regner med at du ikke postet det like etter du stupte ut av din mor. Jeg er dermed svært interessert i å vite når dette skjedde. Det kommer nemlig ikke frem i innlegget ditt. Man kan anta at du nettopp hadde tisset? I så fall ikke en opplagt sak, med mindre du har en blogg alle leser konstant hvor du jevnlig oppdaterer når du har vært på do. Lite sannsynlig. Jeg håper du kan ta deg tid til å gå inn i deg selv etter dette. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. januar 2016 #1913 Del Skrevet 15. januar 2016 Man blir litt merkelig opplagt av å spille denne høyt syns jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 15. januar 2016 #1914 Del Skrevet 15. januar 2016 3 timer siden, Tholmer skrev: At du en gang måtte tisse før dette innlegget er ganske opplagt. Regner med at du ikke postet det like etter du stupte ut av din mor. Jeg er dermed svært interessert i å vite når dette skjedde. Det kommer nemlig ikke frem i innlegget ditt. Man kan anta at du nettopp hadde tisset? I så fall ikke en opplagt sak, med mindre du har en blogg alle leser konstant hvor du jevnlig oppdaterer når du har vært på do. Lite sannsynlig. Jeg håper du kan ta deg tid til å gå inn i deg selv etter dette. Tåplig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tholmer Skrevet 15. januar 2016 #1915 Del Skrevet 15. januar 2016 1 minutt siden, LiseTV skrev: Tåplig Tåpe. Er du grunn med vilje, eller har du ikke annet valg? Er du forresten sur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 15. januar 2016 #1916 Del Skrevet 15. januar 2016 Det er opplagt at ikke alle tåler en spøk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. januar 2016 #1917 Del Skrevet 15. januar 2016 En opplagt ting er ofte å gå forbi forviklinger i stillhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 16. januar 2016 #1918 Del Skrevet 16. januar 2016 Det er opplagt at man kan rote seg inn ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. januar 2016 #1919 Del Skrevet 16. januar 2016 Fiskegarn for`sempel. Opplagt vanskelig å finne veien ut av. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 16. januar 2016 #1920 Del Skrevet 16. januar 2016 Det tror jeg dessverre fiskene finner ut for sent Det er helt opplagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå